اینستاگردی روزیاتو؛ از فاجعه پلاسکو تا بازتاب جهانی اینستا نوشته ترانه عیلدوستی در تحریم اسکار

اینستاگردی روزیاتو؛ از فاجعه پلاسکو تا بازتاب جهانی اینستا نوشته ترانه عیلدوستی در تحریم اسکار

همچون روال هفته های قبل، اینستاگردی روزیاتو نگاهی دارد به جدید ترین پست های صفحات پر بیننده و معروف اینستاگرام ایرانیان در چند روز اخیر و تلاش می کند تا علاوه بر صفحات میلیون فالوئری، نگاهی داشته باشد به صفحاتی که موضوعات جالبی در آن ارائه می شود.

برای آگاهی از اینستانوشته های شماری از ورزشکاران، هنرپیشه ها و فعالان سیاسی و اجتماعی کشور، با اینستاگردی این هفته همراه ما باشید.

نخستین اینستانوشته را به نوشته های سفیر کالسکه گرد ایران در لندن اختصاص داده ایم که فعال ترین سفیر ایران در این شبکه اجتماعی به شمار می رود.

کاشان گردی با آقای سفیر

این هفته دکتر بعیدی نژاد، سفیر جدید کشورمان در لندن، در اینستا نوشته ای از یکی از شهرهای تاریخی ایران و جهان گفت که با استقبال مخاطبانش همراه شد. او نوشت:

i1

بنده شخصاً کاشان را اتفاقی کشف کردم. در ایام تعطیل تابستانی اگر در تهران زندگی می کنید و خواسته باشید یک تعطیلی کوتاه داشته باشید کاشان می تواند موقعیت خوبی باشد چون از تهران تا قم و از قم تا کاشان اتوبان مستقیم و راحتی است که در حدود کمتر از سه ساعت از منزل خودتان به کاشان می رسید. معمولا با آنکه قصد داریم صبح زودتر حرکت کنیم .

اما تا خانواده آماده شوند و حرکت کنید ساعت حدود هشت صبح وارد یکی از بزرگراههای اصلی می شوید و می توان حدس زد که ساعت حدود یازده تا یازده و نیم به شهر کاشان وارد می شوید. ساعت یازده و نیم یعنی نزدیک ظهر گرمترین ساعات کویر است و آنقدر گرم میشود که حتی کولرهای ماشین هم توان خود را از دست می دهند و گرما از زمین و هوا می بارد.

جالب است که در سنت کویر و بدلیل همین گرما شهر در ساعات ظهر خلوت است و خیابان ها خالی از جمعیت. و در این گرما شما که اکثر مغازه ها را هم بسته می یابید و اعضای کوچکتر خانواده هم کم کم زبان اعتراض می گشایند که چرا در تابستان این جا برای تعطیلات آمده ایم، بهترین محلی را که شما بدنبال آن می گردید رستورانی است که بتوانید ضمن دور شدن از گرما و پناه بردن به هوای خنک استراحتی کنید و ناهار صرف کنید.

در این گشتن بدنبال یک رستوران است که اگر شانس هم با شما یار باشد به رستورانی که قبلا خانه تاریخی بوده است وارد می شوید. با وارد شدن به فضای تاریخی رستوران با آن هوای مطبوع خنک آن، یکباره شما از آن محیط گرم کویری به دنیای خیال انگیز تاریخ و هنر عروج می کنید. معماری و هنر قدیم ایران با آن موزائیک ها و کاشی های رنگی و شیشه ها و پنجره های چوبی و قوسها و هلالی های آن شما را به دنیای هزار و یکشب می برد.

i2
اینستانوشته ای که آقای سفیر از دعوت استاد حلی به لندن برای دیدار با ایرانیان این شهر خبر می دهد

چنان با آن رستوران انس می گیرید که انگار این همان جایی است که بدنبال آن بوده اید. وقتی از پله های تیز سردابی که الان خود اتاق زیبایی برای صرف غذا تبدیل شده است پایین می روید، آنوقت است که خلاقیت معماری کویر را تحسین می کنید که چطور با تعبیه بادگیر جریان هوای خنکی را به سمت سطح پایین تر از زمین ایجاد می نماید که نیاز به کولر و خنک کننده ندارد.

حالا بعد از صرف غذا اگر کنجکاو باشید خیلی سریع آدرس خانه های تاریخی را پیدا می کنید و بعد از استراحت و با خنک شدن هوا، تنها چیزی که شما را به بیرون ترغیب می کند بازدید از خانه های تاریخی در بافت قدیم شهر است. با ورود به خانه های تاریخی اوج زیبایی معماری شهر کاشان را می بینید و آنرا تحسین می کنید. و اگر در مورد تاریخ این خانه ها کنجکاو باشید خیلی زود به اسم استاد معمار سید اکبر حلی می رسید.

آقای سفیر اکنون بیش از ۳۵ هزار فالوئر داشته و بخشی از سایبر دیپلماسی کشورمان را در اینستاگرام و کانال تلگرامش ارائه می کند.

حمید بعیدی نژاد را در این نشانی دنبال کنید.

بازتاب گسترده اینستا نوشته ترانه علیدوستی در رسانه های جهان

i3
تصویر معروف ترین پست اینستاگرام ایرانیان در چند روز اخیر

در پی اعلام قانون جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در منع موقت صدور روادید برای شهروندان چند کشور جهان از جمله ایران، ترانه علیدوستی، هنرپیشه سینمای ایران و یکی از بازیگران فیلم فروشنده اصغر فرهادی که نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شده است، با انتشار پستی، این اقدام سیاسی را تبعیض آمیز  خواند. پستی که حتی به نطق پیش از دستور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز راه یافت.

در این پست که لحظاتی پس از انتشار با انعکاس گسترده ای در میان کاربران ایرانی اینستاگرام و حتی برخی از رسانه های جهان همراه شد به دو زبان آمده بود:

قانون منع ایرانیان و شش کشور دیگر از ورود به امریکا، حتی اگر موقتی باشد تبعیض آمیز است و غیرقابل پذیرش. نمیدانم این منع شامل وقایع فرهنگی هم خواهد شد یا نه، اما اگر یک درصد هم نشود، من برای شرکت در مراسم #اسکار به این کشور سفر نخواهم کرد.

Trump’s visa ban for Iranians and others is a racist move and unacceptable. Whether this will include a cultural event or not,I won’t attend the #AcademyAwards 2017 in protest.

این متن انگلیسی ساعاتی پس از انتشار، بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف از جمله گاردین، ایندیپندنت ، المانتیور، بی بی سی و هافتینگتون پست داشت و در بسیاری از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام ایرانیان و غیر ایرانی بازتاب پیدا کرد.

i6
بازتاب اینتسا نوشته ترانه عیلدوستی در سایت گاردین

۳۰۷ هزار لایک و کسب بیش از ۱۹ هزار کامنت برای این پست پر مخاطب، بمب خبری مهمی برای اهالی سینمای ایران است که از این هفته، به استقبال سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می روند. در پی انتشار این پست اینستاگرامی، نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گفت و گویی با ترانه اعلام کرد که او تصمیم گرفته حتی اگر این قانون لغو شود، در مراسم اسکار حضور پیدا نکند.

i4
جدیدترین تصاویر در اینستاگرام ترانه عیلدوستی

ترانه علیدوستی علت دیگر تحریم اسکار امسال را این چنین بیان کرد:

i5
گزارش نیویورک تایمز از تحریم اسکار ۸۹ توسط ترانه علیدوستی

تصمیم گرفتم حتی اگر امکان حضور در اسکار را داشته باشم در این مراسم شرکت نکنم، چون دیدن اینکه مردم معمولی هموطنم از حق قانونی خود برای دیدن فرزندانشان یا ادامه تحصیل در آمریکا محروم می شود، عمیقا مرا آزرده کرده است.

i7
بازتاب اینستانوشته جنجالی ترانه در هافتینگتون پست

ترانه را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۴.۶ میلیون مخاطب دارد و صفحه او در فهرست پر بیننده ترین صفحات ایرانیان در این شبکه محبوب است.

چه خبر از اینستاگرام استاد پرستویی؟

پرویز پرستویی، هنرییشه نامدار عرصه تئاتر و سینمای ایران که سبک زندگی دیجیتالی او با اینستا نوشته های مفهومی، زبانزد شده است، این هفته نیز در اینستاگرامش مطالب جالبی منتشر کرد. وی گفت:

روزی بهلول بر هارون‌الرشید وارد شد. خلیفه گفت: مرا پندی بده! بهلول پرسید: اگر در بیابانی بی‌آب، تشنه‌گی بر تو غلبه نماید چندان که مشرف به موت گردی، در مقابل جرعه‌ای آب که عطش تو را فرو نشاند چه می‌دهی؟ گفت: صد دینار طلا. پرسید: اگر صاحب آب به پول رضایت ندهد؟ گفت: نصف پادشاهی‌ام را. بهلول گفت: حال اگر به حبس‌البول مبتلا گردی و رفع آن نتوانی، چه می‌دهی که آن را علاج کنند؟ گفت: نیم دیگر سلطنتم را. بهلول گفت: پس ای خلیفه، این سلطنت که به آبی و بولی وابسته است، تو را مغرور نسازد که با خلق خدای به بدی رفتار کنی.

i9
تصویری از جدیدترین پرتره های استاد در صفحه ۱.۷ میلیون فالووری

در جای دیگر، اینستا نوشته ای درباره بامبو گفت که با استقبال مخاطبان همراه شد:

زمانی که بذر بامبو کاشته می‎شود، در چهار سال اول، چیزی از زمین بیرون نمی‎آید. در سال پنجم، جوانه کوچک بامبو از زیر خاک نمایان می‎شود و به‎ناگاه بعد گذشت چند ماه، ارتفاع بامبو به بیش از ۳۰ متر می‎رسد. بله ۳۰ متر! نکته نغز ماجرا این است که تلاش باغبانی به ثمر می‎رسد که ۴ سالِ مداوم، خستگی‎ناپذیر و با ایمان به کسبِ نتیجه مطلوب، علیرغم ندیدن کوچکترین واکنشی از زمین، به آب دادن بذر بامبو ادامه دهد.

آری نتایج بزرگ، زود به دست نمی آیند و حاصل تلاش مجدانه، صبر و ایمان هستند. رهروانی که خسته شوند و اعتقاد به کارشان را از دست بدهند، دچار خسران و حسرت خواهند شد. ثبات قدم و استقامت در راه تحقق یک آرمان و هدف، لازمه پیروزی است.

i8
تبریک استاد به اصغر فرهادی به مناسبت راهیابی فروشنده به فهرست ۴ نامزده بهترین فیلم خارجی

پرویز خان را در این نشانی دنبال کنید.

نیکی کریمی

i10

نیکی  کریمی که اخیرا شمار مخاطبانش ار مرز ۲.۲ میلیون نفر فرا تر رفته است، پس از اینستا نوشته ای به مناسبت تراژدی پلاسکو، چنین گفت:

الان صداگذاری آذر به همراه پرویز ابنار و احسان بیگلری عزیز.

خانم کریمی در جشنواره فیلم فجر امسال با چند فیلم حضور فعالی دارد.

نیکی کریمی را در این نشانی دنبال کنید.

پژمان بازغی و تبریک به فرهادی

i11

پژمان بازغی، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان که اخیرا ۱ میلیون فالوئری شده است، در جدید ترین پست خود به اصغر فرهادی بخاطر نامزدی مجدد در بخش بهترین فیلم خارجی هشتاد و نهمین دوره اسکار تبریک گفت و چنین نوشت:

تبریک به همکاران خوبم در فیلم فروشنده. امیدوارم بدرخشید.

بازغی را در این لینک دنبال کنید که به خاطر تراژدی ساختمان پلاسکو در ۳۰ دی ماه ۹۵، به نشانه همدردی با آتش نشانان شهید، عکس خود را تغییر و تصویر کلاه آتش نشانان را در تصویر پروفایل خود قرار داد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که در چند ماه اخیر به واسطه ارتش ۵.۴ میلیون نفری خود در اینستاگرام، فعالیت های تبلیغاتی هم انجام می دهد، در اینستا نوشته های جدید خود چنین گفت:

i12

تشکر فراوان بخاطر این حجم مهربانی و عشق….امیدوارم حالمان کمی بهتر بشه…با تقدیم عشق و گل و لبخندو وفاداری و فداکاری در حق همدیگه….با نهایت احترام به هموطنان داغدیده ام…الهی عمرتون مثل گل نباشه….یادمون باشه شمشیر آمریکا خیلی وقته که با ما از روست…..دوستت

در جای دیگری نوشت:

با نهایت احترام……

ضمن تسلیت مجدد به جامعه ایرانی برای حادثه تلخ ساختمان پلاسکو….و آرزوی صبر برای خانواده های آتش نشانان عزیزمان…..و آرزوی بهبودی برای آسیب دیدگان و مال باختگان این فاجعه…..هیچوقت به پستهای سفارشی توجه نکردم…مگر اینکه بهش اعتقاد قلبی داشته باشم و شکر خدا همه اخلاقم رو میدونن…..

i13

خودم جزو کسانی هستم که در بیشتر موارداز پوشاک ایرانی استفاده کردم و خواهم کرد…و همیشه همه رو تشویق به اینکار نمودم…نمونه آن تولید کفش و کیف ایرانیست که چندسالیست درگیرشم و با تمام سختیش شیرینه…چون صفرتا صدش وطنی خالصه…..

.از نزدیک بیکاری دوستان و اقوام رو دیدم….و دلم بدجور سوخته….تولید ایرانی مساوی با شغل داشتن فرد ایرانی…اقتصاد بهتر…و بالطبع روحیه بهتر….با اینکار به اقوام و آشناهامون شغل هدیه بدیم..شخصا به عنوان یک ایرانی در بیشتر موارد از تولیدات وطنی استفاده کردم و اینو همه نزدیکانم شاهدن که همیشه تاکید بر خریدن اجناس ایرانی داشتم…

i14

از ورشکستگی تولید کننده های وطنی جلوگیری کنیم….که در پی آن تمام آسیبهای اجتماعی بوجود میان….فقر و اعتیاد و بیماری و خشونت و فساد….و از تولید کنندگان انتظار میره بیشترین توجه و دقت رو بر کیفیت اجناس داشته باشن…که مردم رغبت به خرید داشته باشن و از خریدن جنس ایرانی پشیمون نشن……..حمایت از تولید ملی یعنی ایجاد شغل برای تک تک ایرانیان…..یعنی حال نسبتا خوب تک تک ایرانیان….پای خوب و بد تولید خودمون وایسیم…چه کاریه؟تحریم بانکی..نوسانات ارز….گمرک…..شاید گذر زمان همه چیز رو بهتر کنه……

بهنوش را که ۵.۴ میلیون مخاطب دارد در این نشانی دنبال کنید.

رضا گلزار روی استیج

i15

رضا گلزار در صفحه ۴.۶ میلیون فالووری خود، ویدئوهایی از کنسرت اخیرش را منتشر کرد که در تصویر بالا مشاهده می کنید.

او اخیراً به یکی از غذافروشی های تهران رفته و این تصویر را به اشتراک گذاشت.

i16

و در اینستانوشته ای با نام روز همگی بخیر، تصویری از کنسرت اخیرش را منتشر کرد.

i17

رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از بهرام رادان؟

i18

بهرام رادان، یکی دیگر از سوپراستارهای این روزهای سینمای ایران نیز که اخیراً شمار فالوئرهایش از مرز ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته است، جدید ترین اینستانوشته خود را با تصویری از حضورش در کنسرت علیرضا عصار، خواننده کشورمان که جدیدا برگزار شد، اختصاص داد و نوشت:

کنسرت علیرضا جان.

وی به مناسبت نامزدی فرهادی در اسکار ۸۹ نیز پستی بدون نوشته اما با چند هشتگ به اشتراک گذاشت:

i19

بهرام رادان را در این آدرس دنبال کنید.

چه خبر از سحر دولتشاهی؟

i20

سحر دولتشاهی دیگر هنرپیشه عرصه تئاتر و سینمای کشورمان است که با بیش از ۱.۷ میلیون فالوئر، در فهرست پر مخاطب ترین صفحات جامعه سینمایی کشور در اینستاگرام به شمار می رود. او در جدیدترین پست خود، به مقوله روانشناسی سایبر اشاره کرد و چنین گفت:

کاش قبل از زدن هر حرف یا مطرح کردن هر نظری از خودمون بپرسیم: ١. آیا این گفته حقیقت داره؟ ٢. آیا گفتنش ضرورت داره؟. ٣. آیا با گفتن اون چیزى به مهر در جهان افزوده میشه؟

سحر را در این نشانی دنبال کنید.

رضا کیانیان، عباس جدیدی و بقیه ماجرا

صحبت هایی که در چند وقت اخیر به واسطه حادثه پلاسکو بین رضا کیانیان، هنرپیشه صاحب نام سینمای ایران و عباس جدیدی، نایب قهرمان المپیک و عضو شورای شهر تهران صورت گرفته است، بازتاب های گسترده ای در اینستاگرام داشته است که در کنار پست جنجالی ترانه، به عنوان ترند مهمی در روزهای اخیر بود.

i21

او در جدید ترین نمایش خود با نام حرفه ای ها از ۱۷ بهمن به روی صحنه می رود که به همین خاطر اینستا نوشته ای منتشر کرد:

ضمن همدردى با مردم سیستان و بلوچستان، از هفدهم بهمن ماه نمایش #حرفه‌اى_ها به روى صحنه می‌ رود. و از امروز پیش فروش #نمایش من در سایت #تیوال شروع شده است

نمایش، ساعت پنج بعد ازظهر در سالن یک تماشاخانه پالیز اجرا مى شود و مدت نمایش یک ساعت است.

وی در اینستا نوشته دیگری، به انتخاب فروشنده فرهادی نیز این چنین واکنش نشان داد:

i22
جدید ترین پست های رضا کیانیان در صفحه خود در اینستاگرام

زندگی پر از غم و شادیست! پر از فراز و نشیب! پر از تناقض! پر از رنگ! پر از غم ، مثل فرو ریختن ساختمان #پلاسکو و نابود شدن این همه سرمایه و کارگاه و کار… . و پر از غرور و بی پناهی، مثل از خودگذشتگى #آتش_نشانان . و سرشار از شادی، مثل انتخاب یک فیلم ایرانی به عنوان یکى از پنج نامزد جایزه #اسکار؛ فیلم #فروشنده ، ساخته#اصغر_فرهادی .

رضا کیانیان را در این نشانی دنبال کنید که ۴۷۳ هزار فالوور دارد.

چه خبر از الناز شاکردوست؟

i23

یک شب بیادماندنى به همراه ماهایا پطروسیان عزیز و دوست داشتنى

بیاد خاطرات و لحظاتِ خوبمان در فیلم سینمایى “خفـــه گى” فیلمى از فریدون_جیرانى _بزودى در جشنواره فیلم فجر @mahaya.petrossian

الناز در جدیدترین پست خود، تیزر فیلم سینمایی خفه گی که توسط فریدون جیرانی ساخته شده و بزودی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید را منتشر کرد که تصویرش را در زیر مشاهده می کنید.

i24

الناز شاکردوست با ۵.۳ میلیون فالوئر به همراه بهنوش بختیاری و مهناز افشار، در فهرست پر فالوئر ترین صفحات ایرانی در اینستاگرام است.

او را در این نشانی دنبال کنید ‌که هیچ صفحه ای را فالو نکرده است.

سوگ نوشته سلطان پرسپولیسی ها از تراژدی پلاسکو

علی پروین این روزها در اینستاگرامش خیلی فعال است و در نشست ها و مراسم هایی که شرکت می کند،‌ تصاویری گرفته و با اینستانوشته هایی، در اختیار جامعه ۵۵۸ هزار نفریش قرار می دهد. او جدید ترین پست اینستاگرامی خود را به سوگ نوشته ای اختصاص داد:

i25

از داغ دل پیرزنی رنگ پریده ?پیداست از این غم،کمرشهرخمیده  ?برتارک طهران بنویسیددوباره… ?ازخون جوانان وطن،لاله دمیده روحشان شاد

جدید ترین تصاویر اینستاگرامی علی پروین در تصویر زیر آمده است.

i26

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید  که تنها ۷ صفحه را فالوو کرده است.

چه خبر از جادوگر آسیا؟

i27

علی کریمی نیز در واکنش به حادثه پلاسکو، جدید ترین پست خود را به سوگ نوشته ای در این باره اختصاص داد:

بی باک ترین، شجاع ترین اسطوره هاى مایید. امیدوارم که مسىئولینى که در چند روز گذشته مثل همیشه حضور فیزیکى خوبى داشتن، وظیفشون را در قبال این شهیدان و خانواده هاى عزیز و داغدارشون فراموش نکنن

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، جدید ترین تصاویر اینستاگرام علی آقا در اینستاگرام است که روایتی از آتشنشانان شهید است.

علی کریمی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از علی دایی؟

علی دایی، فوتبالیست سرشناس ایران و آسیا، این روزها در اینستاگرام فعال است و چند پست زمستانی گذاشت.

i28
تولدت مبارک منصور خان. یادت همیشه گرامی مرد اخلاق
i29
اینستا نوشته علی دایی از حاشیه تمرین با تیم نفت تهران
i30
اینستا نوشته ای از علی دایی با نام: متاسفم در نقد سلفی با مصیبت هموطنان

وی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از کاپیتان سابق استقلالی ها؟

i31
جدید ترین پست های در صفحه فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب سابق استقلالی های تهران، اکنون با ۹۴۷ هزار فالوئر، در فهرست پر فالوئرهای ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است.

فرهاد را در این نشانی دنبال کنید.

از خواننده نوستالژی چه خبر؟

i32

رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمان پس از برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها، فرصت کرده تا دوباره به زندگی دیجیتالی اش در اینستاگرام برگردد و پست هایی را به اشتراک بگذارد.

وی در جدید ترین اینستانوشته خود، تصویری از پوستر فیلم دیوانه و سوفی منتشر  کرد و گفت:

رونمایی از اولین پوستر فیلم “سوفى و دیوانه”… . اولین اکران در جشنواره سى و پنجم فیلم فجر … دومین همکارى من با مهدى کرم پور عزیز بعد از فیلم طهران تهران.

او در اینستانوشته دیگری گفت:

i33

نزدیک به ٢٠ سال از آلبوم اولم “شهر دل” که از اشعار حضرت مولانا بود میگذره…

دوباره دارم رو دیوان شمس کار میکنم.. چند ترک در آینده خواهید شنید… .

بیخود شده‌ام لیکن بیخودتر از این خواهم

با چشم تو می گویم من مست چنین خواهم

من تاج نمی‌خواهم من تخت نمی‌خواهم

در خدمتت افتاده بر روی زمین خواهم

آن یار نکوی من بگرفت گلوی من

گفتا که چه می خواهی گفتم که همین خواهم

با باد صبا خواهم تا دم بزنم لیکن

چون من دم خود دارم همراز مهین خواهم

در حلقه میقاتم ایمن شده ز آفاتم

مومم ز پی ختمت زان نقش نگین خواهم

ماهی دگر است ای جان اندر دل مه پنهان

زین علم یقینستم، آن عین یقین خواهم…

رضا در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از آقای خندوانه؟

رامید جوان با ۴.۸ میلیون فالوئر، یکی از پر مخاطب ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و مروری داریم به مطالب ایشان در چند روز اخیر.

i34
محمد رضا عیلمردانیان عزیز
i35
اینستای جنجالی رامبد در چند روز اخیر
i36
تصویر برنامه ای که رامبد به احترام آتشنشانان شهید تراژدی پلاسکو، بدون تماشاگر، خندوانه را برگزار کرد
i37
اینستانوشته رامبد درباره آتشنشانان شهید و امضا برای کمپین حمایت از آنان
i38
اینستانوشته ای از رامبد با عنوان بدون شرح

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از برترین خواننده پاپ جشنواره فجر؟

محسن چاوشی که در جشنواره موسیقی فجر امسال، جایزه باربد برترین خواننده پاپ جشنواره را بخاطر آلبوم امیر بی گزند کسب کرد، بیش از ۴۰۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد که پست های اخیر ایشان را در ادامه مشاهده می کنیم که اکثرا بدون نوشته است.

i39

i40

i41
نگو بهار چی شده پرنده غمگین، برای هیشکی نخون به پای هیشکی نشین

محسن را در این نشانی دنبال کنید.

از آرات کوچولو چه خبر؟

درباره آرات، نابغه آکروباتیک ایران قبلاً در گزارشی صحبت کردیم. صفحه او اکنون بیش از ۶۷۰ هزار مخاطب دارد.

i42

جدیدترین پست هایی که پدر ایشان منتشر  کرده است را در تصویر بالا مشاهده کنید.

آرات ۳ ساله را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از نخستین سریال ایرانی اینستاگرام

i43

خبر بعدی اینکه اخیرا سریالی توسط گروهی از هنرمندان جوان کشورمان درست شده است که تنها در اینستاگرام به صورت فایل های ویدئویی منتشر و به اشتراک گذاشته می شود و ظرف چند ماه اخیر نیز با بیش از ۵۰ هزار مخاطب همراه شده است.

این صفحه که اکیپ نام دارد، خود را متفاوت رین کار در فضای مجازی دانسته و مدیریت آن را وحید قنات آبادی بر عهده دارد. این سریال را دوشنبه ساعت ۲۰ در این صفحه دنبال کنید که ایده خلاقانه جالبی به نظر می رسد.

گویا بزودی، اینستاگرام که اکنون با لایو استریم، غوغایی به پا کرده است، جای شبکه خانگی ویدئویی را بگیرد.

چه خبر از جشنواره فیلم فجر؟

i44

اگر به دنبال جدید ترین خبرها و گزارش ها از جشن بزرگ سینمای ایران در دهه فجر هستید، صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را در این نشانی دنبال کنید که اکنون بیش از ۱۰ هزار مخاطب دارد.

در این صفحه می توان گوشه هایی از فیلم های راه یافته به بخش سودای سمیرغ (بخش مسابقه سینمای ایران) را مشاهده کرد و حتی با مسئولین جشنواره به طور مختلف از طریق دایرکت و چت، در تعامل بود.

i45
جدیدترین تصاویر منتشر شده در اینستاگرام رسمی جشنواره فیلم فجر
i46
تصاویر جدید در صفحه رسمی جشنواره

چه خبر از برترین مدافع روی  تور جهان؟

سید محمد موسوی، والیبالیست ۲ متری کشورمان که اخیرا ۱ میلیون فالوئر بدست آورده است، در جدید ترین پست خود نوشت:

i47

با ریش و بدون ریش آدم داریم

کور و کچل و فرشته درهم داریم

ما مشکلمان ظاهر آدم ها نیست

انسان سر راه زندگی کم داریم

آقا سید را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از صفحه رسمی رئیس جمهور؟

i48

آقای روحانی، رئیس جمهور نیز در اینستاگرام دارای صفحه ای است که توسط دفتر ایشان مدیریت می شود و بیش از ۹۷۰ هزار فالوور دارد. جدید ترین پست های این صفحه مربوط به بازدید اخیر آقای روحانی از محل آواربرداری ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران اختصاص دارد که در بالا مشاهده می کنید.

اینستا نوشته های آقای وزیر امور خارجه؟

photo_2009-04-30_01-04-21

ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز مدتی است به اینستاگرام آمده و دفتر ایشان، گزارش دیدارهای وی را منتشر می کند که در بالا، تصاویر آن را مشاهده می کنید.

photo_2009-04-30_01-06-10

آقای ظریف را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی روزیاتو را شنبه ها دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • ابولفتحی بهمن ۱۰, ۱۳۹۵

    احسنت
    هم گزارش عالی با خبرهای عالی
    جذاب مثل همیشه
    البته یادبتون رفت که بگید امروز لاریجانی هم از اینستای ترانه عیلدوستی تقدیر کرد

  • میثم بهمن ۱۰, ۱۳۹۵

    بهنوش داره صفحه اش همش تبلیغ میشه.
    دم پرویز پرستوی گرم که همچنان فیلسوف ایستاگرامی هاست

  • بچه مثبت بهمن ۱۳, ۱۳۹۵

    دکتر ظریف هیچ فعالیتی و صفحه ای در اینستاگرام ندارند. و بارها اعلام کردند.شماهمین تصویری که از بیوی پیج گذاشتید رو ببینید نوشته fans…