خطرناک و هیجان انگیز؛ دوچرخه سواری بر روی نرده های کناری یک سد در ارتفاع ۱۹۸ متری [تماشا کنید]

خطرناک و هیجان انگیز؛ دوچرخه سواری بر روی نرده های کناری یک سد در ارتفاع ۱۹۸ متری [تماشا کنید]

دوچرخه سواری تفریحی هیجان انگیز است که بسیاری به آن علاقه دارند. این ورزش سن و سال نمی شناسد و هر کسی با توجه به شرایط خود از آن بهره می برد. همانند سایر فعالیت ها، دوچرخه سواری نیز دارای دنیای قهرمانی است و مسابقات زیادی در این زمینه برگزار می گردد. معتبرترین آن ها تور فرانسه یا به اصطلاح «توردوفرانس» نام دارد که هر سال در زمانی مشخص پیگیری می شود. اما دوچرخه سواری تنها به بخش جاده محدود نمی گردد و شاخه های دیگری نیز دارد.

یکی از رشته هایی که در این ورزش مورد توجه بسیار قرار دارد، انجام حرکات نمایشی با استفاده از دوچرخه است. افرادی که در این زمینه مهارت کافی دارند، کارهایی بسیار جالب و هیجان انگیز انجام می دهند و می توانند تماشاگران را به وجد آورند. برخی ورزشکاران نیز پا را از حد فراتر گذاشته و کارهای خطرناکی را به نمایش می گذارند. ما در این مطلب قصد داریم به یکی از همین موارد بپردازیم.

«فابیو ویمبر» فردی است که تصمیم گرفته بر روی نرده های یک سد به دوچرخه سواری بپردازد. این سازه عظیم که در کشور اتریش واقع شده، ۱۹۸ متر از سطح زمین ارتفاع دارد. بنابراین انجام چنین کاری بسیار خطرناک و البته هیجان انگیز است. پیشنهاد می دهیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید و از مناظر ترسناک و در عین حال زیبای به تصویر کشیده شده لذت ببرید.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود