ماجرای طلاق «برنجلینا» هر روز حاشیه های بیشتری پیدا می کند

ماجرای طلاق «برنجلینا» هر روز حاشیه های بیشتری پیدا می کند

دعوا بر سر سرپرستی کودکان، بین آنجلینا جولی و برد پیت، با وجود اعلام رسمی شروط جولی، همچنان ادامه دارد.

در آخرین شرایط قانونی تعیین شده توسط آنجلینا، مقرر گشته بود که برد پیت هر ماه ۴ بار تست اعتیاد به الکل و مواد مخدر بدهد و پیت نیز این شرط را پذیرفته بود. همچنین آنها تصمیم گرفته بودند که به صورت خانوادگی به همراه ۶ فرزند خود به نام های مدوکس، ویوین، نوکس، شیلا، زاهارا و پکس نزد مشاور رفته و در مورد مشکلات خود صحبت کنند.

در حال حاضر نیز آنجلینا، شروط جدیدی به نام «شرط اکتبر» به دادگاه ارائه داده که در واقع نوعی توافق نامه در راستای طلاق با برد پیت به شمار می رود. به موجب این فایل، بسیاری از مسائل خصوصی زندگی این زوج و فرزندانشان علنی شده. به همین خاطر، برد پیت به دلیل انتشار این اطلاعات توسط آنجلینا وی را متهم کرده و بیان داشته که قصد او از این کار، بد جلوه دادن چهره برد پیت بوده است.

گفته می شود که موارد ذکر شده در «شرط اکتبر»  کاملا محرمانه بوده و اطلاعاتی همانند جلسات روانشناسی کودکان شان را در خود دارد. با ارائه این اسناد به دادگاه، پیش از اینکه برنجلینا از قاضی بخواهند که این اطلاعات محرمانه باقی بماند، همه داده ها به صورت عمومی منتشر شده.

گفته می شود در تاریخ ۶ دسامبر، وکیل پیت از قاضی درخواست کرده تا اسناد مربوط به طلاق او و آنجلینا را مهر و موم کند. او همچنین جولی را به انتشار این اطلاعات محکوم کرده است.

با این ماجرا ها این طور به نظر می رسد که پیت بسیار تمایل دارد همه جلسه های دادگاه و جلسه های مربوط به سرپرستی کودکان در خفا و سکوت رسانه ای صورت بگیرد، در حالی که جولی دقیقا برعکس این اعتقاد را دارد.

بد نیست اشاره کنیم که دادگاه، درخواست پیت مبنی بر مهر و موم کردن فایل طلاقشان را رد کرده است.

وکیل پیت بیان داشته که تیم وکلای جولی برای انتقام گرفتن از درخواست وی مبنی بر افزایش وقت سرپرستی «شرط اکتبر» را تسلیم دادگاه کرده اند.

وکیل پیت به نام لانس اسپیگل بیان داشته که واسر در ایمیل خود به تاریخ ۲ دسامبر، نوشته که جولی «شرط اکتبر» را به این خاطر نوشته که پیت در مورد تصمیمات مهم قیومیت فرزندان، هیچ پاسخی به وی نداده و همچنین به خاطر اینکه پیت تقاضایی به دادگاه ارائه داده و خواستار افزایش وقت سرپرستی در هفته بعد شده است.

لانس اسپیگل همچنین بیان داشته که: «مطابق بر ایمیل خانم واسر، ارائه فایل «شرط اکتبر» به دادگاه در واقع واکنش جولی به وکیل پیت بود که به وی یاد داده بود تا برای افزایش زمان سرپرستی کودکان به دادگاه درخواست ارائه کند. »

جنگ بین این دونفر در رابطه با سرپرستی فرزندانشان همچنان ادامه خواهد داشت. دست کم تا دادگاه بعدی که قرار است در ماه ژانویه انجام بپذیرد، این پرونده همچنان علنی باقی خواهد ماند. اما احتمال اینکه پس از آن تاریخ ، قاضی دستور بر محرمانه بودن آن بدهد، زیاد است.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود