اینستاگردی هفتگی روزیاتو: از شام «گلزار» با رییس جمهور تا روایت «رامبد» از داعش

اینستاگردی هفتگی روزیاتو: از شام «گلزار» با رییس جمهور تا روایت «رامبد» از داعش

گزارش اینستاگردی هفتگی روزیاتو همچون روال هفته های گذشته، مروری دارد بر جدید ترین اینستانوشته های شخصیت های سینمایی، موسیقیایی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی کشور تا با پر مخاطب ترین پست های چند روز اخیر آشنا شویم. همچنین بررسی جدید ترین پست های صفحات پر بیننده اینستاگرام ایرانیان، در گزارش این هفته نیز بررسی شده است.

در چند وقت اخیر، انتشار تصویر دیدار محمد رضا گلزار با حسن روحانی در ضیافت شام افطار، حرف و حدیث های بسیاری را به دنبال داشت که منجر به واکنش اینستاگرامی این هنرمند شد و بازتاب های فراوانی پیدا کرد. تحلیل رامبد جوان از اقدام موشکی ایران علیه داعش نیز همچون اینستانوشته موشکی بهنوش بختیاری، با هزاران کامنت طرفداران آقای خنداونه همراه شد.

از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام بهاره رهنما، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان با ۲.۵ میلیون فالوئر و به روز نشدن چند هفته ای صفحه ترانه علیدوستی در آستانه انتشار فصل دوم سریال شهرزاد، حاشیه دنیای اینستاگرامی هنرمندان کشور در نخستین روزهای تابستان ۹۶ بود.

در نخستین گزارش اینستاگردی روزیاتو در تابستان ۹۶، همراه ما باشید که مثل قبل، نخستین خبر را به نوشته های سفیر اینستاباز کشورمان در لندن اختصاص داده ایم.

چه خبر از اینستاگرام آقای سفیر؟

حمید بعیدی نژاد که دو سالی است در اینستاگرام فعال بوده و بخشی از دیپلماسی کشورمان را در این شبکه اجتماعی پر مخاطب تحلیل و منتشر می کند، نوشته های اینستاگرامی اش بازتاب داخلی و بین المللی بسیاری پیدا کرده است.

او نوشت:

اعضای نهاد ترتیبات مالی بین المللی برای جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم موسوم به اف ای تی اف که در شهر والنسیا در اسپانیا تشکیل جلسه داده اند، طی مصوبه ای از اقدامات موثر نظام بانکی و مالی ایران برای مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر نمودند و بدین ترتیب برای دومین سال متوالی اعمال محدودیت های تحمیلی قبلی این نهاد بر نظام بانکی و مالی ایران را تعلیق و متوقف کردند.

in1
نخستین پست تابستانی آقای سفیر در اینستاگرام

کشورهای اروپایی و کشورهای بزرگ اقتصادی جهان با این تصمیم خود، امکان توسعه روابط بانکی و مالی خود با ایران را که یکی از اهداف عمده ی تفاهم هسته ای برجام است، تضمین نمودند. این تصمیم در شرایطی اتخاذ می گردد که برخی محافل و مراکز تندرو در آمریکا از ترامپ رئیس جمهور این کشور خواسته بودند که به هر ترتیبی جلوی این تصمیم را بگیرد، اما آمریکا تحت فشار کشورهای اروپایی نهایتا پذیرفت که متن مورد حمایت تمامی کشورهای مهم جهان را بپذیرد.

آمریکا با پذیرش متن مصوبه ی این نهاد بین المللی مجبور شد اقدامات موثر بین المللی ایران در مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم ایران را مورد تایید قرار دهد تا راه برای رفع هر چه بیشتر محدودیت های بانکی و مالی ایران طبق برجام هموار گردد.

آقای سفیر را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۳۸ هزار فالوئر دارد.

چه خبر از بهنوش بختیاری؟

بهنوش بختیاری که این روزها، دومین صفحه پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام را پس از مهناز افشار در اختیار دارد، پست های زیر را در آخرین روزهای بهار ۹۶ به اشتراک گذاشت که در ادامه مرور می کنیم.

in2
بهنوش بختیاری: فیلم سینمایی جدید ما . . . بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد
in3
بهنوش بختیاری: فیلم قهرمانان کوچک و دزد و پری دو در جشنواره کودک اصفهان امسال….اخ جونم که همیشه برای بچه ها فیلم دارم…کارگردان: حسین قناعت
in4
بهنوش بختیاری: خوشحالم که رامین پرچمی عزیز حسابی به کار مشغوله این روزها…..رامین…تبریک…ادامه بده…..
in5
بهنوش بختیاری: فروش بلیط های نمایش “آندورا” به کارگردانی افشین زمانی از ۲۵ خرداد تنها در سایت تیوال آغاز شد. متن: ماکس فریش ترجمه: حمید سمندریان کارگردان: افشین زمانی این نمایش در پنجاهمین سالگرد اجرای خود (به کارگردانی حمید سمندریان) روی صحنه می رود و افشین زمانی بعد از اجرای موفق و تحسین شده ی نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم (نوشته بهرام بیضایی)، به آن بر روی صحنه تئاتر جان می بخشد. عواملی که زمانی را در اجرای این اثر نمایشی همراهی خواهند کرد عبارتند از: تهیه کننده: کاوه سجادی حسینی آهنگساز : بهزاد بختیاری ترانه سرا: رسول ادهمی بازیگران: محمدرضا خادمی سهیل ساعی مونا کرمی سهیل قنادان مهدی بزرگزاده سهیل محزون سحر زرّین محمد ابوحمزه بیاینا محمودی وحید کلیایی فرزاد جعفریه مهدی واعظ علایی نریمان عابدی
in6
بهنوش بختیاری: مانتوشاهدخت
in7
بهنوش بختیاری: امشب تولد تهیه کننده محترم گل و بلبل اقای مسلم اقاجانزاده بود که با مراسم افطاری همراه شد….دلتنگ تمام دوستان بودم و با دیدنشون کمی حالم خوب شد…دوستتون دارم…تولدتون مبارک بزرگمرد گل و بلبلیا…کسی که در راه بالاتربردن فرهنگ کودک از هیچ خدمتی دریغ نکرد….تولدتون مبارک مسلم خان عزیز…..تواین روزا که هممون فقط رُل حال خوبی رو بازی می کنیم…..واقعا دیدن دوستان میتونه کمی درستمون کنه……یاعلی

چه خبر از مهناز افشار؟

in8
مهناز افشار: دووووووووستشوووووووون دارم. . . نهنگ عنبر۲
in9
مهناز افشار: تولدت مبارک. . تکرار نشدنی ترین انسان
in10
مهناز افشار: قسمت ۱۲ عاشقانه توزیع شد

جدید ترین پست نیکی کریمی

in11
نیکی کریمی: سال ۲۰۰۵ با پدر عزیزم در جشنواره لوکارنو سوییس

اینستاگردی با لیلا بلوکات

in12
لیلا بلوکات: گزارش مراسم افطار خیریه مهر لیلا سال ٩۶ را در سایت تی وی پلاس مشاهده کنید، مخصوصا او دسته از دوستانی که قضاوت عجولانه می کنند امیدوارم وسعتی به دیدگاهشون بدهند و ممنون از اون عزیزانی که با مهرشون و دعای خیرشون و کامنتهای مهربانانه اشون منو همراهی میکنند، خدا همه رو حفظ کنه.?آمین با تشکر از تی وی پلاس با تشکر از مرکز همایش های رایزن با تشکر از خانه سینما حامی معنوی خیریه مهر لیلا و باتشکر از همه عزیزانی که صادقانه همراه من و تیمم بودند
in13
لیلا بلوکات: سلام و درود پارت سوم ورود مهمانان به مراسم افطارخیریه مهر لیلا با تشکر از naviid_hosseini @ ویدیوی کامل بزودی در کانال mehreleila_charity@ @mehreleila

اینستاگردی با سحر دولتشاهی

in14
سحر دولتشاهی: تولدتون مبارک آقای کیارستمی
in15
سحر دولتشاهی: با پروژه ۳۰، مرداد و شهریور امسال در کاخ سعد آباد

جدید ترین پست پژمان بازغی

in16
پژمان بازغی: رام، مصطفی، محسن، یادی از بارکد کردند منم یادخاطرات خوبم با گروه خوب فیلم بارکد افتادم، تقدیم به همه علی الخصوص همتون#فیلم#بارکد?مصطفی_کیایی #بهرام_رادان #محسن_کیایی #بهاره کیان افشار#سحر دولتشاهی

اینستاگردی با بهاره کیان افشار

in17
بهاره کیان افشار: حضور دلچسب در فیلم کوتاه “حضور مخفى یک بیگانه” کارگردان الهه اطیابى همراه عوامل درجه یک… . #فیلم_کوتاه#shortmovie #picoftheday #baharekianafshar #baharehkianafshar load
in18
بهاره کیان افشار: مصاحبه با آپاراتچی

اینستاگردی با رضا کیانیان

in19
رضا کیانیان: انجمن حمایت از آسیب دیدگان اجتماعى را مى شناسم. سال هاست فعال است و داراى مقام مشورتى#اکوسوک در سازمان ملل متحد هم هست. علاوه بر کارهاى مفید فراوان، تمرکزشان روى دو موضوع مهم اجتماعى ست : ١- کمک به کودکان توان یاب اما بى بضاعت ٢- شناسایى و کمک به کودکان قربانى HIV – ایدز- . . یکى از ابتکارهاشان راه اندازى یک کلینیک سیار است که در یک مینى بوس مستقر است و در مناطق بیشتر آسیب پذیر به طور رایگان تست HIV مى گیرد و به مبتلایان این بیمارى کمک مى کند و حمایتشان مى کند. حالا مینى بوس شان فرسوده و از کارافتاده شده و براى ادامه فعالیت شان به یک دستگاه نو نیاز دارند . . .
in20
رضا کیانیان: مستندهاى سه گانه #بانوى_ارومیا، #روزگارى_هامون و #دود به کارگردانى #محمد_احسانى با موضوع محیط زیست در قالب یک سانس نمایش روى پرده خواهند رفت. این سه مستند به بحران خشک شدن دریاچه ارومیه، دریاچه هامون و آلودگى هواى تهران پرداخته که هر یک با نگاهی و از زاویه‌ای به تصویر کشیده شده‌اند؛ گاه با نگاه و روایتی شاعرانه و تغزلی و گاه با انعکاس واقعیت سخت و تلخ و گاه با نگاهی تجربى… . این مستند سه گانه، در ماه هاى خرداد، تیر و مرداد در سینماهاى گروه هنر و تجربه، پردیس چارسو، خانه هنرمندان، پردیس هویزه مشهد، سوره اصفهان، پردیس گلستان شیراز و سالن هنر و تجربه بابل به نمایش درخواهند آمد.

با اینستانوشته های مفهومی استاد پرستویی

in21
پرویز پرستویی: زاد روز عزت سینمای ایران ستاره بی بدیل و تکرار نشدنی هنر این مرزو بوم عزت الله انتظامی مبارک باد خداوند سایه ایشان را از سر هنر ایران زمین کم نکند.
in22
پرویز پرستویی: هیچ کدام از ما واقعا پوست کلفت نیست، اما ما با هم یک نوع مهربانی محتاطانه و درویشانه داریم که به میزان مساوی از محبت و بی اعتنایی تشکیل شده است، به اضافه مقداری بدجنسی که روابط میان افراد را تحمل پذیر می سازد. از هم می پرسیم “چطوری؟” و بی آنکه به این مطلب تکیه کنیم جواب می دهیم “بدنیستم”. نیکولا یک روز تعریف می کرد که در برتانی دیده بوده است که بچه ها یک مرغ دریایی را گرفتند و با صابون مارسی تنش را شستند و ولش کردند. همین که پرنده روی دریا نشست، چون بال و پرش چربی نداشت، یک هو توی آب فرو رفت و دیگر بالا نیامد. نیکولا می گفت که بی اعتنایی چربی روح است، مانع می شود که آدم غرق بشود. وقتی که به دیگران خیلی اهمیت بدهیم دیوانه می شویم. و هم چنین به خودمان…! بد_نیستم_شما_چطورید؟
in23
پرویز پرستویی: یک بار بوی سیر و عمری درد ماندگار گفت و گوی با دو زن که در زمان جنگ تحمیلی گرفتار بمباران شیمیایی شده‌اند: شهلا، اهل سردشت است. روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۶ بود که بمب، مستقیم به خانه آنها اصابت کرد و به یکباره ۱۰ نفر از اعضای خانواده و نیز عمویش را از دست داد. شهلا و کسانی که زنده ماندند، همه از ۱۰ تا ۷۰ درصد شیمیایی شدند و این هدیه بمباران شیمیایی سردشت است. شهلا: اگر در هوای سرد، بیرون بروم، بیمار می شوم و خیلی وقت ها حتی محوطه خانه مان را هم نمی توانم ببینم وقتی بیرون می روم خیلی برایم سخت است و حتما بستری می شوم. سردشت با این همه جانباز شیمیایی، بیمارستان و متخصص ریه خاصی ندارد و آنهایی که در سردشت بسر می برند باید به شهرهای دیگر برای گرفتن خدمات درمانی بروند. پروانه گنجی دیگر جانباز شیمیایی متولد ۱۳۵۶ است که در کرمانشاه و قصر شیرین، شیمیایی شده است؛ همراه او سه خواهر، دو برادر و مادر هم جانباز شیمیایی هستند که اکنون هر کدام، ۱۰ درصد جانبازی دارند و یکی از برادرانش هم که شهید شده است . پروانه: تا جایی که می دانم کلاس اول راهنمایی بودم آن زمان ۱۱ سال داشتم و اکنون پاهایم و صورتم هم بخاطر عوارض شیمیایی لکه دار شده و پزشک معالجم گفته است این لکه ها به خاطر عوارض شیمیایی است. ایرج عربی، مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد جانبازان شیمیایی کشور را ۶۹ هزار نفر عنوان می کند و می گوید: یک هزار و ۲۳۰ نفر از این افراد، زنانی هستند که در شرایط شدید مشکلات اعصاب و روان بسر می برند.

اینستاگردی با آقای خندوانه

in24
رامبد جوان: ممنون بخاطر عکس هایی که دایرکت ارسال می کنید
in25
رامبد جوان: ادا بازی با این ۴ تا رفیق
in26
رامبد جوان: با مهران جون در مراسم رییس سازمانمون
in27
رامبد جوان: سلام و شب به خیر به همه ى رفقا. بهنام و بهزاد و محمد و من الان مشغول تمرین مسابقه ى “خنداننده شو” که هفته ى دیگه تماشا خواهید کرد.
in28
رامبد جوان: ما جنگ افروز نیستیم. ولى قرار نیست آسیب پذیر باشیم. داعش پدیده اى است که اگر در برابرش سکوت کنیم جهان را ترسناک و ترسناک تر خواهد کرد. cartoon by: taher shaba

اینستاگردی با رضا گلزار

in29
محمد رضا گلزار: سپاس از محبتتون
in30
محمد رضا گلزار: زود شروع کنیم. به کمپین گلزارهای حامی کودکان بد سرپرست یا بی سرپرست بپیوندید با شماره *۸۸۷۷*۲۲۲٫
in31
محمد رضا گلزار: در مورد عکس با آقاى روحانى و برداشتها و تفصیلاتش واقعیتش اینه که کمال بى انصافى در مورد من صورت گرفت چه از عمل پخشِ اون عکس توسط اون عکاس محترم که ده ها فرم عکس مناسبتر براى عرضه داشت چه اون همه هجمه و نظرهاى مرتبط به اون عکس توسط مخاطبین اول به اشتباه دستى که بالا بود و رنگ پیراهنى متفاوت با من داشتو انگشترى به دست داشتو متعلق به من دونستن که با کمى دقت فقط کمى دقت متوجه شدن که اون دستِ من نیست و دستِ شخص کناریه بعد گفتن حالا چى پس؟! بى حرف که نمى شه آهان این یکى دستِ گلزار چرا تو جیبشه ؟؟؟؟ زاویه ى سرش چرا اینجوره ؟؟؟؟؟ غافل از این که بى تردید احتمالاً اون حالت براى ثانیه اى بیش نبوده واقعاً متأسفم ادب و احترام بارزترین خصیصه ى شخصیتى منه که نه تنها تمام کسانى که منو از نزدیک مى شناسند که کسانى که کوچکترین آشنایى با من دارند نیز به اون معترفند این موضوع هیچ ربطى به محمدرضاى گلزار معروف نداره این موضوع ریشه در مبادى آداب بودن خانوادگى من داره این ریشه در تربیتى داره که ادب رو در تمامى مراحل زندگى من اصل کرده نه فرع بعدشم من توى تمام این سالهاى شهرت از این معاشرتها و دیدارها که کم نداشتم یعنى این دوستان یک لحظه فکر نمى کنند که محمدرضا گلزار آدابِ این گونه مراسم رو پس از این همه سال از اونا بهتر مى دونه؟؟؟!!!! این دوستان واقعاً فکر مى کنن مودب تر از منن ؟؟؟!!! اینا که رفتار و ادبیاتشون با ماها چنینه با مردم و اطرافیانشون چطور تا مى کنن؟؟؟!!!! واقعاً متأسفم متأسفانه اوضاع خرابتر از این حرفاست به این دوستان نکته اى رو یادآورى مى کنم که اعتقادمه اگه دنبال راه درستى براى رسیدن به موفقیت در هر کدوم از مراحل زندگیشون هستن فقط کافیه در اینطور رفتار ، اظهارِ نظر و قضاوتهاشون در مورد دیگران تجدیدنظرِ جدى بکنن ریشه ى همه ى ناکامى ها اینگونه بدخواهى هاست و بس فارغ از همه این حرفها قطعاً بعنوان یک ایرانی دیدار با رئیس جمهور نازنین کشورم برایم بسیار افتخار آمیز و دوست داشتنی است ، شبی بسیار بیاد ماندنی و دیدار بسیار صمیمی با ایشان داشتیم و ضمن تشکر ، از خدا موفقیت و کامیابی روزافزون برایشان آرزومندم. ⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️ ?????
in32
پست محمد رضا گلزار از یکی از طرفداران خردسالش

اینستاگردی با بهرام رادان

in33
بهرام رادان: تولد عزت سینماى ایران مبارک، سایه تان بر سر ما مستدام، همچنین تولد عالیجناب کیارستمى هم مبارک، هنوز هم همه مبهوت هستیم که چه شد که نیستید… یادتان جاوید
in34
سلفی بهرام رادان در شانگهای چین

اینستاگردی با تهمینه میلانی

in35
تهمینه میلانی (کارگردان سینمای ایران): به مناسبت ۲ تیر سالروز تولد صمد بهرنگی. «تصویری از صمد بهرنگی در حال تدریس به دانش آموزان آخیرجان سال ۱۳۴۴» از نوجوانی تا امروز دوستش داشتم و دارم . یادش گرامی
in36
تهمینه میلانی: در زمان قدیم، خنک ترین آب قنات تهران براى قناتی بود که زندانیان زندان قصر به آب آن قنات دسترسى داشتند. بعد از آن هر کس به زندان می افتاد، می گفتند رفته آب خنک بخوره!

جدید ترین پست هدیه تهرانی

ins37
هدیه تهرانی: دیروز منطقه حفاظت شده جهان نما با محیط بانان منطقه پیاده روی چند ساعته ای داشتیم علی رغم همه تلاش ها، هنوز کاستی های زیادی از جمله کمبود شدید منابع مالى و نیروى انسانى برای حفاظت از این طبیعت و حیات وحش بی نظیر آن به چشم می خورد. با توجه به شرایط حال حاضر کشور و به خصوص دولت، مشارکت مردم و نهادهای غیر دولتی براى جلوگیرى از تهدید هاى منطقه به شدت احساس مى شود

اینستاگردی با معاون رییس جمهور

ins39
مصعومه ابتکار: ارگروه ملی نجات خلیج گرگان و میانکاله تشکیل شده و چهارمین جلسه آن دیروز برگزار شد. مصوبات جلسه شامل جمع آوری مطالعات، تعیین سازمان کار و راهبردها، تدوین شاخص ها، برنامه اضطراری و بلند مدت و تشکیل جلسات ماهانه بود که البته بخش هایی از آن انجام شده است. ستاد ملی احیای دریاچه ارومیه می تواند الگویی مناسب برای خلیج گرگان باشد و قانون حفاظت و احیا تالاب های کشور هم که امسال به تصویب رسید می تواند به انجام بهتر اقدامات در ستاد ملی نجات خلیج گرگان و میانکاله کمک می کند. در این جلسه از جنبه های مختلف موضوع، مورد بحث قرار گرفت و تاکید شد نباید تصمیمی اتخاذ شود که بعدها تبعات و آثار منفی به همراه داشته باشد. تصویر، پرواز پرندگان را بر آب های خلیج گرگان نشان می دهد.
ins40
حفظ باغ سیب کرج در کشور نماد شد. «معصومه ابتکار» در جلسه «کارگروه های تخصصی زیست محیطی استان البرز» با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان، با اشاره به تراکم ۱۰ برابری جمعیت استان البرز در مقایسه با سایر نقاط کشور گفت: رد پای تغییرات اکولوژیک و تاثیر فعالیت های ناشی از محیط زیست در البرز قابل توجه است. رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه این ششمین سفرم به البرز برای پیگیری مطالبات حوزه زیست محیطی است؛ ادامه داد: استان البرز نیازمند توسعه پایدار و رشد اقتصادی سبز است؛ این در حالی است که آلودگی و تخریب محیط زیست مانع از سبز شدن اقتصاد خواهد بود. ابتکار در رابطه با مدیریت کاهش آلودگی هوا گفت: در دولت یازدهم با توزیع سوخت یورو ۴ گام های مهمی برداشته شد و امروز از وضعیت کیفی و مناسبی نسبت به سال ۹۲ برخوردار هستیم. معاون رییس جمهور با تأکید بر لزوم هدفمند ساختن مدیریت پسماند افزود: بسیاری کشورهای صنعتی که از رشد خوبی برخوردار هستند پسماندها را بازیافت و بازچرخانی می کنند. ابتکار همچنین با اشاره به پیگیری باغ سیب کرج از سوی مردم و مسئولین گفت: حفظ و ثبت ملی این باغ و و احیا آن، باغ سیب کرج را در کشور به عنوان نماد حفاظت از محیط زیست مطرح کرده است.

اینستاگردی با آقای رییس جمهور

ins41
افتخار، عزت و سربلندی امروز کشورمان، مدیون ایستادگی ملت ایران و خانواده بزرگ ایثارگران است. ‌ ? حجت سپهوند @HojatSepahvand، در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ٩۶/٣/٣١. ‌
ins42
اینستانوشته جدید حسن روحانی: در مسائل مربوط به امنیت ملی، جناح و حزب، وجود ندارد؛ ما اگر تصمیمی می‌گیریم که به یک مکانی موشک بزنیم، این تصمیم یک فرد یا یک نیروی نظامی ما به‌تنهایی نیست، بلکه ‏اینگونه تصمیمات در #شورای_عالی_امنیت_ملی اتخاذ می‌ شود و این در حالی است که این شورا بعد از حادثه تروریستی تهران در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی، اختیاراتی را به #نیروهای_مسلح برای پاسخ به ‏تروریست‌ها داد که بیش از این اقدام اخیر بود.‏ ‌ اقدام موشکی اخیر کاملاً درست، بجا و ضروری بود. نقاطی در #دیرالزور مورد هدف ما بود که سران #داعش در آنجا بودند. سیاست جمهوری ‏اسلامی ایران نسبت به مسائل منطقه و جهانی تغییر نکرده است، اگر گروهکی یا کسی بخواهد به عظمت جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کند، مسلماً پاسخ ‏قاطع دریافت خواهد کرد.‏ ‌ وزارت اطلاعات پس از حادثه تروریستی تهران، عملیاتی را در سطح کشور انجام داد و افراد دیگری که تصمیمات شوم داشتند را دستگیر کرد. البته این گونه عملیات‌ها همیشه انجام می‌ شود و بسیاری از اقدامات تروریست‌ها را وزارت اطلاعات قبل از انجام، خنثی می‌کند. ‌ ? مسأله #ولایت با تشکیل #حکومت دو مقوله جدا از هم است که نباید با هم خلط ‏شود. این رسالت روحانیت ماست تا برای نسل جوان و جامعه ما، این مسائل را تبیین کنند.‏ ‌ مگر #امیرالمومنین (ع) تنها در ۵ سال آخر عمر خود بر مردم امامت و ‏ولایت داشت؟ اصل ولایت و امامت حضرت علی(ع)، نصب الهی و نص نبوی است، اما ‏در عین حال امیر المومنین(ع) به دلیل شرایط آن زمان جامعه نتوانست ‏آن طور که پیامبر و خودش می‌ خواستند تولی امور را در دست بگیرد و حکومت اسلامی را ایجاد کند، و ۲۵ سال طول کشید تا زمینه در جامعه آماده شود.‏ ‌ #امام_خمینی (ره) که اواخر سال ۵۷ توانست حکومت تشکیل دهد، مگر ‏همان سال‌ های ۴۲ و ۴۳ به عنوان مرجع و ولی فقیه نبود و همان ولایت را نداشت؟ اما تشکیل یک حکومت تا مردم بیدار نشوند و حضور نداشته باشند، ممکن نمی‌شود.‏ این در حالی است که امام خمینی(ره) وقتی که با پیروزی انقلاب اسلامی این ‏امکان را می‌ یابد که حکومت تشکیل دهد، فرمودند مردم آزادانه برای تعیین نوع حکومت و نظام، پای صندوق ‏رأی بیایند.‏ ‌

اینستاگردی با وزیر امور خارجه

ins43
جدید ترین پست صفحه رسمی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که دیدارهای وی با مقامات موریتانی را نشان می دهد
ins44
ملاقات با وزرای خارجی کنیا، بوسنی و کرواسی در حاشیه اجلاس اسلو نروژ

اینستانوشته وزیر بهداشت درباره دکتر شریعتی

ins45
دکتر حسن هاشمی: یکی از سه شخصیت خراسانی که در نوجوانی بسیار به آنها علاقه‌مند شدم، علاوه بر علامه شهید مطهری و آیت‌الله خامنه‌ای، مرحوم دکتر شریعتی بود. من از دوازده سالگی در همان دبیرستانی که دکتر شریعتی درس خوانده بود، مشغول تحصیل شدم؛ دبیرستانی که تا منزل پدری او کمتر از دویست متر و تا مسجد آیت‌الله خامنه‌ای کمتر از چهارصد متر فاصله داشت. سبب آشنایی با آن بزرگواران هم، پدر بود که خدایش بیامرزد و برادر بزرگ‌تر و برخی از منسوبین مشترک. علاقه عمیق این سه شخصیت اثرگذار به یکدیگر، نقش بسزایی در سرعت بخشیدن و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشت. خاطره‌های بسیاری از آن دوران دارم که امیدوارم روزی به رشته تحریر درآید. در مشهد ما، روحانیون جوان و مبارز در حالی از اندیشه‌های شریعتی حمایت می‌کردند که اکثر حوزه‌های علمیه و بیش از پنجاه نفر از معممین و برخی مراجع، حکم به تکفیر، تفسیق و حتی بعضا ارتداد او داده بودند. در این میان، شهید مطهری و آیت‌الله خامنه‌ای علیرغم نقدی که به برخی دیدگاه‌های دکتر شریعتی داشتند، از او پشتیبانی می‌کردند. امام نیز از جمله مراجع مستثنی از آن جماعت بودند. به یاد دارم ۲۷ خرداد سال ۶۱ به اتفاق جناب آقای عبدالله نوری که نماینده امام در جهادسازندگی بود، همراه با اعضای شورای مرکزی جهاد، خدمت امام رسیدیم؛ جناب عبدالله نوری از ایشان پرسید، آیا اجازه داریم کتاب‌های مرحوم شریعتی را در روستاها توزیع کنیم؟ امام بدون تأمل فرمودند: شما مطالعه کنید، آنها را که با اسلام مغایرتی نداشت، توزیع کنید و چنین هم شد. شریعتی به واقع مجذوب شخصیت و سیره حضرت علی(ع) بود و پدرش (محمدتقی شریعتی) برای پدرم نقل کرده بود: بارها در نیمه‌های شب، صدای گریه علی را برای مظلومیت مولا شنیده‌ام. بالاخره علی شریعتی در شامگاه بیست‌ونهم خرداد، به‌طور مشکوکی در خارج کشور دارفانی را وداع گفت و جسمش در کنار مقبره دختر مولا علی(ع) در زینبیه دمشق به خاک سپرده شد. چه زیباست در سومین روز شهادت امیرالمومنین علی(ع) که همزمان شده است با شب چهلمین سالروز عروج دکتر علی شریعتی، به دکلمه‌ای گوش دهیم که برای بسیاری از بچه‌های انقلاب که امروز پدربزرگ‌هایی اکثرا در حال گذران دهه شصت عمر هستند، خاطره‌انگیز، زیبا و شنیدنی است. #شریعتی #انقلاب #اندیشه #روحانیون #مبارزه #شهید #جهاد_سازندگی #سالروز #خاطره *لطفا برای شنیدن فایل صوتی به تلگرام مراجعه شود

اینستاگردی با لیلا اوتادی

ins46
لیلا اوتادی: امروز اکران مالیخولیا با#محمدرضاهدایتى محترم وپسرگلش،خواهراى نازنینم،#شبنم_فرشادجو عزیزوبا معرفت ❤️?
ins47
لیلا اوتادی: مثبت بیاندیش⚪️هر روز ورزش کن⚪️سالم بخور⚪️سخت کار کن⚪️قوى بمان⚪️اعتماد جلب کن⚪️نگران نباش⚪️بیشتر بخوان⚪️شاد باش⚪️ریلکس باش⚪️عشق بورز⚪️زندگى کن ?❤️توى دفتر اینها رو به دیوار زدم تاهر روز ببینم وعمل کنم???براى شما عزیزان هم عکس گذاشتم که شماهم اینگونه عمل کنید??. #inoffice #design #designer #دفتر
ins48
لیلا اوتادی: بادیدن این عکس یاد مدرسه افتادم وناظمها?? ومعلمها ??‍?ومدیرا ??ومابچه هاى بیچاره??که ازشون میترسیدیم و یواشکى شیطنت هاى کوچولو می کردیم و فکر مى کردیم خیلی کار بزرگى انجام دادیم???درطول دوران تحصیل یکبار ازدبیرستان یکی دو ساعت زودتر تونستم یواشکى بیام بیرون ،اونم زود اومدم خونه خوابیدم??اینم شیطنت ما دهه شصتیا?‍♀️

اینستاگردی با خوانندگان پاپ ایران

ins49
مهدی یراحی (خواننده پاپ): فداى عشق تو… بلیط فروشى کنسرت رشت به تاریخ پنج شنبه ٨ تیر شروع شد همراهان عزیز با مراجعه به سایت ایران کنسرت مى تونن بلیط تهیه کنن. مکان : تالار مجلل به امید دیدار همراهتون…
ins50
فرزاد فرزین (خواننده پاپ): شب سوم تیر تولد سوپرایز وارِ سال ٩٣ که خیلی باحال بود ،بچه ها و رفقای شوک بند و کیوان عزیز و همه شما عزیزان که دلتنگتونم شدیداً ممنون از تبریک های همه ٣٠ دقیقه دیگه تو لایو میبینمتون . راستی فیلم کامل تولد رو میتونید راس ساعت ١٠ از کانال تلگرامِ من یا کیوان ملک مطیعی عزیز ببینید. عاشقتونم❤️❤️❤️❤️ #فرزادفرزین #تولد #خانواده #طرفدار #موسیقى @mehdimodarres @mehrankhalili1 @ahmadaminpour @mohammadshaker1 @ali.sabet_ @alikhani.ehsan @hamidrezaamini17 @saalaarpizari @sinapartoviii @jamal_chalabyani @shivakakakhani
ins51
رضا یزدانی: به ” عشق پونزده سالگى”منتشر شد.. این ترانه یکى از ترانه هاى تاتر “عاشقیت” محمد رحمانیان هست که در آینده روى صحنه خواهد رفت… دانلود ترانه از کانال تلگرام به آدرس لینک آبى بالاى صفحه،سایت شخصى ،موزیک ما و سایتهاى معتبر دیگر.. اولین اجرا در کنسرت ١۵ تیرماه تهران.. طرح:@peyman_taherian
ins52
جدید ترین پست محسن یگانه و کنسرت جدیدش که ۳۰ و ۳۱ تیر در برج میلاد تهران روی صحنه می رود
ins53
دل نوشته رضا صادقی: از کجا شروع کنم… با چه حالی با چه صدایی چطوری بگم وقتی دلم گرفته… وقتی دیگه جون قدم زدن با خودم رو هم ندارم. یجوری دیگه کسی حواسش نیست به بغضای سرکشم. اهای ادمایی که یه عمر هواتون هوای گرفته است و نمیدونین چرا!؟ این یعنی درد. وقتی لوطی سرچار راه خاطره هات، مهدی مشکی، بغض فرمون رو سی سال با خودش کشوند و کشوند و تووو خودش کشت، امیرکبیر وجودش رو. این یعنی درد وقتی یکی زد تووو گوش یه مادر دست فروش و یکی فیلم گرفت و بقیه فقط نگاه کردن….یعنی درد وقتی سیاه باز صحنه های تاتر، خبر مرگ بچه اش رو شنید و باز هم رفت رو سن تا مردم رو بخونده یعنی درد. وقتی اهواز و سیستان و بندر عباس نفسی نداشتن واسه کشیدن و اخبارچی گفت، هواى تهران آلوده است، یعنی درد وقتی هنوز که هنوزِ آب واسه آبادان و خرمشهر حکم طلا رو داره و دلخوشت کردن به یه اسم… منطقه آزاد، یعنی درد. سلفى تو و مراسم تشیع پیکر با لبخند مصنوعی ، یعنی درد ورزشکاری که فرصت نکرد خداحافظی کنه و فراموش شد یعنی درد. یکتای هنر که سیگار فروش شهر شد، یعنی درد کنایه ها و قضاوتای ناعادلانه یعنی درد دکلاى گم شده و نامه های جمع شده و خونده نشده ى سفرهای استانی یعنی درد. کلیه ی فوری فروشی با گروه خونی هرچی تو بخوای، یعنی درد. وقتی یه صندوق آهنی بیشتر از یه پدر رنج کشیده در میاره، یعنی درد وقتی یه دختر واسه خرج دانشگاش خونه ی اینو و اون رو تمیز میکنه و ترس توو تنش هست که مبادا یه روز سر از یه جای اشتباهی در بیاره … یعنی درد وقتی دنیامون شد….عکسای فوری با جمله ی قصارِ همین الان یهوی و یادمون رفت پدر و مادرمون رو یعنی درد رها کردن بچه ی نوزاد توو ایستگاه اتوبوس. امیدت به این باشه که همه چی خوب میشه یه روز. حالا کنار بیا و بتمرگ و حرف نزن و و بساز و بسوز …. یعنی درد درد واسش فرق نداره زن و مرد درد یعنی درد بذار خیالتو راحت کنم… یه تشدید بزار رو درد … بعد تو گوش دلت بلند بگو : … اره …. درد یعنی درد یعنی درد یعنی درد بفهم دلم … بفهم گلم … اینا همش #یعنى_درد #البوم_متفاوت_یعنى_درد #فصل_تازه_رضا_صادقى #rezasadeghi_official پ ن : ٣٠ تیرماه اولین کنسرت البوم#یعنى_درد …

اینستاگردی با ورزشکاران

ins54
علی کریمی: اشک های تلخی که بر گورها می چکند، حرف های شیرینی هستند که روزگاری باید بر زبان می آمدند
ins55
مهدی طارمی( مهاجم پرسپولیسی ها): خدایا شکرت. . . والیبال طوری
ins56
فرهاد مجیدی (کاپیتان اسبق استقلالی ها): زندگی شاد . . .
ins57
کیمیا علیزاده (بانوی مدالیست ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو): یه هیچ کس اجازه نده تو رو از هدفت منصرف کنه
ins58
علی پروین ( سلطان پریسپولیسی ها): پرسپولیسی ها به بهانه رونمایی از لوگو تازه روزنامه پیروزی دور هم جمع شدیم و یک شب خوب و به یاد ماندنی داشتیم. تشکر از مسئولان روزنامه پیروزی و همه پرسپولیسی ها. به امید قهرمانی دوباره در ایران و قهرمانی در اسیا
ins59
سید محمدی موسوی ( والیبالیست و برترین مدافع روی تور جهان):‌ موفقیت همیشگی نیست شکست هم کشنده نیست تنها یک چیز مهم است و آن هم شهامت ادامه دادن است
ins60
احمد رضا عابد زاده (دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال) و آخرین پست بهار ۹۶

گشتی در اینستاگرام: از کافه وی تا مد مفهومی

ins61
کافه وی (نخستین کافی شاپ سیار تهرانی ها): سلامم ☺️? ظهرتون بخیر باشه ☺️? تابستون اومده هوا خیلى داغ شده ها!???‍♀️ ولى تابستون کوتاهه…!☀️☺️❤️ امشب ساعت ٢١ تا ١ بامداد شهرکتاب خوشگل پاسدارانیم ??? آدرس : پاسداران بوستان دوم پلاک ٩ امشب کیبى با یه رسپى باحال مهمونتون کرده که خیلى مزه جالبى میده حتما بیاین و لقمه هاى افطاریتونو بگیرید☺️? رسپى امروز با خانوم اکرم علیزاده #Kibi #kibi_khoshmazeh #cheese #ramadan #snack #recipe #کیبی #کیبی_خوشمزه #رمضان #اسنک #رسپی @kibi_khoshmazeh #خدا_قوت
ins62
سحر مجید نژاد ( طراح کیک های دکوری): saharmajidinejadبعد از یک ماه استراحت با کلى انرژی و عشق دوباره یک باغ گل دیگه داریم ???????
ins63
نرگس طافی (نفر برگزیده مد مفهومی جشنواره مد و لباس فجر ۹۵): رونمایی بهاری از جدید ترین طرح مد مفهومی لباس بانوان
ins64
صفحه مدگرافی (راهنمای انتخاب عبنک آفتابی): یک عینک استاندارد باید یو وی ۴۰۰ باشد و چشمان شما را در برابر نور شدید خورشید، نورهای زننده و خیره کنند و اشعه ماورا بنفش محافظت کند. یک عینک ارزان قیمت و بی کیفیت معمولا از مزایای یاد شده بی بهره است. از شدت نور می کاهد ولی اشعه ماوار بنفش را حذف نمی کند. حتما از عینک های آفتابی دارای حداقل حفاظت یو وی ۴۰۰ با مارک های معتبر استفاده کنید و استفاده از آن را تنها منحصر به روزهای آفتابی و گرم سال نکنید
ins65
صفحه نقاشی مدرن: جدید ترین طراحی منتشر شده در صفحه در تابستان ۹۶
ins66
نفیسه روشن (هنرپیشه سینما و تلویزیون ): کیش گردی در اخرین روزهای بهار ۹۶
ins67
احسان علیخانی (مجری برنامه ماه عسل شبکه ۳) در جدید ترین سلفی از پشت صحنه آخرین اجرا در بهار ۹۶: نجات یک انسان هر جا و هر جوری بی نظیره

منبع: instagram
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • کارن تیر ۴, ۱۳۹۶

    خیلی خوشم میاد که هیچی از دسته شما در نمیره..