گشتی در سلفی های تمام نشدنی هیلاری کلینتون

گشتی در سلفی های تمام نشدنی هیلاری کلینتون

هیلاری  کلینتون، نامزد پیشرو دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه ایالات متحده، این روز های یکی از معروف ترین بانوان فضای مجازی به شمار می رود و لحظه به لحظه اخبار فعالیت های انتخاباتی و سخنرانی های جنجالیش در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود.

1-w900-h600

هیلاری کلینتون متولد سال ۱۹۴۷ میلادی در آمریکاست. او شصت و هفتمین وزیر امور خارجه آمریکا و نخستین زنی است که نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ سناتور ایالات متحده از نیویورک بود.

او همسر بیل کلینتون، چهل و دومین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و بانوی اول ایالات متحده از سالهای ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ است. او هم اکنون در حال مبارزه برای کسب نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است.

او در سال ۱۹۷۳، جی.دی. خود را از مدرسه حقوق ییل دریافت کرد. پس از گذراندن مدت کوتاهی به عنوان مشاور حقوقی در کنگره ایالات متحده آمریکا به آرکانزاس نقل مکان کرد، و در ۱۹۷۵ با بیل کلینتون ازدواج کرد. او در ۱۹۷۷ مدافعین کودکان و خانواده‌های آرکنسا را بنیان گذاشت، در ۱۹۷۸ نخستین رئیس زن ابرشرکت خدمات قانونی شد، و در ۱۹۷۹ نخستین شریک زن شرکت حقوقی روز شد. او به عنوان بانوی اول آرکنسا از ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱، و از ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۲، رهبری کارگروهی را بر عهده داشت که سامانهٔ مدارس دولتی آرکنسا را اصلاح کرد، و در هیئت مدیره ابرشرکت‌هایی چون WALMART عضو بود.

2-w900-h600

اما در مقابل، نامزد بی ادب و جنجالی جمهوری خواه ها، فردی نیست جز دونالد ترامپ، میلیاردر نیویورک که در ۱ سال اخیر بالاترین سطح اهانت ها و توهین ها را نثار اوباما و دموکرات ها و حتی خانم هیلاری کرده است.

3-w900-h600

(گزارش نشریه لس آنجلس تایمز از پیروزی هیلاری کلینتون در رقابت های درون حزبی برای انتخابات آبان ۹۵)

4-w900-h600

(تصویری جالب از حضور هیلاری کلینتون در برنامه شو تلویزیونی معروف جیمی فالون در آمریکا)

به هر حال، باید منتظر هفته نخست آبان ماند تا متوجه شد که ملت آمریکا، ۴ سال آینده این کشور را به دست هیلاری کلینتون خواهند سپرد، یا دونالد ترامپ پوپولیست را به عنوان رییس جمهوری بعدی آمریکا انتخاب خواهند کرد. اوضاع هر جور که شود، در یک قضیه خیلی توفیر ندارد و آن سلبریتی شدن خانم کلینتون به عنوان بانویی فعال در عرصه سیاست و فرهنگ این کشور است.

5-w900-h600

(سلفی خیلی خندان هیلاری کلینتون با Katy Perry خواننده معروف آمریکایی)

هیلاری کلینتون در چند سال اخیر،‌ فعالیت گسترده ای در فضای مجازی داشته و سال گذشته رسما وارد اینستاگرام شد. اکثر فعالیت های سیاسی و انتخاباتی خانم کلینتون در ۲ سال اخیر در شبکه های اجتماعی به صورت عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته شده است و کاربران جامعه اطلاعاتی وب این فرصت را پیدا کرده اند که هیلاری را بهتر بشناسند.

6-w900-h600

(اتهام به گوگل مبنی بر تنظیم نتایج جست و جو به نفع هیلاری کلینتون در فهرست نتایج جست و جوی خود)

به نظر می رسد غول جست و جوی اینترنت یعنی گوگل،‌ نقش زیادی در موفقیت های اطلاع رسانی خانم هیلاری داشته باشد. مقوله ای که سبب اتهام های متعددی به این شرکت شده است.

7-w900-h600

(سلفی های هیلاری کلینتون به انتخاب گوگل- گوگل متهم شده است که نتایج جست و جوی منفی علیه هیلاری را موتور جست و جوی خود دست کاری می کند تا چهره مثبت تری از ایشان به کاربران نمایش دهد. موضوعی که اخیرا سخنگوی گوگل آن را رد کرده است. اما یکی از مشاوران تجاری گوگل، اکنون از دستیاران خانم کلینتون به شمار می رود)

هیلاری از زمانی که شوهرش، آن جنجال تاریخی جنسی را به بار اورد و رابطه اش با مونیکا لوینسکی، کاراموز کاخ سفید بر ملا شد، بر سر زبان ها افتاد. او اکنون پای ثابت اخبار و تحلیل ها در رسانه های مجازی شده است و به همین خاطر، سرویس سلفی باز ها، او را برای گفتار امروز انتخاب کرده است. سلفی های تمام نشدنی از بانویی که قصد تاریخ ساز شدن دارد در گفتار امروز ارائه می شود.

8-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با جیمی فالون در جریان برنامه که طرفداران زیادی پیدا کرد)

بیش از سی میلیون نتیجه جست وجوی گوگل درباره خانم کلینتون و سلفی هایش نشان می دهد که او از ابزاری به نام سلفی برای پیشبرد اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده می کند و سایبر دیپلماسی ایشان، اکنون تمرکز زیادی بر رسانه سلفی و سلفی بازی دارد.

سلفی بازی های متعدد هیلاری کلینتون حتی در برنامه شو تلویزیونی معروف الن د جنرس که در آمریکا پخش می شود از محور های صحبت الن با وی بود و هیلاری از این که مردم مرتب از او می پرسند: CAN I HAVE A SELFIE خیلی خرسند نیست و از ان به عنوان ظلم و ستی سلفی یا Tyranny of selfie نام می برد. موضوعی که در گزارش اخیر CNN هم به آن اشاره شده است.

 

9-w900-h600

(گزارش سی ان ان درباره اظهار تاسف هیلاری کلینتون از ظلم و ستمی که سلفی بازی بر وقت او می کند)

 

البته هیلاری تنها دیپلماتی نیست که از سلفی بازی های مکرر خسته شده است. جب بوش، از دیگر نامزد های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز قبلا به دنیای سلفی باز ها تاخته بود و از آن به عنوان the 11th Amendment of the Bill of Rights سخن گفت.

با ما همراه باشید با سلفی های جالب هیلاری کلینتون.

10-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با مریل استریپ، هنرپیشه مطرح هالییود)

1-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با کیم کارداشیان. چهره تلویزیونی جنجالی آمریکا که پشت سرشان کانی وست، همسر کیم کارداشیان قرار دارد)

12-w900-h600

(تصویر پست معروف کیم کارداشیان، ملکه سلفی باز های اینترنت با هیلاری کلینتون در صفحه اینستاگرامش)

13-w900-h600

(بازتاب سلفی کیم کارداشیان با هیلاری کلینتون در برنامه شو تلویزیونی الن د جنرس)

14-w900-h600

(سلفی خندان هیلاری کلینتون با دخترش- مادر و دختر در یک قاب خندان)

15-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با یک دختر محجبه در جریان کمپین های تبلیغاتی سال ۲۰۱۵ میلادی)

17-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با Zach Braff)

18-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با یکی از فعالان جنبش حمایت از حقوق زنان در این کشور)

19-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با یکی از فعالان کمپین تبلیغاتی خود در نیوهمشیر)

20-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون در جریان کمپین های تبلیغاتی سال ۲۰۱۶ میلادی)

21-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با کت و شلوار و گردن بند آبی رنگ معروف در کنار دوستان آفریقایی تبار در یک قنادی)

22-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با بیل کلینتون و دخترشان)

23-w900-h600

(سلفی خندان هیلاری کلینتون با Demi Lovato)

24-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون با طرفدارانش در جریان کمپین تبلیغاتی در ویرجینیا)

25-w900-h600

(از دیگر سلفی های هیلاری و دختر و همسرش در یک قاب)

26-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون در جمع طرفدارانش در جریان یک کمپین تبلیغاتی)

27-w900-h600

(میشه به من یاد بدی کدوم دکمه رو باید فشار بدم؟!!! )

28-w900-h600

(سلفی هیلاری  کلینتون با یکی از طرفدارانش در جریان کمپین تبلیغاتی در نوادا آمریکا)

29-w900-h600

(تصویر سلفی هیلاری کلینتون با یکی از دانشجویان آمریکایی)

30-w900-h600

(سلفی هیلاری کلینتون در کنار چلسی و بیل کلینتون و مجری یک برنامه تلویزیونی)

بیش از ۲۰ سلفی جالب و معروف خانم هیلاری کلینتون سلفی باز که اخیرا هم از سلفی بازی اذیت شده است در این گفتار بررسی شد .

 

31-w900-h600

(تصویر اینستاگرام هیلاری کلینتوت با ۱.۳ میلیون فالوور)

هیلاری کلینتون در اینستاگرام در نشانی اینترنتی به آدرس    instagram.com/hillaryclinton   در دسترس خواهد بود. او اکنون ۱.۳ میلیون فالوور دارد.

 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود