اد گین؛ عجیب ترین و ترسناک ترین خط تولید پوشاک که انگار از پوست انسان ساخته شده است

اد گین؛ عجیب ترین و ترسناک ترین خط تولید پوشاک که انگار از پوست انسان ساخته شده است

آیا حاضر هستید برای خرید لباس، کفش یا کیفی که شبیه کابوس های شبانه بوده و گویی از پوست سلاخی شده انسان ساخته شده اند، هزاران دلار هزینه کنید؟

«کایلا آرنا» و «توبی بارون» تولیدکننده های مجموعی از پوشاک، کیف، کفش و وسایل جانبی هستند که به جای زیبا بودن، بسیار ترسناک، چندش آور و عجیب و غریب به نظر می رسند. نام برند آن ها Ed Gein است و محصولاتشان در فروشگاه اینترنتی اتسی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

شاید نام «اد گین» را شنیده باشید؛ یک قاتل زنجیره‌ ای آمریکایی که با اینکه فقط ارتکاب دو جنایت توسط او ثابت شده اما به خاطر کارهای عجیب و غریبی که با مرده‌ ها انجام می داده، نامش در تاریخ ماندگار شده و حتی روی فرهنگ غربی ها هم تاثیرگذار بوده است.

ادوارد تئودور معروف به اد گین، در زمان حیات خود به کندن پوست قربانیان خود، نبش قبر کردن، تزئین خانه با قسمت‌ هایی از بدن اجساد و ساختن لباس و اثاث خانه از پوست اجساد مبادرت می ورزیده.

اگر فیلم «سکوت بره‌ ها» را دیده باشید می توانید تا حدی شخصیت واقعی اد گین را در ذهن خود تداعی کنید. از دیگر فیلم هایی که با الهام از شخصیت این قاتل روانی ساخته شده اند، می توان اِد گین؛ قصاب پلینت فیلد، نورمن بیتس در فیلم سایکو (روانی) از آلفرد هیچکاک و همچنین  کشتار با اره‌ برقی در تگزاس (توبی هوپر) اشاره کرد.

فارغ از شخصیت دلهره آور اد گین، باید اشاره کنیم که محصولات یاد شده از جنس لاتکس و سیلیکون ساخته شده اند. تمامی این محصولات به صورت دستی دوخته می شوند و به ادعای تولیدکننده های آن، افرادی که این محصولات را خریداری می کنند، کاملا متفاوت از بقیه به نظر خواهند رسید.

از شما دعوت می کنیم برای تماشای تصاویر این کیف و کفش های دست دوز و وحشتناک در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

1

2

3

4 5

6

7

8

9

11 12

13

14

16

17

18

19

20

21

10

یک نظر

ورود