باکس آفیس هفته منتهی به ۲۲ اسفند؛ صدر نشینی «کونگ: جزیره جمجمه»

باکس آفیس هفته منتهی به ۲۲ اسفند؛ صدر نشینی «کونگ: جزیره جمجمه»

همانطور که انتظار داشتیم، فیلم پر سر و صدا و پر هزینه «کونگ: جزیره جمجمه» توانسته با فروش ۶۱ میلیون دلاری در سه روز نخست اکران، موفق عمل کند و صدر جدول باکس آفیس را به خود اختصاص دهد. علی رغم آن که این میزان در مقایسه با فروش ۹۳.۱ میلیون دلاری «گودزیلا» پایین تر است، اما باز هم شروع موفقی به شمار می آید.

از سال ۲۰۰۵ تا به حال، این نخستین بار است که باز هم شاهد دیده شدن کینگ کونگ روی پرده سینما ها هستیم. نکته جالب این که بیشتر نقدها درباره اثر سینمایی یاد شده مثبت بوده اند. البته به نظر می رسد این صدر نشیدنی دوام چندانی نداشته باشد، زیرا هفته آینده شاهد اکران فیلم پر و سر و صدای والت دیزنی به نام «دیو و دلبر» خواهیم بود. باید صبر کنیم و ببینیم که جزیره جمجمه در برابر رقیب قدرتمند خود چگونه عمل خواهد کرد.

کینگ کونگ جدید تا به حال در عرضه جهانی ۱۴۲.۵ میلیون دلار فروش داشته و به نظر می رسد بتواند به راحتی بودجه ۱۸۵ دلاری را باز گرداند. البته هنوز نمی توان درباره سود ده بودن آن به طور قطعی اظهار نظر کرد.

«لوگان» که هفته گذشته در صدر قرار داشت، با فروش ۳۷.۸ میلیونی به جایگاه دوم تنزل پیدا کرده است. علی رغم کاهش ۵۷.۲ درصدی میزان فروش، می توانیم عملکرد لوگان را موفقیت آمیز بدانیم. فیلم جدید هیو جکمن تا به حال ۱۵۲.۶ میلیون دلار فروخته که از تمام میزان فروش فیلم قبلی بیشتر است.

فیلم ترسناک «برو بیرون» که تحسین منتقدان و تماشاگران را در پی داشته، در هفته گذشته ۲۱ میلیون دلار فروخته و توانسته با فروش مجموع حیرت انگیز ۱۱۱ میلیون دلار، در جایگاه سوم قرار بگیرد.

Get-Out-2017-movie-reviews

«کلبه» فیلم درام این روزهای باکس آفیس، با فروش هفتگی و مجموع ۱۰ و ۳۲.۲ میلیون دلاری، در رتبه چهارم قرار می گیرد. «بتمن لگویی» فیلم فانتزی کمپانی برادران وارنر، توانسته ۷.۸ میلیون دلار بفروشد و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد. این اثر در مجموع ۱۵۹ میلیون دلار فروخته است.

«قبل از آنکه سقوط کنم» با فروش هفتگی و مجموع ۳.۱ و ۹ میلیون دلاری، در رده ششم باکس آفیس قرار می گیرد. «افراد پنهان» نامزد دریافت بهترین فیلم در مراسم اسکار، همانند هفته گذشته هفتمین سکو را به خود اختصاص داده است. این اثر سینمایی ۲.۷ میلیون دلار دیگر فروخته تا فروش مجموع خود را به ۱۶۲.۸ میلیون دلار برساند.

باکس آفیس

«جان ویک: قسمت دوم» فیلم جدید و اکشن کیانو ریوز هنرپیشه سرشناس هالیوود، با فروش هفتگی و مجموع ۲.۷ و ۸۷.۴ میلیون دلار، جایگاه هشتمی را به خود اختصاص داده است. «لا لا لند» اثر موفق هالیوود در مراسم اسکار، ۱.۷ میلیون دلار فروخته و با قرار گرفتن در جایگاه نهم، فروش مجموعش را به ۱۴۸.۴ میلیون رسانده است.

«پنجاه طیف تاریک تر» اثر سینمایی برگرفته از یک کتاب، در پنجمین هفته اکران با فروش هفتگی و مجموع ۱.۶ و ۱۱۲.۹ میلیونی، در آخرین جایگاه باکس آفیس قرار می گیرد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود