عاشق منچسترم اما نه تیم فن خال!/ بولت: هیچکس دوست ندارد برای مربی هلندی بازی کند

عاشق منچسترم اما نه تیم فن خال!/ بولت: هیچکس دوست ندارد برای مربی هلندی بازی کند

منچستریونایتد فصل ناکامی را با هدایت لوئیز فن خال پشت سر گذاشته و هوداران این تیم نیز از عملکرد من یو با این مربی هلندی ناراحت هستند. اوسین بولت نابغه دوومیدانی جهان و یکی از هواداران سفت و سخت شیاطین سرخ در همین دسته جای می گیرد. ستاره ای که از فن خال گلایه دارد و به سبک خودش از او انتقاد می کند.

دونده جامائیکایی که یکی از طرفداران پروپا قرص منچستریونایتد به شمار می‌رود، گفت: سال‌هاست طرفدار منچستریونایتد هستم. هنوز هم عاشق این هستم که برای این تیم بازی کنم، اما نه برای تیمی که لوئیز فن‌خال مربی‌اش است.

دارنده شش مدال طلای المپیک گفت: منچستریونایتد فرازونشیب‌های زیادی داشته است. اصلا از این وضعیت راضی نیستم. فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان نمی‌خواهند به این منچستریونایتد که فن‌خال هدایتش را بر عهده دارد، ملحق شوند. در ضمن بر این باورم که بازیکنان نمی‌خواهند برای او بازی کنند.

وی همچنین اظهار داشت: فن‌خال سبک‌هایی را در منچستریونایتد مورد استفاده قرار می‌دهد که واقعاً در این تیم جواب نمی‌دهد. تیم ما تیمی هجومی است، اما فن‌خال دوست دارد که بازیکنانش پاسکاری کنند. نمی‌خواهم بگویم که فن‌خال مربی خوبی نیست، ولی به شخصه بر این باورم که او گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد نیست.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود