پرواز با بلیط درجه یک و گران قیمت هواپیمایی قطر چه حال و هوایی دارد؟

پرواز با بلیط درجه یک و گران قیمت هواپیمایی قطر چه حال و هوایی دارد؟

امروزه هواپیما ها می توانند ما را در کمتر از چند ساعت هزاران کیلومتر جا به جا کنند. همین امر کشورها را به یکدیگر نزدیک کرده و باعث شده که سرزمین ها و فرهنگ ها به نوعی به یکدیگر نزدیک شوند. در حال حاضر، دو کمپانی مطرح به نام بوئینگ آمریکا و ایرباس اروپا ساخت هواپیما ها را بر عهده دارند و دیگر کشورها نیاز های خود را از طریق آن ها تامین می کنند.

بیشتر این وسایل دارای صندلی ها و امکانات مشابه هستند و تفاوت چندانی میان آن ها وجود ندارد. با این حال افراد ثروتمند و کسانی که قصد دارند از امکانات بیشتری استفاده کنند، می توانند از بلیط درجه یک یا همان فرست کلاس خطوط هوایی مختلف بهره بگیرند.

ما قبلا در مقاله ای تجربه پرواز با بلیط درجه یک هواپیمایی «اتحاد» را با شما به اشتراک گذاشته ایم. امروز نیز قصد داریم شرایط فرست کلاس خطوط هوایی قطر (Qatar Airways) را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان مطلب همراه باشید و تصاویر را مشاهده نمایید.

280-w700
شرکت هواپیمایی قطر در سال ۲۰۱۶ برترین خطوط هوایی جهان لقب گرفت. بنابراین تجربه بلیط درجه یک آن می تواند جالب باشد.
281-w700
بعد از آن که از کانتر کنترل پرواز جداگانه برای مسافرین دارای بلیط درجه یک عبور کردید، سالنی زیبا همانند فرودگاه «Heathrow» ی لندن جلوی چشمتان پدیدار می گردد. برای ورود به منطقه «نخلستان» میز منشی خاصی در نظر گرفته نشده و حواس ها تنها به آبنماهای زیبا معطوف می شوند.
282-w700
شما می توانید در سالن غذاخوری مجلل این شرکت، نوشیدنی و غذا سفارش دهید.
283-w700
بازدید کنندگان می توانند صبحانه نیز سفارش دهند.
284-w700
امکان سفارش ناهار و شام نیز برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.
285-w700
شما می توانید در هر نقطه از این سالن به استراحت بپردازید. کامپیوتر، شارژر، پرینتر و وای فای نیز در دسترس قرار دارند. این سالن همچنین به حمام و اتاق خواب نیز مجهز است.
286-w700
بعد از سوار شدن به هواپیما، کابین درجه یک به شما نشان داده می شود. در مجموع ۸ کابین به چشم می خورد. شرکت های هواپیمایی مانند امارات و اتحاد، کابین های جداگانه برای مسافران در نظر می گیرند، اما در اینجا شما می توانید با استفاده از یک جدا کننده حریم خصوصی خود را داشته باشید. کابین ها راحت و عریض هستند و مبلمان نیز احساس خوشایندی به شما منتقل می کند.
287-w700
صندلی به تخت خواب تبدیل می شود. پتو و بالش نیز در دسترس قرار دارند. تشک به کار رفته در تخت بسیار راحت است و خواب بدون دغدغه را برای شما تضمین می کند.
288-w700
لباس های خواب اختصاصی طراحی شده توسط شرکت وایت نیز به صورت جداگانه برای مردان و زنان عرضه می شوند. دمپایی سِت نیز در اختیار شما قرار می گیرد و باعث می شود که راحتی بیشتری داشته باشید.
289-w700
اگر قصد بیدار ماندن داشته باشید، سامانه سرگرمی با بیش از ۳ هزار گزینه مانند فیلم، تلویزیون، موسیقی و بازی، برای شما محیا شده است.
290-w700
در هر صندلی، وای فای، شارژر و یو اس بی برای استفاده قرار دارد.
291-w700
امکانات آرایشی و بهداشتی در بالاترین سطح قرار دارد و می توان آن را بهترین در دنیا دانست. این ایرلاین قبلا سِت آرایشی بهداشتی جورجیو آرمانی را پیشنهاد می داد، اما از ماه دسامبر روند کاری تغییر یافت. اکنون یک بسته ساخت شرکتی ایتالیایی شامل مرطوب کننده، پودر صورت، کرم بازسازی کننده شب و دیگر موارد در اختیار مسافران قرار داده می شود.
292-w700
سرویس بهداشتی بسیار لوکس که با گل های رز تزئین شده است.
293-w700
شما می توانید بر روی مبلمان چرم سالن به استراحت بپردازید و از نوشیدنی های ارائه شده لذت ببرید.
295-w700
استراحت در این مکان، پروازهای طولانی را برای شما راحت تر می کند.
296-w700
شما می توانید هر نوع غذایی را سفارش دهید. سرآشپز های بین المللی آن را برای شما فراهم می کنند. میزی شاهانه برای شما چیده می شود. همه نوع غذا از خوراکی های عربی گرفته تا خاویار وجود دارد. انواع پیش غدا ها مانند سوپ و سالاد و همچنین خوراکی هایی مانند مرغ بریان، ماهیس المون و کرپ اسفناج در دسترس قرار دارند. میان وعده های مفصل مانند بشقاب پنیر (غذایی که در آن انواع و اقسام پنیرها در یک ظرف قرار داده می شوند) نیز دیگر گزینه انتخابی شما را تشکیل می دهند.
297-w700
قبل از فرود نیز می توانید اسنک میل کنید.
298-w700
در تمام طول سفر مهمانداران بدون وقفه مشغول ارائه خدمات به شما خواهند بود.

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود