بن افلک اعلام کرد که کارگردانی قسمت بعدی فیلم بتمن را نخواهد پذیرفت

بن افلک اعلام کرد که کارگردانی قسمت بعدی فیلم بتمن را نخواهد پذیرفت

اوایل این ماه بن افلک با شرکت در برنامه تلویزیونی زنده جیمی کیمل (Jimmy Kimmel Live) تایید کرد که برخلاف شایعات و به خاطر طرفدارانش کارگردانی قسمت بعدی از سری فیلم های بتمن (Batman) را خواهد پذیرفت. او به مجری برنامه چنین گفت: ” من قصد دارم که قسمت بعدی بتمن را کارگردانی کنم و الان هم مشغول کار روی پروژه هستیم. این کار خیلی خسته کننده است زیرا کار نوشتن و ساخت فیلم “زندگی در شب” (Live By Night) یک سال و نیم طول کشید. البته هیچ کسی به خستگی ما اهمیت نمی دهد”.

با این وجود افلک در روزهای اخیر اعلام کرده که از کارگردانی قسمت بعدی فیلم بتمن انصراف داده است اما به عنوان بازیگر و تهیه کننده در ساخت آن با کمپانی فیلم سازی برادران وارنر همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش مجله ورایتی (Variety)، افلک گفته است که: ” شخصیت های خاصی وجود دارند که جایگاه ویژه ای را در قلب میلیون ها طرفدار بدست آورده اند. ایفا کردن نقش بتمن به تمرکز، علاقه و بهترین بازی که می توانم ارائه دهم نیاز دارد. کاملا مشخص است که نمی توانم هر دو کار (هم کارگردانی و هم بازیگری در فیلم بتمن) را به خوبی انجام دهم.”

وی افزود: ” همراه با کمپانی سازنده به این نتیجه رسیدیم که یک نفر دیگر را به عنوان کارگردان انتخاب کرده و در این فیلم بزرگ با وی همکاری کنیم. البته من هنوز هم در فیلم حضور دارم و جزیی از تیم سازنده آن هستم ولی در حال حاضر مشغول رایزنی برای انتخاب کارگردان هستیم. من همچنان تعهد خود را به این پروژه اعلام می کنم و تمام تلاش خود را برای ساخت و ارائه آن به طرفداران فیلم بتمن به کار می گیرم”.

منبع: independent
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • امیر بهمن ۱۴, ۱۳۹۵

    بهتر.
    دور پیش که بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت رو ساخت کجاش قشنگ بود که بعدیش بخواد باشه؟

    • Aaa اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶

      نمیدونم منظورتون از کجاش قشنگ بود چیه البته یکم درهم بود ولی فیلم زیبایی بود جلوه های زیبایی هم داشت من چندین بار نگاه کردم وبرام تکراری نشده البته میتونست بهتر باشه امیدوارم قسمت بعد جبران کمبودهاشو بکنه