آنجلینا جولی و برد پیت بر سر مسئله حضانت فرزندان به توافق رسیدند

آنجلینا جولی و برد پیت بر سر مسئله حضانت فرزندان به توافق رسیدند

به نظر می رسد این زوج هنری مشهور، بر سر حق حضانت ۶ فرزندشان به توافقی قانونی دست یافته اند. البته دیگر منابع در این رابطه اظهار داشته اند که هیچ گونه توافق جدیدی میان آن ها شکل نگرفته و برد پیت همچنان قصد دارد بر سر مسئله حضانت مشترک فشار وارد کند.

نماینده خانم جولی در این رابطه می گوید: “ما می توانیم تایید کنیم که هفته گذشته، توافقی با رضایت هر دو طرف صورت گرفته و به امضا رسیده است. بر این اساس، ۶ فرزند تحت حضانت مادرشان خواهند ماند و در مواقعی با آقای پیت دیدار خواهند کرد. این راه حل توسط مراقبان حرفه ای کودک پیشنهاد شده و بهترین گزینه برای جلب رضایت بچه ها بوده است.

“ما در شرایطی قرار نداریم که بتوانیم جزئیات را اعلام کنیم. امیدوار هستیم در رویدادهای این چنینی، حساسیت خانواده و شرایط بچه ها درک شود. ما اعتقاد داریم که تمامی طرف ها به سلامت خانواده متعهد هستند و شما باید در این لحظات سخت متوجه موضوع باشید.”

ماه گذشته، این دو زوج راه حل موقت پیشنهادی گروه کودکان و خانواده لس آنجلس مبنی بر ملاقات و مشاوره را پذیرفتند. برخی منابع نزدیک اظهار داشته اند توافقی که توسط نماینده خانم جولی ارجاع داده شده، همان طولانی کردن توافق موقتی بوده که قبلا انجام گرفته است.

برخی منابع دیگر نیز بیان می کنند که توافق انجام شده، توافق حضانت دائمی نیست و در واقع اقدامی مستقل برای ادامه کار به منظور حل و فصل دائمی مسئله بوده است. جمعه گذشته چند روز بعد از آن که نماینده خانم جولی درباره توافق جدید صحبت نمود، برد پیت پاسخش را به مطالبات همسرش داد و خواهان در اختیار گرفتن حق حضانت مشترک فیزیکی و قانونی تمامی فرزندانش شد. هنگامی که آنجلینا جولی در ۱۹ سپتامبر پرونده طلاق را تشکیل داد، قصد داشت حضانت بچه ها را به تنهایی مال خود کند و تنها حق ملاقات به آقای پیت تعلق بگیرد.

منبع: people
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود