پیش بینی های همسر اول دونالد ترامپ در مورد دوره ریاست جمهوری وی

پیش بینی های همسر اول دونالد ترامپ در مورد دوره ریاست جمهوری وی

در حالی که همه به برنامه های ۴ ساله ی رئیس جمهور منتخب آمریکا چشم دوخته اند تا ببینند با چه رویدادهایی مواجه خواهند بود، همسر اول وی یعنی «ایوانا ترامپ» در مورد سبک زندگی وی در دوران ریاست جمهوری اش پیش بینی های جالبی را مطرح کرده است.

نخستین همسر دونالد ترامپ با اصالت چک-آمریکائی خود، جزو اشخاص تراز اول جامعه به لحاظ مالی و تاجر شناخته شده محسوب می شود و پیشتر نیز در حرفه مدلینگ مشغول به کار بوده است. وی به تازگی از مدل خواب دونالد ترامپ گرفته تا دیدگاه های سیاسی و اقتصادی غول بزرگ املاک و مستغلات آمریکا اظهار نظر کرده و پیش بینی های خود درباره تصمیمات ترامپ را با رسانه ها در میان گذاشته است.

338ef08700000578-3559927-image-m-95_1461689898706

نخستین موردی که ایوانا ترامپ روی آن تاکید داشته، این است که دونالد ترامپ هرگز جت شخصی خود را رها نخواهد کرد. خانم ترامپ اظهار داشته که دونالد، بوئینگ ۷۵۷ خود که گفته می شود یکصد میلیون دلار ارزش دارد و امکانات فوق العاده زیادی در آن گنجانده شده، را به نیروی هوائی کاخ ریاست جمهوری آمریکا ترجیح خواهد داد.

او گفته تصور من این است که او هواپیمای شخصی خود را حفظ خواهد کرد زیرا حالش با آن هواپیما خوب است.

وی همچنین در مورد وابستگی دونالد ترامپ به پنت هاوس خود در برج ترامپ نیز اظهار نظر کرده. به گفته ایوانا، رئیس جمهور منتخب آمریکا بدون شک در راستای دل کندن از خانه شخصی خود و نقل مکان کردن به کاخ سفید با خودش در کشمش بزرگی گرفتار خواهد شد. پنت هاوس او در طبقه ۶۶ برج ترامپ واقع شده و امکانات فوق العاده زیادی دارد. از جمله می توان به سنگ های مرمر، لوسترهای مجلل و استفاده زیاد از طلا و الماس در گوشه و کنار این خانه اشاره کرد.

به ادعای ایوانا، کاخ سفید توان رقابت با خانه شخصی ترامپ را ندارد. او حتی بیان داشته که: «اگر بخواهم کاملا صادق باشم باید بگویم که خانه ویلایی من در نیویورک و برج ترامپ بسیار بهتر از کاخ سفید آمریکا هستند. من اصلا نمی توانم تصور کنم که او برج خودش را هرگز رها کند، اگر چه مجبور است در سال جدید از آن دل کنده و به کاخ سفید نقل مکان نماید.»

ایوانا ترامپ در مورد همسر کنونی رئیس جمهور منتخب آمریکا، ملانیا ترامپ، نیز با خنده و به حالت جُک گفته که: «من به ملانیا حسادت نمی کنم زیرا او اکنون مجبور است لباس ها را جمع کرده و آماده اسباب کشی شود.»

همسر اول دونالد ترامپ همچنین بیان داشته که غول املاک نیویورک، همانند مارگارت تاچر،  فقط ۳ ساعت در شبانه روز می خوابد و از ساعات ابتدائی صبح تا نیمه شب به کار کردن مشغول است.

منبع: independent
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود