ویدیویی جذاب که تمامی حقه های جالب و دیدنی بدلکاری فیلم ها را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ویدیویی جذاب که تمامی حقه های جالب و دیدنی بدلکاری فیلم ها را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

پس از گذشت تقریبا یک قرن از پیدایش صنعت سینما، امروزه می توانیم آن را بسیار تکامل یافته و پیشرفته بدانیم. جلوه های ویژه و صحنه های اکشنی که در فیلم های هالیوودی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار طبیعی جلوه نموده و همه را به حیرت وا می دارند. البته فراموش نکنید که اجرای سکانس های جذاب و دیدنی آثار سینمایی، بدون نقش آفرینی و کمک بدلکار ها امکان پذیر نیست.

بیشتر ما تنها به بازیگران اصلی جلوی دوربین توجه داریم و چندان به مواردی مانند بدلکاری اهمیت نمی دهیم. در صورتی که این افراد شجاع و نترس در سینما حضور نداشته باشند، هیچ فیلم اکشنی نمی تواند ساخته شود و بسیاری از پروژه ها با مشکل مواجه می گردند. ممکن است این سوال پیش بیاید که بدلکار ها چگونه می توانند چنین کارهای خطرناکی را انجام دهند.

یک بدلکار حرفه ای به نام «دیمین والترز» با همکاری شرکت هوندا ویدیویی کوتاه تهیه نموده و در آن چند نمونه از بهترین بدلکاری ها در فیلم های مشهور را به نمایش گذاشته است. در این کلیپ می توانیم شاهد صحنه هایی از ماتریکس، نابودگر ۲ و مهاجمان صندوق گمشده باشیم.

این که چگونه می شود یک نفر تمام این کارها را در یک مکان انجام دهد، مسئله ای است که در ویدیوی زیر نمایان می گردد. بنابراین پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید و لذت ببرید. در ادامه نیز پشت صحنه این کلیپ قرار داده شده است.

منبع: designtaxi
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود