نقاشی واقع گرایانه و بسیار زیبای خرس قطبی که کشیدنش ۲ ماه طول کشیده است [تماشا کنید]

نقاشی واقع گرایانه و بسیار زیبای خرس قطبی که کشیدنش ۲ ماه طول کشیده است [تماشا کنید]

این روزها هنر نقاشی در جنبه های خلاقانه زیادی پیگیری می شود. از جمله محبوب ترین آن ها می توان به نقاشی خیابانی و نقاشی سه بعدی اشاره نمود. یکی دیگر از شاخه های این هنر، نقاشی واقع گرایانه نام دارد. کسانی که این رشته را دنبال می کنند، ماه ها زمان خود را صرف ترسیم یک اثر نموده و تمام تلاش شان را برای واقعی تر کردن آن به کار می گیرند. ما نیز در این مقاله قصد داریم به یکی از همین موارد بپردازیم.

هنرمندی آلمانی به نام «مارسِل ویت» نقاشی هایی بسیار نزدیک به واقعیت ترسیم می کند. یکی از کارهای او به نام «کوچ» (Migration)، خرسی قطبی که همراه با دو توله اش بر روی تکه یخی شناور هستند را به تصویر می کشد. خلق چنین اثر زیبایی دو ماه زمان برده است.

وی در این رابطه می گوید: “من برای شروع کار خود از عکس های زیادی استفاده کردم. آن ها برای هر چه واقعی تر جلوه دادن حیوان مورد استفاده قرار گرفتند. من حرکات، نگرش، نوع نگاه و ساختار پوست خرس را مورد بررسی قرار دادم تا تصویر حیوان در نقاشی زنده به نظر برسد. این اثر به حدی واقعی جلوه می کند که شما دوست دارید آن را در آغوش بگیرید. به همین دلیل، من اندازه آن را تقریبا واقعی در نظر گرفتم تا این احساس تقویت گردد.”

ویدیوی زیر هنر و توانایی مارسل را به شما نشان خواهد داد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود