با ۱۳ موضوعی آشنا شوید که مردان هیچ گاه به زنان نخواهند گفت

با ۱۳ موضوعی آشنا شوید که مردان هیچ گاه به زنان نخواهند گفت

همه ی مردان بر این باورند که زنان اسرار زیادی را در درون خود دارند و به سختی می توان به راز درون آن ها پی برد. واقعیت نیز تا حدودی چنین است و در کل زنان از لحاظ شخصیتی بسیار پیچیده تر از مردان هستند. البته این موضوع بدین معنا نخواهد بود که مردان هیچ رمز و رازی ندارند بلکه مردان نیز ویژگی های شخصیتی خاصی دارند که ممکن است برای زنان قابل درک نباشد یا از آن ها بی خبر باشند. در ادامه می خواهیم به ۱۳ چیزی اشاره کنیم که مردان هیچ وقت به زنان نخواهند گفت.

۱- من از دخترهای با اعتماد به نفس بالا خوشم می آید

موضوع این است که قضاوت مردان در مورد زنان همانگونه است که زنان در مورد خود قضاوت می کنند. به عبارت دیگر مردان همانطور به زنان نگاه می کنند که زنان به خود نگاه می کنند. به همین دلیل مردان یک زن دارای شخصت کاریزماتیک و با قد و قواره ی مناسب را به یک مدل معروف ترجیح می دهند. شاید باور آن سخت باشد اما اعتماد به نفس بالا یک زن را بسیار بیشتر از آن چه که هست جذاب خواهد کرد.

۲- قیافه ی ظاهری تو برای من مهم است

مردها هیچ علاقه ای به این موضوع ندارند که زن یا نامزدشان بهترین و جدیدترین لباس ها را به تن داشته باشد یا نه. همه ی مردان علاقه دارند که محبوب خود را در یک سبک بسیار جذاب و هوشمندانه ببینند به نحوی که این جذابیت در حد اعلا باشد اما به ابتذال کشیده نشود. فراموش نکنید که مردان از طریق چشمانشان عاشق می شوند.

۳- نمی دانم چطور این کار را بکنم

14368060-20361260-1-0-1494011676-1494011708-2000-1-1494011708-650-32e9147584-1495520717-w700

برای مردان «مرد بودن» در چشم زنان بسیار اهمیت دارد به همین دلیل آن ها هر کار یا درخواستی از طرف محبوبشان را رد نمی کنند حتی اگر توانایی انجام آن کار را نداشته باشند یا بدانند که در انجام آن موفق نخواهند بود. آن ها نیاز دارند که در برابر محبوبشان قوی و باهوش جلوه کنند. به همین دلیل اگر هیچ اطلاعی در مورد تعمیر سشوار نداشته و حتی در طول زندگیشان پیچ گوشتی دست نگرفته باشند نیز برای تعمیر سشوار محبوب خود داوطلب شده و دست به کار می شوند.

۴- وقتی که زنان سوال های زیرکانه و مکارانه می پرسند ما احساس سردرگمی می کنیم

زنان از پرسیدن سوالاتی مثل «آیا من چاق هستم؟» لذت می برند هرچند مردان در مواجه با چنین سوالاتی معمولاً دچار اضطراب و سردرگمی شده و نمی دانند چه جوابی بدهند. نمی توان تنفر مردان از جواب دادن به چنین سوالاتی را در قالب کلمات بیان کرد. اگر لباسی که زن پوشیده باعث شود که وی چاق تر به نظر برسد مرد به سرعت متوجه این موضوع خواهد شد اما باز از این قیافه ی جدید استقبال خواهد کرد (بر خلاف احساس درونی واقعی اش) زیرا بر این باور است که محبوبش به دنبال تحسین شدن بوده و باید همیشه در این موارد واقعیت را نادیده گرفته و نظر مثبت خود را اعلام کند.

۵- من توانایی این کار را ندارم

مردان همیشه دوست دارند با دیگران رقابت کنند و این موضوع را همه ی زنان نیز می دانند. برای مثال در کوچک ترین مسائل و رقابت ها خود را با دوستانشان مقایسه کرده و از  اعتراف به شکست بیزارند. به طور کلی مردان دوست ندارند در مقابل محبوبشان کم بیاورند یا مشخص شود که توانایی چیزی یا کاری را ندارند.

۶- من حسودی می کنم

14367460-20361360-2-0-1494011845-1494011882-2000-1-1494011882-650-32e9147584-1495520717-w700

مردان معمولاً احساسات خود را به طور واضح بیان نمی کنند و وقتی که مردی محبوبش را در حال صحبت با یک مرد دیگر می بیند وی احساس درونی خود را بروز نمی دهد. اما باید بدانید که در پشت این چهره ی بی تفاوت حسادتی بزرگ پنهان شده است.

۷- من از دوست یا خواهر تو خوشم می آید

این یکی بسیار ساده است: اگر شما نیز فکر می کنید که دوست یا خواهرتان از شما جذاب تر و خوش هیکل تر است باید بدانید که مردان متوجه آن شده و نمی توانند این موضوع را نادیده بگیرند. مردان از چنین کسانی خوششان خواهد آمد و در مورد آن فکر خواهند کرد هرچند هیچ وقت در مورد ان با شما صحبت نمی کنند. احمقانه است فکر کنید که عشق به شما چشمان او را کور خواهد کرد.

۸- ما نیز شما را به دقت بررسی می کنیم

خانم ها باید بدانند که اگر مردی شما را به کافی شاپ یا رستوران دعوت کرد برای انتخاب لباس عروس اقدام نکنید! صحبت های دوستانه ی محدود، جک های ملایم و لبخندهای گاه و بیگاه همه نشانه هایی است مبنی بر این که او از شما خوشش می آید اما بدین معنی نیست که او تصمیم خود را برای زندگی همیشگی با شما گرفته است.

۹- ما از تایید شدن توسط شما خوشمان می آید

معمولاً رسم بر این است که همواره مردان باید زنان را تایید و تحسین کنند اما مردان نیز دوست دارند که از آن ها تعریف و تمجید شود. مردان نیز مانند زنان به دریافت کردن نظرات عاشقانه و نگاه های گرم نیاز دارند و همین موضوعات کوچک می توانند همه چیز را تغییر دهند. مردان نیز دوست دارند که لباس های و ظاهری را انتخاب کنند که مورد تحسین محبوبشان قرار گیرد.

۱۰- ما نیز چیزهای زنانه را دوست داریم

14367660-20361460-3-0-1494012021-1494012059-2000-1-1494012059-650-32e9147584-1495520717-w700

بله کاملاً حقیقت دارد: ناخن های گرفته شده و تمیز و پوست نرم بدین معنی است که وی به خوبی به خودش می رسد و زنان نیز از این موضوع استقبال خواهند کرد. حتی مردان علاقه دارند که سریال های به اصطلاح زنانه را تماشا کنند. اما معمولاً این موضوع را پنهان می کنند زیرا مردان چنین سریال هایی را درک نمی کنند و تنها برای سرگرمی و آرامش آن ها را نگاه می کنند.

۱۱- من می ترسم

مردان هیچ گاه از ترس هایشان سخن نخواهند گفت. اما هر کسی فوبیای خاص خود را دارد و این موضوع در مورد مردان نیز صدق خواهد کرد. مردان هیچ گاه به شما نخواهند گفت که از تاریکی یا سوسک می ترسند زیرا دوست ندارند نقاط ضعف خود را نمایان کنند. اما باید انتظار داشته باشید که با دیدن یک سوسک خود را قایم کند.

۱۲- من استاد قایم کردن احساساتم هستم

اوج صحنه های رمانتیک یک فیلم عاشقانه که زن را به گریه می اندازد می تواند مردان را نیز به همان اندازه تحت تاثیر قرار دهد. تنها تفاوت این است که وی به خشونت به شما خواهد گفت که دارید یک فیلم بی معنی و مزخرف را نگاه می کنید و همزمان به طور پنهانی اشک هایش را پاک خواهد کرد.

۱۳- ما بدون دلیل زنان را ترک نمی کنیم

مرد اگر به طرف مقابلش علاقه داشته باشد هیچ وقت او را ترک نخواهد کرد. مردان هیچ کاری را بدون دلیل انجام نمی دهند به همین منظور اگر مجبور شود کسی را ترک کند و از او خوشش بیاید، آن دختر همیشه در قلب وی جایی خواهد داشت. به همین ترتیب اگر کسی را ترک کند بدون دلیل این کار را نمی کند و دلیلی دارد که از نظر خودش قانع کننده است.

ما در این مطلب خیلی چیزهای دیگر را در مورد مردان نگفتیم زیرا مردان دوست ندارند این رازهای مردانه برای زنان عیان شوند. اما همانطور که در بالا گفتیم مردان نیز به اندازه ی زنان به عشق و علاقه و تحسین نیاز دارند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • نرگس گل محفل خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

    ببخشید منبغ خاصی عم داره این مطلب؟؟

  • آرش آبان ۱۹, ۱۴۰۰

    بسیار درست و منطقی به نظر می یاد.
    ممنون از نویسنده باهوش

  • ویکتور هوگو مرد خسته اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    شخصیت هر کسی منحصر به فرده کسی که آدم بی احساسی باشه چه مرد چه زن اون رابطه به مشکل میخوره و ماندگاری نداره، ولی اکثرا نوع صحبت کردن که بسیار مهمه باز کردن دهان و سخن گفتن رو نادیده میگیرن و حرفی میزنن که باعث دلخوره و گینه میشه در کل مطالب بالا خیلی خوب بود اگر بهش توجه بشه مشکلات کمتر میشه