کیک مراسم تحلیف دونالد ترامپ کپی برابر اصل کیک روز سوگند باراک اوباما در سال ۲۰۱۳ بود

کیک مراسم تحلیف دونالد ترامپ کپی برابر اصل کیک روز سوگند باراک اوباما در سال ۲۰۱۳ بود

روز جمعه گذشته، مراسم تحلیف چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده برگزار شد و دونالد ترامپ به همراه مایک پنس و همسرانشان، ملانیا ترامپ و کارن پنس به بریدن کیک این جشن که بخشی از مراسم محسوب می شود، پرداختند.

سنت بریدن کیک به منظور ادای احترام  به کشته شدگان در راه وطن و خدمت گذاران ارتش صورت می پذیرد.

sub-buzz-4652-1485023406-1

اما مساله ای که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، به دکور این کیک مربوط می شود. داستان از این قرار است که پس از انتشار عکس های این مراسم، قنادی به نام «داف گولدمن» به شباهت شکل و تزئین این کیک با کیکی که او در سال ۲۰۱۳ برای مراسم تحلیف باراک اوباما پخته بود اشاره کرده و مراتب تعجب خود از این امر را بیان داشت.

1

در توئیت این قناد هر دو کیک در کنار یکدیگر نمایش داده شده و این تصویر پس از انتشار تاکنون ۱۲۵ هزار بار ریتوئیت شده است.

جا دارد یادآوری کنیم که این قناد در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۳ با واشنگتن پست داشته در مورد طراحی کیک توضیحاتی داده که در زیر می می توانید بخوانید:

«این کیک یک پایه نقره ای دارد که به ترتیب به سمت بالا، آبی روشن و در نهایت به رنگ سرمه ای در خواهد آمد. لایه زیرین کیک، نوارهای قرمز خواهند داشت. در لایه بعدی شاهد ردیفی از پرچم های کوچک با رنگ های قرمز، آبی و سفید خواهیم بود.

این کیک نه تها نشان ریاست جمهوری، بلکه ۵ نشان نیروهای ارتشی را نیز نمایش خواهد داد. در بالای کیک هم ستاره های نصب می شوند که نمایی همچون آتش بازی را تداعی می کنند.»

sub-buzz-4652-1485023406-1

چند ساعت پس از توئیت قناد کیک اوباما، شیرینی فروشی ای که کیک مراسم تحلیف دونالد ترامپ را آماده کرده بود، اعلام کرد که آن ها بر اساس گفته های کمیته برگزاری مراسم، همان کیک سال ۲۰۱۳ را بدون هیچ گونه تغییری و به صورت کاملا مشابه، دوباره سازی کرده اند.

3

Buttercream Bakeshop همچنین در اینستاگرام خود نیز خاطرنشان کرده که بسیار مفتخر است که شاهکار گولمدن را بازسازی کرده است.

منبع: channelnewsasia
دیجیاتو
بدون نظر

ورود