جدید ترین پست ها در اینستاگرام سلبریتی ها

اینستاگرام با نیم میلیارد عضو و میلیاردها پست

جدید ترین پست ها در اینستاگرام سلبریتی ها

سرویس چهره های روزیاتو  هراز گاهی، نگاهی دارد به صفحه اینستاگرام ده ها سلبریتی فعال این شبکه در حوزه های ورزش، موسیقی، سینما و حتی سیاست تا خواننده گان محترم با جدید ترین پست های این شخصیت های معروف آشنا شوند. گزارش امروز با چهره ها نیز سراغ چند صفحه پر بیننده در اینستاگرام رفته است. با ما در این گزارش داغ همراه باشید.

1-w900-h600

(تصویر سلفی جدید کریس رونالدو وپسرش  و رونمایی لیونل مسی از ماشین قرمز رنگش در اینستاگرام!)

اینستاگرام هر روز با استقبال بیش تر کاربران اینترنت مواجه می شود و تیز هوشی مارک زوکربرگ، رهبر فیس بوک در خرید این پرتال محبوب به قیمت تنها ۱ میلیارد دلار ناقابل، هم چون شکار یوتیوب توسط گوگل با قیمت ۱.۶ میلیارد دلار، بیش از قبل بر همگان آشکار می شود. اینستاگرام اکنون قریب به نیم میلیارد عضو دارد که ۸۰ درصد آن فعال هستند. برخی از صفحات در این شبکه، بیش از ۷۰ میلیون فالوور دارند و تقریبا هر روز مورد بازدید کاربران اینترنت قرار می گیرد. این صفحات متعلق به سلبریتی های دنیای ورزش، موسیقی و سینما هست که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی خصوصی این چهره ها را در بستر اینستا گرام منتشر می کند.

بسته خبری با چهره های روزیاتو، تلاش می کند، کاربران خود را با جدید ترین پست های چهره های معروف اینستاگرام آشنا کند. گزارش امروز سرویس چهره های روزیاتو نگاهی دارد به آخرین پست های منتشر شده در صفحات شخصی صاحبان پر بیننده ترین صفحات این شبکه محبوب تا ببینم سبک زندگی دیجیتالی این افراد در فضای مجازی، روی چه مواردی متمرکز شده است. با ما همراه باشید با گشتی در اینستاگرام ۳۴ صفحه معروف این شبکه.

هم چون روال هر هفته، خبر اول را به بررسی صفحه شخصی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا اختصاص می دهیم.

لیونل مسی

2-w900-h600

هنوز درگذشت غم انگیز محمد علی کلی، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان که چندی پیش دنیای ورزش جهان را متاثر کرد، فراموش نکردیم که جناب مسی، اسطوره بارسلونا، از تصویری از ماشین قرمز رنگ کوچولوی خود در اینستاگرام رونمایی کرد. ماشینی که به نظر می رسد به پسر خردسالش تعلق دارد. البته روی پیراهن سفید رنگ آقای ستاره، تصویری از محمد علی، قهرمان همیشه ورزش بوکس مشاهده می شود که انتخاب جالبی از مسی بر روی اینستاگرامش هست. مسی اکنون بیش از ۴۵ میلیون فالوور دارد و تنها صد و شصت و شش پست به اشتراک گذاشته است.

سایت اصلی مسی در نشانی اینترنتی به آدرس MESSI.COM در دسترس است.

نیمار

نیمار، مهاجم بارسلونا و تیم ملی برزیل، در رقابت های اخیر کوچه آمریکا ۲۰۱۶ میلادی نیز نتوانست با تیم ملی این کشور موفق باشد و وداعی زودهنگام از رقابت ها داشت. نیمار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بسیار فعال هست و یکی از فعال ترین سلبریتی های مستطیل سبز در این شبکه به شمار می رود.

3-w900-h600

(تصویر هنری جدید از نیمار در اینستاگرامش)

نیمار صدها تصویر سلفی با ادا و شکلک های مختلف از خود منتشر کرده است که در گزارشی در سرویس چهره های روزیاتو به آن اشاره کردیم. در جدید ترین تصویر، نیمار را با در تصویری سیاه و سفید در کنار یکی از دوستان قدیمی خندان مشاهده میکنیم. او زیر این عکس نوشت: hahahahh

4-w900-h600

نیمار در اینستاگرام ۵۲ میلیون فالوور دارد ‌که نسبت به ماه قبل چند صد هزار نفر افزایش نشان می دهد.  او چندی پیش تصویر هواپیمای شخصی اش هم منتشر کرد که در گزارش بسته خبری هفته پیش می توانید مشاهده کنید.

مسعود اوزیل

5-w900-h600

مسعود اوزیل، بازیکن قهار تیم ملی آلمان که حضوری موفق در یورو ۲۰۱۶ تا کنون داشته است، در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. او در جدید ترین تصویری که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت،  تمرین با وزنه را در کمپ تیم ملی آلمان منتشر کرد. مسعود این روز ها تصاویر زیادی از پشت صحنه تیم ملی آلمان در یورو در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

6-w900-h600

در تصویر بالا، مسعود اوزیل همیشه خندان را در کنار Emre Can بازیکن فوتبال مشاهده می کنیم.

مسعود در اینستاگرام، اکنون بیش از ۷ میلیون فالوور دارد. همان طور که در گزارشات هفته های پیش مشاهده کردید، مسعود اخیرا از سفر حج عمره مفرده برگشته است.

کریستیانو رونالدو

7-w900-h600

کریستیانو رونالدو، مهاجم سرشناس تیم کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، یکی از فعال ترین و پر مخاطب ترین ورزشکاران اینستاگرام به شمار می رود که صفحه اش در این شبکه، ۶۲ میلیون فالوور دارد. حضور موفق پرتغال در رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ سبب شده تا این روز ها بسیاری از پست های کریس مربوط به تمرینات و حضورش در این رقابت ها باشد. رونالدو اخیرا از تصویر ادکلنی که به نام او تولید شده است نیز رونمایی کرد که در تصاویر زیر ملاحظه می کنید.

8-w900-h600

(جدید ترین تصاویر تمرین کریس رونالدو در رقابت های جام ملت های اروپا و تصویر ادکلن کریس رونالدو در اینستاگرام)

جدید ترین تصویری که رونالدو از خود منتشر کرد، مربوط به یکی از دوستان خردسالش هست که معمولا با او عکس می گیرد. این سلفی شاد رو کریس اخیرا به اشتراک گذاشت. این تصویر قریب به ۲ میلیون لایک را دریافت کرد که ظرف ۱ هفته اخیر، یکی از تصاویر ورزشی مطرح سلبریتی ها در اینستاگرام به شمار می رود.

وین رونی

9-w900-h600

کاپیتان سرشناس شیاطین سرخ منچستر یونایتد که با انگلیس از جام ملت های اروپا خداحافظی زودهنگامی داشت، در جدید ترین تصویری که در اینستاگرامش گذاشت، به یاد روز پدر، تصویری از همراهی وی با دو کودک را پیش از ورود به استادیوم پاریس و قبل از یکی از بازی های تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام ملت های یورو ۲۰۱۶ اروپا نشان می دهد. وی یکی از حامیان موسسات خیریه مربوط به کودکان است و بنیادی به نام بنیاد وین رونی در اختیار دارد.

10-w900-h600

(تصویر کودکان وین رونی که اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است)

رونی زیر تصویر بالا نوشت که به عنوان پدر ۳ کودک می داند که پدری چقدر برای دوران کودکی اهمیت دارد و می داند کسانی که با امور حمایت از کودکان در ارتباط هستند، کار بزرگی در دست دارند. او از مخاطبانش خواست از طریق سایت  www.waynerooney.com/foundation از کودکان حمایت کنند.

صفحه رونی در اینستاگرام بیش از ۶ میلیون مخاطب دارد. وین رونی را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/waynerooney دنبال کنید.

جنیفر لوپز

11-w900-h600

جنیفر لوپز، رقصنده و هنرپیشه فعال این روز های هالیوود که در کا رخرید و فروش مستغلات هم موفق بوده است، فعالیت زیادی در اینستاگرام تحت برند JLO‌ دارد. در جدید ترین تصویری که جنیفر در اینستا منتشر کرده است، به مناسبت روز پدر (Father’s day) تصویر جنیفر لوپز خندان را در کنار پدر خندانش مشاهده می کنیم. جنیفر زیر این عکس فقط یک کلمه نوشت: Unconditional (غیر مشروط)

بیانسه

13-w900-h600

بیانسه، خواننده سیاه پوست معروف امریکا، این روز ها فعالیت زیادی در اینستا از خود نشان میدهد و شمار فالوورهایش به مرز هفتاد و پنج میلیون دنباله کننده پر و پا قرص  نفر رسیده است. در جدید ترین تصویری که منتشر کرد، بیانسه را با یک سلفی خاص می بینیم که دوربین را نگاه نکرده است و گل سری از گل های قرمز رنگ بر سر دارد.

تیلور سویفت

14-w900-h600

تیلور سویفت، خواننده جذاب و فعال موسیقی پاپ آمریکا، یکی از پر بیننده ترین صفحات را در اینستاگرام در اختیار دارد. شمار فالوور های ایشان به بیش از هشتاد و سه میلیون دنبال کننده رسیده است. حدود ۱۸ درصد کاربران اینستاگرام، مخاطبان خانم تیلور هستند. تصویر بالا، از جدید ترین تصاویر تیلور سویفت در اینستاگرام هست که  رونمایی از پیام تسلیت به خانواده ای را نشان می دهد که گویا از دوستان تیلور بوده و وی با این عکس تسلیت گویی، ابراز ارادتش را به یکی از دوستانش که مشخص نکرد، نشان داد.

ادل

15-w900-h600

ادل، خواننده معروف و سرشناس موسیقی پاپ، جدید ترین تصویر خود در اینستاگرام ۱۳ میلیون فالووری خود را به پستی درباره یکی از کنسرت هایش اختصاص داده است. در این تصویر ، ادل هم چون دفعات قبل، با لباسی خاص و هیچانی خاص تر، مشغول اجرای یکی از ترانه هایش روی استیج هست که با استقبال مخاطبان در Antwerp رو به رو شده است.

ادل را می توان در adele.com‌نیز دنبال کرد. کلکسیون جواهرات و سلفی های ایشان را در سرویس چهره های روزیاتو که قبلا ارائه شد، مشاهده کنید.

مدونا

16-w900-h600

مدونا، بازیگر و فعال کسب و کار سرشناس آمریکایی، مجددا تصویری از دیدارش با باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده منتشر کرد و از وی خواست تا پیش از ترک کاخ سفید در آبان امسال، لایحه ای برای حمایت بیش تر از فعالیت های قانونی در شبکه های اجتماعی به کنگره ارسال کنید.

مدونا حدود ۷.۲ میلیون فالوور دارد.

کیم کارداشیان

17-w900-h600

کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی معروف و جنجالی آمریکا، یکی از فعال ترین سلبریتی های اینستاگرام بوده و قریب به ۷۴.۵ میلیون فالور را به خود اختصاص داده است. وی به واسطه شمار زیادی از سلفی هایی که از خود منتشر کرده است، عنوان ملکه سلفی های اینستاگرام را در اختیار دارد. در جدید ترین پست که اتفاق یک سلفی با دوست هنرمند و طراح لباس هست، او از فعالیت جدیدش در عرصه مد و لباس پرده برداشت.

ماریا شاراپووا

18-w900-h600

ماریا شاراپووا، تنیسور معروف روس که در امریکا به سر می برد، اخیرا محصولی با برند خود تولید کرده است. در جدید ترین تصویری که ماریا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، او را در یک سلفی مشاهده می کنیم که تصویری از انگشتر خاصش در آن دیده می شود. اینستاگرام ماریا مملو از تصاویر و فایل های ویدئویی تمرینات ایشان در ورزش تنیس است.

19-w900-h600

ماریا ۱.۸ میلیون مخاطب دارد و در سایت sugarpova.com در دسترس هست.

خوزه مورینیو

20-w900-h600

آقای خاص فوتبال جهان که این روز ها سرمربی گری شیاطین سرخ را بر عهده گرفته است و چشمان منچستری ها پس از از چند سال ناکامی پس از رفتن الکس فرگوسن از این تیم سرشناس، به هدایت او دوخته شده است، به تازه گی به اینستاگرام پیوست. ، در جدید ترین پستی که در صفحه جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد، او را در کنار ساحلی در انگلیس مشاهده می کنیم  که مشغول صحبت با تلفن است. وی زیر این عکس نوشت: always working

مورینهو هفت صد و شصت هزار فالوور دارد و در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/josemourinho/?hl=en در دسترس هست.

زلاتان ابراهیموویچ

21-w900-h600

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان تیم ملی سوئد در رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۱۶، این روز ها در اینستا فعال است.

22-w900-h600

او صاحب برندی هست که بر روی اودکلن های مردانه قرار می گیرد. سایت برند ایشان در نشانی اینترنتی به آدرس a-z.com در دسترس هست. زلاتان ۱۵ میلیون فالوور دارد.

جسیکا چستین

24-w900-h600

خانم چستین که یکی از هنرپیشه های فعال هالیوود هست، او نیز یکی از پست های اخیر خود را به حملات مرگبار تیر اندازی در امریکا اختصاص داده است. در جدید ترین تصویری که خانم جسیکار روی پروفایلش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، وی را به همراه خانواده خندانش می بینیم. جسیکا در زمینه طلا و جواهرات فعالیت زیادی دارد که چندی پیش کلکسیون طلا و جواهرات ایشان را در روزیاتو بررسی کردیم

 

پاریس هیلتون

25-w900-h600

پاریس هیلتون، فعال مد و لباس آمریکا و سلبریتی الکی معروف، در اینستا مخاطبان زیادی دارد . وی در جدید ترین تصویرش، تصویری از خود را بر روی کافه لاته خوشمزه ای در نیویورک به اشتراک گذاشت .

لئوناردو دی کاپریو

26-w900-h600

لئوناردو دیکاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود که برخی او را گرگ وال استریت صدا می کنند و گویا قرار هست در فیلمی نقش مولانا را بازی کند!، در اینستاگرامش خیلی فعال هست و به عنوان یک طرفدار محیط زیست، عکس های بسیاری از سفرهایش به نقاط مختلف جهان به خصوص آفریقا منتشر می کند. وی بیش از ۸ میلیون دنبال کننده دارد و همان طور که قبلا هم گفتیم، اینستا ایشان در چند ماه اخیر مملو از سفرهایش برای حمایت از طبیعت و طبیعت گردی بوده است. درتصویر بالا، شش تصویری که اخیرا او از آفریقا و قطب منتشر کرده است، مشاهده میکنیم.

لئوناردو دی کاپریو تنها سلبریتی هالیوودی هاست که اینستاگرام خود را به جای پر کردن از تصاویر سلفی و عکس های معمولی، به حمایت از حیوانات اختصاص داده است. او را در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/leonardodicaprio دنبال کنید.

الن د جنرس

27-w900-h600

الن د جنرس،مجری معروف ELLEN SHOW و کسی که سلفی تاریخی را در اسکار ۲۰۱۴ گرفت و یکی از برترین سلفی های چند سال اخیر را رقم زد، در اینستاگرامش هم فعالیت زیادی دارد. در تصویر جدیدی که به اشتراک گذاشته است، از مهمانی خندان صحبت می کند که گویا قرار هست به برنامه اش بیایبد.

الن بیش از سی و یک میلیون فالور در اختیار دارد و بیش از سه هزار و هفتصد و هشتاد پست در صفحه اش به اشتراک گذاشته است. در آینده در گزارش به بررسی سبک زندگی دیجیتالی خانم الن د جنرس خواهیم پرداخت. الن را در نشانی https://www.instagram.com/theellenshow دنبال کنید.

اپرا وینفری

وقتی از الن د جنرس، مجری تلویزیونی معروف آمریکایی صحبت می کنیم، نباید اپرا وینفری، اسطوره مجریان تلویزیونی این کشور را فراموش کنیم. کسی که ۳۰ سال مجری برنامه OPRAH SHOW بوده است و نسل های مختلف آمریکا،، از برنامه ها و مهمانان اپرا در طول دهه های مختلف، خاطرات زیادی دارند. خانم اپرا در اینستاگرام بیش از ۶ میلیون فالوور دارد و و پانصد پست به اشتراک گذاشته است. در جدید ترین تصویری که از خود منتشر کرده است، او را مشغول سس زدن به گوشت مرغ جهت شرکت در یک مهمانی بزرگ می بینیم.

28-w900-h600

اپرا اخیرا در اینستاگرامش از برنامه ای به نام GREENLEAF خبر می دهد.

اگر خاطرتان باشد، به خاطر درگذشت محمد علی کلی، او تصویر چند سال پیشش با این اسطوره بزرگ بوکس دنیا را منتشر کرد که با استقبال مخاطبانش رو به رو شد.

29-w900-h600

در پی فوت محمد علی کلی، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان، اپرا تصویری از خود و او را که متعلق به ۲۰ سال پیش بود به اشتراک گذاشت. در زیر عکس بالا اپرا نوشت که من عاشق محمد علی بودم و مسابقات او را بار ها از تلویزیون تماشا میکردم. وی در آخر نوشت: Ali. Ali Ali. My Champion

اپرا را در سرویس چهره ها بیش تر خواهیم شناخت. او را در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/oprah دنبال کنید.

باشگاه رئال مادرید

30-w900-h600

صفحه اینستاگرام باشگاه فوتبال کهشکانی های رئال مادرید، یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام هست که قریب به ۱ هزار پست را به اشتراک گذاشته و بیش از سی و سه میلیون فالوور دارد. قهرمانی رئال در رقابت های جام باشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی که چند وقت پیش رخ داد، سبب شد تا اینستاگرام رسمی کهکشانی های سفید پوش مادرید، هم چنان مملو از تصاویر یازدهمین قهرمانی این تیم در قاره سبز باشد.

در جدید ترین تصویری که صفحه رسمی رئاال مادرید در اینستاگرام منتشر کرد، باز هم تصویری از زمان بالا بردن کاپ قهرمانی به نمایش در آمده است که با استقبال طرفداران دو آتیشه رئال همراه است و تصویری از کریس رونالدو را میبینیم و یکی از بازیکنان رئال که مشغول تماشای ساحل صخره ای هست!

باشگاه بارسلونا

31-w900-h600

وقتی از رئال صحبت می کنیم، حتما باید سری هم به صفحه آبی اناری های بارسلون بزنیم. صفحه رسمی بارسلونایی ها هم در اینستاگرام خیلی پر بیننده هست و تقریبا ۶ درصد کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه رسمی بارسلونا به شمار می روند. جدید ترین تصویری که اینستای بارسلون منتشر کرد مربوط به کسب جایزه توپ طلای لیونل مسی در سال ۲۰۱۵ بود که از آن به عنوان بهترین عکس سال برای باسلون نام برده شد.

32-w900-h600

تصاویر بالا، از جمله تصاویری هست که باشگاه بارسلونا اخیرا در اینستای خود منتشر کرده است و بازیکنان این تیم را در فصل قبلی نشان می دهد.

قریب به هفت هزار و نهصد و شصت پست ظرف ۳ سال اخیر در صفحه اینستاگرام بارسلونایی ها منتشر شده و بیش از ۳۵ میلیون فالوور دارند. بارسلونایی ها را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/fcbarcelona دنبال کنید.

باشگاه منچستر یونایتد

33-w900-h600

شیاطین سرخ یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام را در اختیار دارند و هر از گاهی پست هایی را در اختیار طرفداران میلیونی این تیم قرار می دهند. منچستری ها که دوران بدون الکس فرگوسن را سپری می کنند و خیلی هم موفق نبودند، در جدیدترین پست خود، از سیاستین شوان اشتتاینگر صحبت کردند. ایشان رکورد بیش ترین بازی برای تیم ملی آلمان در رقابت های جام ملت های اروپا را اخیرا شکست که با تبریک منچستری ها رو به رو شد.

گفتنی هست منچستر یونایتد در فهرست ۵ باشگاه ثروتمند و پر افتخار فوتبال جهان قرار دارد. شیاطین سرخ را در نشانی https://www.instagram.com/manchesterunited دنبال کنید.

سباستین شوان اشتاینگر

34-w900-h600

 

وقتی از سباستین معروف این روز ها سخن به میان می آید، باید از دنیای اینستاگرامش نیز خبر بدیم! او بیش از ۵ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و چهار صد پست منتشر کرده است. در جدید ترین تصویری که او به اشتراک گذاشته است، وی را مشغول تمرین با تیم ملی آلمان می بینیم که در رقابت های جام ملت های اروپا خوش درخشیدند.

35-w900-h600

تصویر بالا مربوط به سلفی آقای سباستین با یکی از بازیگنان تیم ملی آلمان (مانوئل نوئر) و هواپیمای اختصاصی این تیم هست که برای مسافرت در شهر های اروپا از آن استفاده می کنند.

آقای سباستین را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/bastianschweinsteiger دنبال کنید.

جاستین بیبر

36-w900-h600

آقای جاستین، خواننده کانادایی جوان موسیقی پاپ که موفقیت خود را مدیون مادرش و یوتیوب هست و از قضا، از دوستان نزدیک خانم سلنا به شمار می رود، در اینستا فعالیت زیادی دارد. او هفتاد و سه میلیون فالوور دارد و بیش از سه هزار و پانصد پست به اشتراک گذاشته است. در جدید ترین تصویری که به اشتراک گذاشته است، جاستین رو با یک سلفی در حال گوش دادن موسیقی می بینیم.

جاستین بیبر را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/justinbieber/?hl=en دنبال کنید.

جاستین تیمبر لیک

37-w900-h600

آقای تیمبر لیک از هنرپیشه های فعال، سی میلیون فالوور دارد و قریب به چهار صد و پنجاه پست به اشتراک گذاشته است. شش پست اخیری که جاستین در اینستاگرام در اختیار هوادارانش قرار داده است ، در بالا مشاهده می کنید. از محمد علی کلی فقید، تا حادثه خونین اخیر در اورلاندو آمریکا.

جاستین را در نشانی https://www.instagram.com/justintimberlake دنبال کنید.

دفتر پادشاهی سوئد

40-w900-h600

یکی از صفحاتی که در سرویس با چهره ها دنبال کنیم، صفحات مراکز سیاسی در این شبکه هست. صفحه پادشاهی دولت سوئد نیز اخیرا تصویری از چهلمین سالگرد ازدواج کارل گوستاو شانزدهم پادشاه سوئد با خانم ویکتوریا منتشر کرده است. صفحه پادشاهی سوئد را در نشانی اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/kungahuset/?hl=en دنبال کنید.

کریستینا فرناندز

41-w900-h600

خانم کریستینا به عنوان رییس جمهور آرژانیتن در اینستاگرام فعالیتی را در دستور کار قرار داده که در جدید ترین تصویر، طرفدارانش را در این کشور نشان می دهد.  او را در نشانی اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/cristinafkirchner/?hl=en دنبال کنید.

دیوید بکهام

42-w900-h600

دیوید بکهام، کاپینان اسبق شیاطین سرخ و رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، در اینستاگرام   بیست و سه میلیون دنبال کننده دارد. در جدید ترین پستی که دیوید بکهام روی اینستاگرامش منتشر کرد، به تصویری مربوط به سال های نه چندان دور باز میگردد. زمانی که وی برای منچستری ها در جهنم اولدترافورد توپ می زد و او را در کنار بازیکن سرکشی چون کانتری می بینیم. در این پست، وی کمی درباره حق آزادی در انتخاب رای مردم برای رفراندومی که برای پا بر جا ماندن عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا برگزار می شود، صحبت کرد/

او را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/davidbeckham/?hl=en دنبال کنید.

 

همراهان همیشگی سرویس با چهره ها در اینستاگرام

گزارش متنوع بسته خبری با چهره های این هفته که دنیای خواننده ها، هنرپیشه ها،ورزشکاران و سیاست مداران و فعالان رسانه ای و هنری معروف را دنبال می کرد، هم چنان در طول روز های آینده نیز با مطالب جالب و متنوع منتشر خواهد شد و منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود