میانبرهایی که زمان آرایش کردن صبح را به نصف کاهش می دهند

میانبرهایی که زمان آرایش کردن صبح را به نصف کاهش می دهند

خصوصا در فصول سردتر سال، افراد تمایل دارند که صبح ها اندکی بیشتر بخوابند. در مورد خانم ها قضیه کمی پیچیده تر هم می شود چرا که آنها زمانی از صبح را به کمی آرایش هم اختصاص می دهند در نتیجه به زمان بیشتری نیاز دارند. زمانی که ازدواج کرده و فرزندانی نیز داشته باشند، این زمان برای شان ارزشمندتر هم می شود.

در این نوشته بر آنیم مواردی را بر شماریم که با به کارگیری آنها اندکی از زمان گفته شده برای خانم ها ذخیره می شود. آنها با این راهکارها می توانند کمی بیشتر بخوابند، به امور منزل، همسر و فرزندان شان نیز رسیدگی بیشتری داشته باشند. در برشمردن این موارد با ما همراه باشید:

لوازم آرایش خود را مرتب و در جای مشخصی بگذارید

1

«اِلِ دات کام» توصیه می کند که وسایل مورد نیاز برای آرایش خود را از قبل آماده کنید. این کار باعث خواهد شد، به جای آنکه صبح ها برای پیدا کردن، رژلب، رژگونه، کرم پودر و ریمل خود تمام کشوی به هم ریخته را زیر و رو کنید، آنها را آماده داشته باشید.

از وسایل آرایشی چند کاره استفاده کنید

77

«رمی گفنی» که خود آرایشگر و متخصص امور زیبایی است می گوید: “کمترین میزان آرایش، بیشترین تاثیر را دارد” این خود خبر بسیار خوبی برای صبح هاست. یکی از بهترین راه ها برای سریع تر پیش بردن جریان این است که از لوازم آرایش چند کاره استفاده کنید. به عنوان مثال از کیت های آرایشی که در آنها هم رژگونه و هم رژ لب وجود دارد استفاده کنید. یا کرم پودرهایی که در خود ضدآفتاب و یا مرطوب کننده دارند. برخی از کرم های مخصوص تیغ زدن هم وجود دارند که خود دارای مرطوب کننده هستند. به کارگیری تمامی این محصولات سبب می شود که وقت تان به جای انجام دو یا چند کار، به یکی خلاصه و در نتیجه زمان کمتری تلف شود.

موها را به سمت بالا ببرید

3

اگر امروز روز بدحالت شدن موهای شماست، «کاسمپولیتن دات کام» توصیه می کند تلاش بیهوده نکنید و موها را به سمت بالا ببرید. این مدل همیشه مُد است و اگر هم چند روزی موهای تان را نشسته باشید یا آن را براشینگ نکرده باشید، کسی متوجه نخواهد شد.

از هر لحظه ای استفاده کنید

4

اگرچه بسیاری از ما عادت به استفاده از ماسک های صورت و مو در هنگام صبح نداریم. «اَلی والانسکی» از نویسندگان مقالات مربوط به سبک زندگی می گوید: “از آنجا که ما عمدتا حدود ۲۰ دقیقه از صبح را با این ور و آن ور نشستن یا کارهای خانه تلف می کنیم، می توانیم در طول این زمان ها از چنین ماسک هایی هم استفاده کنیم.”

شب ها دوش بگیرید

5

«اَلور دات کام» در این مورد پیشنهاد می دهد شب ها دوش بگیرید و موها را به آن حالتی که مد نظرتان است درآورید. در عوض صبح می توانید آن را ببافید یا با سنجاق حالت هایی را که دوست دارید به آن بدهید.

از شامپوهای خشک استفاده کنید

6

«کارلا ماگانینهو» از بلاگرهایی که در زمینه زیبایی در «پروداکت گیر» فعالیت دارد توصیه می کند که شب و در زمان دوش گرفتن می توانید از شامپوهای خشک یا حتی شامپوی بچه استفاده کنید. وی در مورد تجربه شخصی خود می گوید که من شب ها این کار را انجام می دهم و صبح موهایم را اسپری می کنم. زمانی که شب موها را می شویید، آن پیچ و تاب های شبانه می تواند برای حالت موها بهتر هم باشد. یادتان باشد هنگامی که صبح به حمام می روید حتما با شامپویی که نرم کننده داشته باشد به جای استفاده جداگانه از هر کدام سرتان را بشویید.

فقط شب ها صورت تان را بشویید

44

راز این شب شستن صورت چیست؟ این است که اگر پوست صورت شما خشک یا حساس باشد، بر طبق یافته های «اَلور دات کام» بهتر است که صبح ها دوباره شسته نشود. به جای این شستشوی صبحگاهی صورت می توانید از پنبه های نمدار برای پاک کردن صورت بهره ببرید. از پدهای پاک کننده صورت هم می توانید استفاده کنید که این کار را به مدت حدود ۱۰ ثانیه برای تان انجام می دهد.

از راهکارهای نیمه دائمی که کمی هم هزینه دارند کمک بگیرید

8

با این تکنیک جدید یعنی اضافه و پرپشت کردن مژه ها (اِکستنشن مژه) می توانید مژه های بلندتر و پرتری داشته و در نتیجه آرایش چشم را حذف یا کم کنید. با این کار حتی دیگر لزومی ندارد از خط چشم یا ریمل استفاده کنید. «اندرو مارکز کارنیرو” بسیار مصمم می گوید که ارزش دارد هزینه کنید و مژه های خود را اِکستنشن کنید. وی می گوید: “با این کار نیازی به آرایش چشم صبحگاهی ندارید و زمان قابل توجهی را در هنگام صبح ذخیره می کنید.” اما تاکید می کند که کسی که این کار را برای تان انجام می دهد، تخصص و مدرک کافی برای انجام این کار را داشته باشد. «کلمنتیا ریچادرسون» صاحب یکی از بهترین مراکز کاشت و اِکستِنشن در خیابان پنجم منتهن در این مورد هشدار می دهد که فردی که این کار را برای تان انجام می دهد، باید مهارت لازم را داشته باشد تا حالت چشم تان را به بهترین شکل آن در آورد.

از وسایل مناسب استفاده کنید

9

اگر بدانید که مثلا برای حالت دادن به مو از چه لوازمی استفاده کنید، آن وقت موهای تان در هم و بر هم به نظر نمی رسد. می توانید ابتدا موها را با سشوار خشک و سپس با اتوی مو آن را صاف کنید یا می توانید از وسایل چند کاره ای استفاده کنید که این کارها را یک جا برای تان انجام می دهد.

منبع: rd
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود