حالت خوابیدن شما چه رازی در مورد شخصیتتان را بازگو می کند؟

حالت خوابیدن شما چه رازی در مورد شخصیتتان را بازگو می کند؟

در ادامه این مطلب، تفسیر حالت های گوناگون خوابیدن را برایتان نوشته ایم که نشان می دهند از چه شخصیتی برخوردار هستید. برای آشنایی با این تفاسیر در ادامه با ما همراه باشید.

همچنین بد نیست یادآوری کنیم که اگر حالت خوابیدن شما بیشتر از یکی از مواد زیر است، یعنی شما ترکیبی از چندین شخصیت گوناگون هستید که هیچ کدام از آن ها چندان عمیق و ماندگار نیستند.

قرار دادن زانوها روی یکدیگر و تا کردن آن ها در حالی که به پهلو دراز کشیده اید

1

کسانی که به این شکل می خوابند، انسان های خونسرد و قابل اعتمادی هستند. شما به راحتی رنجیده خاطر نمی شوید و از آینده نیز هراسی ندارید. به روزهای سرد زمستانی لبخند می زنید و می توانید به راحتی هر نوع تغییری را در زندگی قبول کنید.

خوابیدن به حالت جنینی

2

اگر عادت دارید که زانوهای خود را تاکرده و درون شکمتان جمع کنید و دستانتان را نیز جمع کرده و روی سینه تان بگذارید، احتمالا در اغلب مواقع به کمک و حمایت دیگران نیاز دارید و می خواهید تا بقیه با شما همدردی کرده و درکتان کنند.

وقتی به این صورت درون خود جمع می شوید، یعنی می خواهید از خود در برابر مشکلات حفاظت کنید. بهترین روش برای شکوفایی استعدادها و توانائی های درونی شما، نقاشی بارنگ روغن، رقص یا وبلاگ نویسی است.

دمر خوابیدن در حالی که دست و پاها از هم باز هستند

3

خوابیدن روی شکم به این مفهوم است که شما ذاتا مدیر هستید. شما بسیر خلاق هستید وهمیشه این اطمینان را دارید که کارهایتان برای هر دو زندگی شخصی و حرفه ای تان خوب است. پیش از انجام هر کاری برای آن برنامه ریزی می کنید. حس مسوولیت پذیری و پشتکاری که دارید شما را به خواسته ها و اهدافتان می رساند.

به کمر خوابیدن

4

اگر عادت دارید که همیشه روی کمر بخوابید، یعنی انسان مثبت اندیشی هستید که زندگی را دوست دارد و در بیشتر مواقع در مرکز توجه است.  شما با سماجت و پشتکار زیاد کار می کنید اما همیشه حالت منطقی خود را حفظ کرده و سعی می کنید تا حقیقت را به زبان بیاورید. افرادی که به این صورت می خوابند، معمولا شخصیت های پایدار و قوی دارند.

خوابیدن به کمر در حالی که دستان به صورت کشیده در کنار پهلوها قرار دارند

5

اگر عادت دارید که همانند یک سرباز صاف و اتوکشیده بخوابید، یعنی شخصیت سازگاری داشته و به خوبی از اهداف زندگی خود آگاه هستید. شما فردی دقیق، جدی و سختگیر هستید که توقعات بالایی دارد. البته بیشتر توقعاتتان از خودتان است.

 خوابیدن به پهلو به طوری که یکی از زانوها تاشده و بالا آمده

6

اگر همانند لک لک می خوابید و یکی از پاهای خود را بالا می آورید، به این مفهوم است که شخصیت غیر قابل پیش بینی داشته و دوست دارید همانند یک کودک ماجراجویی کنید. البته از آنجا که حالت های روحی شما خیلی سریع عوض می شوند، اطرافیان دچار سردرگمی شده و نمی دانند چگونه با شما رفتار کنند.

شما خواستار صلح، ثبات، آرامش و نظم و دقت هستید.

۳ نظر

ورود