برنامه کنسرت های موسیقی سراسر کشور تا مرداد ۹۶

برنامه کنسرت های موسیقی سراسر کشور تا مرداد ۹۶

تابستان گرم ۹۶ در  استیج های تهران و به خصوص شهرستان ها، روزگار داغی را تجربه می کند و شاهد هنرنمایی برخی از جوانان و پیشکسوت های عرصه موسیقی پاپ و سنتی در نقاط مختلف کشور هستیم. برای آگاهی از برنامه برگزاری کنسرت های موسیقی در سراسر کشور، گزارش امروز ما شما را در جریان استیج های ایران تا مرداد ماه ۹۶ قرار می دهد.

با کنسرت گردی امروز ما همراه باشید.

کنسرت گروه تندر

روز ۴ شنبه این هفته ساعت ۲۱،  گروه موسیقی پاپ تندر در سالن برج آزادی تهران روی  صحنه می رود. قیمت بلیط این مراسم نیز ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت رضا یزدانی

رضا یزدانی که امسال با برگزاری کنسرت هایی در استکهلم و تورنتو کانادا و حضور در فیلم سینمایی تیک آف، بر فعالیت های هنری خود افزوده است، تور کنسرت گردی خود را در شمال اروپا و شمال آمریکا ادامه داد.

طبق اعلام قبلی در اینستاگرام خودش، پنج شنبه ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه می رود و جدیدترین ترانه های خود را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.

این کنسرت در دو سانس: ۱۸:۳۰ و ۲۲ برگزار می شود و طیف بلیط ها نیز بین ۳۵ هزار تومان و ۱۴۰ هزار تومان است که به نظر می رسد تنها بلیط های گران قیمت آن برای رزرو باقی مانده باشد.

اینستاگرام رضا یزدانی را که ۳۳۰ هزار فالوئر دارد در این نشانی دنبال کنید. آخرین خبرها از اجراها و متن و حاشیه کنسرت های رضا را نیز می توانید در این لینک مشاهده کنید.

کنسرت فریدون آسرایی

فریدون آسرایی پس از مدتی دوری از دنیای استیج، جمعه ۱۶ تیر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران به اجرای ترانه های جدید و قدیم خود خواهد پرداخت. طیف بلیط ها نیز از ۳۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت زانیار خسروی

کنسرت زانیار خسروی، خواننده معروف دنیای موسیقی پاپ کشورمان که قرار بود جمعه و شنبه ۱۶ و ۱۷ تیر ماه برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد. برای آگاهی از برنامه کنسرت این خواننده به این لینک مراجعه کنید. زانیار خسروی را با ۸۴۰ هزار فالوئر اینجا دنبال کنید که بخش هایی از تمرین کنسرت های آینده خود را رونمایی کرده است.

c8
زانیار خسروی و گربه اش بانجو!

کنسرت محمد علیزاده

محمد علیزاده،‌خواننده موسیقی پاپ که صدای او را روی تیتراژ برخی از سریال های شبکه سوم سیما در چند سال اخیر شاهد بودیم، یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹ تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا خواهد داشت.

اعضای گروه محمد علیزاده را در کنسرت‌هایش امیرحسین اوویسی (پیانو و سرپرست گروه)، سعید عباسی (کیبورد)، اشکان موسوی (ویولون)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، عظیم روحانی (گیتار آکوستیک)، ایمان ذاکری (درامز)، علی پورنگهبان (گیتار بیس) و اشکان صدیق آذر (سیتی سایزر) تشکیل می‌دهند.

کنسرت محمد علیزاده بعنوان بهترین کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۱۳۹۱ در بخش پاپ انتخاب شد. همچنین وی در سال ۹۳و۹۴ با برگزاری کنسرت‌های متعدد، رکورد دار کنسرت در ایران است. به گونه‌ای که او در سال ۹۴ با برگزاری ۳۰ سانس کنسرت آنهم فقط در تهران نفر اول موسیقی کشور بود. متن و حاشیه کنسرت های آینده و قبلی محمد علیزاده را در اینستاگرامش دنبال کنید.

c7

بلیط بسیاری از صندلی ها رزرو شده است و شاید علاقمندان این خواننده جوان بتوانند از بلیط های باقیمانده به خصوص ردیف های جلو انتخاب داشته باشند. طیف قیمتی بلیط ها بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت گروه کاوه دولت نیا

کاوه دولت نیا و گروهش در دوشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران اجرای تابستانی خود را دنبال می کنند. قیمت بلیط اجرای این کنسرت نیز ۴۰ هزار تومان اعلام شده است که مخاطبان می توانند از طریق تیوال خریداری کنند.

کاوه، آخرین اجرای آلبوم «گل مرداب» را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد. علاوه بر این قرار است پیش از آن، روز یکشنبه ۲۱ خرداد هم، کنسرت دیگری را در «خیریه رعد» واقع در شهرک غرب برگزار کند. کاوه دولت‌نیا، پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سال ۹۳، مهرماه سال گذشته برای اولین‌بار روی صحنه رفت و با توجه به استقبال مخاطبان از آن برنامه، کنسرت دیگری را در آذرماه با حضور افتخاری «همایون مجدزاده» برگزار کرد.

کاوه دولت‌نیا درباره این کنسرت که قرار است با اتفاقات جدیدی همراه باشد گفته بود که: «در تنظیم قطعات اجرایی در این برنامه تغییراتی به وجود آورده‌ایم و قرار است ۱۳ قطعه اجرا کنیم که ده قطعه از آلبوم «گل مرداب» و ۳ تک‌ترک است.»

همایون مجدزاده، سرپرست گروه «کهت‌مَیان» نیز که میکس و مستر اولین آلبوم این خواننده با نام «گل مرداب» را برعهده داشت و در چند قطعه به عنوان نوازنده گیتار سولو حضور داشته، احتمالاً همانند کنسرت سال گذشته این خواننده، او را در سه قطعه «لب خاموش»، «ترک شیرازی» و «حسرت» همراهی خواهد کرد.

البته این پایان ماجرا نیست و قرار است این دو هنرمند، یک سورپرایز ویژه هم برای طرفدارانشان روی صحنه داشته باشند. علاوه بر آن، دولت‌نیا، قطعه «ایران» را با آهنگسازی خودش و تنظیم همایون مجدزاده آماده انتشار دارد که به زودی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کنسرت امید حاجیلی

امید حاجیلی سه شنیه بیستم تیر  ماه ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط این اجراها نیز بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان متغیر است.

کنسرت گروه دنگ شو

دنگ شویی ها هم نخستین اجرای تابستانی خود را سه شنبه بیستم و بیست و سوم تیر  ماه در ساعت ۲۱ در تالار وحدت تهران اجرا خواهند کرد.

سازهای اصلی که در موسیقی دنگ شو استفاده می‌شود عبارت است از پیانو، ساکسیفون، تنبک، کنتر باس یا گیتار باس، و مجموعه طبل‌ها که در بسیاری از آهنگ‌ها با خط‌های آوازی همراه می‌شود. ابوا، فاگوت، ارکستر زهی، گروه کر، آکاردیون، کوزه، گیتار الکتریک، فلوت، کلارینت و سازهای دیگری هم، در بسیاری کارهای دنگ شو استفاده شده است.

گروه دنگ شو را اینجا دنبال کنید.

کنسرت امیر اشکان غلامی

کنسرت امیر اشکان غلامی، بیست و دوم تیر ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی برج آزادی تهران برگزار می شود. این کنسرت ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. امیر اشکان غلامی به عنوان خواننده و گیتار آکوستیک فعالیت دارد. همراهانش، علی باغفر: سرپرست گروه، رضا تاجبخش: پیانو، کسری سبکتیکین: گیتار باس و امیر راحتی، گیتار الکتریک است. میلادی مرادی نیز کمانچه می زند.

قیمت بلیط نیز ۸۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت سعید شهروز

حیاط هنر کاخ نیاوران تهران، پنج شنبه بیست و دوم تیر ماه سال جاری ساعت ۲۱، شاهد برگزاری نخستین اجرای تابستانی سعید شهروز،‌ خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان خواهد بود. طیف بلیط ها نیز بین ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت گروه سون

گروه موسیقی پاپ سون که یکی از گروه های فعال در ویژه برنامه های نوروزی سیما بود، نخستین اجرای تابستانی خود را در شنبه بیست و چهارم تیر ماه و دوشنبه، بیست و ششم تیر ماه سال جاری در ساعت ۱۹ و ۲۲، در مرکز همایش های بین المللی برج میلادی تهران روی صحنه می برد. رنج قیمت بلیط های این کنسرت نیز بین ۴۵ تا ۱۴۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

کنسرت میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی، خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان یکشنبه ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز  بین ۳۵ تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت اشوان

کنسرت اشوان، دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از جمله چهره های جدید در چند سال اخیر است، روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه سال جاری ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.

قیمت بلیط ها نیز بین ۳۵ و ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت مازیار فلاحی

مازیلار فلاحی، خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران، نخستین اجرای تابستانی خود را در سالن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران روی صحنه می برد. این رویداد، سه شنبه بیست و هفتم تیر ماه سال جاری در ۱۸ و ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می شود و علاقمندان به این خواننده پاپ می توانند بلیط های ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومانی را رزرو کنند.

کنسرت محسن یگانه

مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران در آخرین روزهای تیر ماه سال جاری، یعنی سی ام و سی و یکم تیر، کنسرت محسن یگانه را خواهد داشت که اکثر بلیط های آن به فروش رفته است. این کنسرت در ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می شود. برای رزرواسیون به سایت تیوال مراجعه کنید. آخرین خبرها از متن و حاشیه برنامه های موسیقیایی محسن را نیز در اینستاگرامش دنبال کنید.

کنسرت علی عبدالمالکی

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، چهارشنبه یازده مرداد ماه سال جاری ساعت ۲۲، شاهد اجرای خواننده جوان موسیقی پاپ ایران یعنی علی عبدالمالکی خواهد بود. رنج بلیط ها نیز بین ۵۵ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت امید جهان

امید جهان نیز دیگر خواننده موسیقی جوان پاپ کشورمان، پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۲۲، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز بین ۴۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت گروه کر و ارکستر میرزاییان

تالار وحدت تهران، شنبه دهم تیر ماه میزبان گروه کر میرزاییان بود. برای شرکت در برنامه های ماه آینده این کنسرت، با بخش هنری روزیاتو همراه باشید.

کنسرت اساتید موسیقی مقامی شمال خراسان

c2

دوشنبه دوازدهم تیر ماه سال جاری ساعت ۲۱، فرهنگسرای  نیاوران تهران میزبان کنسرت اساتید موسیقی سنتی خراسان است که با عنوان هزار و یک شب مهر هنر برگزار می شود. این کنسرت در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

موسسه موسیقی پارسین پیش‎تر نیز به منظور پاسداشت جایگاه هنرى استاد مسلم موسیقى ترکمن، “آنه مراد رستگارى” برنامه‎‎ای برگزار کرد. همچنین این موسسه برنامه دیگری از این مجموعه را با رویکرد علمى و پژوهشى با همکارى دانشگاه هنر تهران در دانشکده موسیقى این دانشگاه برگزار کرد که مورد استقبال دانشجویان و اساتید این دانشگاه واقع شد.

اجرای مشترک ارکستر ایتالیایی با شهرداد روحانی

c1

روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی اعلام کرد، اجرای فوق به رهبری «ریکاردو موتی» است؛ ریکاردو موتی رهبر ارکستر ایتالیایی و یکی از مشهورترین رهبران ارکستر در دنیا است. مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای این اجرا، شهرداد روحانی است و هدایت گروه کر به عهده رازمیک اوحانیان و کرادو کاساتی خواهد بود.

این گروه دو اجرا دارد که اجرای نخست در تهران و اجرای دوم، شنبه ۱۷ تیرماه در شهر راوانا خواهد بود. برنامه تهران پنجشنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۹ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

کنسرت گروه وحید اسد الهی

کنسرت گروه موسیقی سنتی وحید اسد الهی با همراه گروه رقص  آذری، سه شنبه سیزدهم تیر ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه دلنوازان هنر

دلنوازان هنر در فرهنگسرای نیاوران تهران، چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. بابک بابایی به عنوان خواننده و پیام سوری، سرپرست گروه خواهد بود. رامین براتی نیز مدیر اجرایی طرح است. قیمت بلیط نیز ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه ملکی ها

گروه ملکی ها ساعت ۲۱ ۵ شنبه ۱۵ تیر  ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز بین ۲۰ هزار  تومان تا ۶۰ هزار  تومان خواهد بود. سرپرست گروه، قباد ملکی و خواننده نیز رادمهر علیپور است.

کنسرت گروه موسیقی سنتی سنا

تالار اندیشه حوزه هنری، جمعه ۱۶ تیر  ماه ساعت ۲۱، شاهد برگزاری  گروه موسیقی سنتی سنا خواهد بود که نخستین اجرای تابستانی خود را روی صحنه می برند. قیمت بلیط این رویداد نیز بین ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت ارکستر رتوریک

تالار اندیشه حوزه هنری تهران، پنج شنبه بیست و دوم تیر ماه سال جاری ساعت ۲۱، کنسرت ارکستر رتوریک را برگزار می کند. این کنسرت با اجرای قطعاتی فاخر از موسیقی کلاسیک جهان خواهد بود که یادآور آثاری از بتهوون، چایکوفسکی، سن سان، پیاتزولا و فرانس لیست است. همچنین قطعاتی از کنسرتوار آرنخوژر (گیتار و ارکستر) اثر خواکین رودریگو اجرا خواهد شد.

این مراسم به رهبری رضا مریوند برگزار می شود و سولیست گیتار، کاری از پزمان نور و کنسرت مایستر نیز توسط فرید لطیفی راهبری می شود.

کنسرت گروه نوای ملل

فرهنگسرای نیاوران تهران، جمعه بیست و سوم تیر ماه ساعت ۲۱، کنسرت گروه نوای ملل را روی صحنه می برد که قیمت بلیط آن ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

اعضای گروه «نوای ملل» عبارتند از ژیلا تقوی سرپرست گروه و نوازنده ی مراژ، عبدالکبیر معصومی: خواننده و نوازنده ی هارمونیا، کیانا طلایی: نوازنده ی تنبک، علیرضا محمدی: نوازنده ی ربابغدیر ثاقب: نوازنده ی طبلافرامرز گوزلی: نوازنده ی بالابان، ستار بابایی: نوازنده ی قوپوز، حسین واحدی: خواننده و نوازنده ی تار، فرهاد بهرامی: نوازنده ی دهل، تیمور اوجاقی: خواننده و نوازنده ی دایره.

پرفورمنس تار و دیوار

پیمان خازنی، بیست و دوم تیر ماه سال جاری، در سالن تالار رودکی تهران، پرفورمنس تار و دیوار را روی صحنه می برد که برای گروه نوجوانان انتخاب خوبی خواهد بود. قیمت بلیط این مراسم نیز ۶۰ و ۷۰ هزار تومان است.

کنسرت گروه رخساره

فرهنگسرای نیاوران تهران، شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ تیر ماه سال جاری، ساعت ۲۱ روی صحنه می رود و نخستین اجرای موسیقی مخصوص بانوان پایتخت است.

کنسرت چند شب تار (شب اول)

کنسرت چند شب تار که توسط قاسم رحیم زاده، عیسی غفاری و طینوش بهرامی، شنبه بیست و چهارم تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۱ در تالار رودکی تهران برگزار می شود. قیمت بلیط  ها نیز  ۴۰ و ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت بعدی این مجموعه، بیست و پنجم و بیست و ششم تیر  ماه در  تالار رودکی برگزار خواهد شد. این کار توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه هدایت شده است.

رسیتال گیتار لیلی افشار

فرهنگسرای نیاوران، جمعه ۳۰ تیر  ماه، ساعت ۲۱، رسیتال گیتار لیلی افشار را روی صحنه می برد که برای علاقمندان به گیتار، انتخاب خوبی در آخرین روزهای تیر ماه ۹۶ است. قیمت بلیط نیز ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت داریوش نظری

احسان عبدی پور به عنوان نوازنده سرنا و داریوش نظری به عنوان خواننده، کنسرت زاگرسیان ایران زمین را روی صحنه تالار واحدت می برد که کاری از موسیقی اقوام ایرانی است. این برنامه جمعه سی تیر ماه ۱۳۹۶ در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

کنسرت خاطرات تبرستان

کنسرت خاطرات تبرستان با صدای استاد ابوالحسن خشرو، استاد نورالله علیزاده و سید عباد محمدی، به سرپرستی سید جلال محمدی ساعت ۲۱:۳۰ در سی و یکم تیر  ماه سال جاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود. قیمت بلیط تیز  ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

سرپرست گروه «آوای تبری» در خصوص برگزاری این کنسرت به هم آهنگ گفته بود که گروه آوای تبری برای نخستین بارقصد برگزاری کنسرتی با حضور ۴ تن از بزرگان موسیقی مازندران را دارد، این کنسرت که به نام «خاطرات تبرستان» نام گذاری شده است به همت زهرا همتی مدیر موسسه فروغ فلق و احسان میرضیایی مدیر برنامه های ما برگزار می شود.

استاد ابوالحسن خوشرو، اکبر رستگار، نورالله علیزاده وسید عباد محمدی از استادان بزرگ مازندران هستند که بعد از ۵۰ سال فعالیت هنری قرار است برای نخستین بار در تالار وحدت اجرا داشته باشند.

ابوالحسن خوشرو مظهر موسیقی حماسی در مازندران، نور الله علیزاده خواننده ترانه ها وآوازهای مازندرانی، علیرضا رستگار خواننده امروزی موسیقی مازندران و سید عباد محمدی خواننده موسیقی سریال پایتخت از استادان بزرگ نقاط مختلف مازندران هستند که قرار است کنسرت خاطرات تبرستان با صدای آنها اجرا شود.

اعضای گروه آوای تبری عبارتند از: سید عباد محمدی (نوازنده ل له وا،سرنا وغرنه)، سید محمد رضا محمدی (کمانچه)، سبحان الله چوپانی (نوازنده ل له وا)، رضا یوسفیان (نوازنده عود)، محمد ابراهیم نژاد (نوازنده کمانچه باس)، حسن ابراهیم نژاد (نوازنده سنتور)، داریوش هاتف راد (نوازنده دف ودایره)، سید امیر رضا محمدی (نوازنده نقاره)، میثم روحی (نوازنده دهل و همخوان) .

کنسرت دو نوازی ویولون

کنسرت دو نوازی ویولون و پیانو (کاتاژینا فینر و سروش زالی)، سه شنبه ۳ مرداد ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود. قیمت بلیط این برنامه ۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت حس مشترک

حس مشترک، آنسامبل نوای صلح، ۱۲ مرداد ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود. مهدی وجدانی پیانو، سامان محمد نبی: ویولون، صدا سدیفی: قانون، هومن دلنوازی: تار، سپینود میرزایی: ویولنسل، آیدا میر مقدم: سازهای کوبه ای، مسعود اله یاری: مدیر اجرایی و برنامه ریزی خواهد بود. فرهنگسرای نیاوران با همکاری ارکستر نوای صلح، این برنامه را ۵ شنبه روی استیج می برد.

قیمت بلیط نیز ۵۰ هزار  تومان اعلام شده است.

کنسرت موسیقی سنتی بختیاری

کوروش اسد پور و رضا صالحی، شنبه ۱۴ مرداد ماه، ساعت ۲۱:۳۰، به سرپرستی محسن کیهان نژاد، برنامه موسیقی سنتی اقدام را در تالار  وحدت برگزار  می کند. قیمت بلیط نیز ۳۵ هزار تا ۱۱۰ هزار  تومان اعلام شده است.

دوبله همزمان انیمیشن رشت

برنامه جالبی در رشت برگزار خواهد شد که توسط هومن  خیاط، ۱۴ تیر در سالن خاتم الانیا برگزار می شود و برای علاقمندان به دنیای پویانمایی به خصوص ZOOTOPIA‌ انتخاب خوبی خواهد بود. سالن وارش با قیمت ۲۵ هزار تومان میزبان مخاطبان گیلانی خواهد بود.

کنسرت موسیقی سیامک عباسی

سیامک عباسی، در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک، چهارشنبه ۱۴ تیر ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۱:۳۰، روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۵۰  و ۷۵ هزار  تومان اعلام شده است.

جنگ شادی کرمان

جنگ شادی دیار کریمان ایران (کرمان)، با اجرای مهدی احمدوند و حمید ماهی صفت (مستر سین)، چهارشنبه  ۱۴ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز بین ۱۵ تا ۵۰ هزار  تومان خواهد بود.

کنسرت فیلارمونیک کرجی ها

c3

هموطنان استان البرزی نیز ۱۵ و ۱۶ تیر ماه ساعت ۲۱، در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، شاهد اجرای نخستین برنامه رسمی ارکستر فیلارمونیک کرج خواهند بود قطعات موسیقی ایرانی و موسیقی فیلم را خواهند نواخت. قیمت بلیط ها نیز ۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

این کنسرت در دو بخش موسیقی ایرانی و موسیقی فیلم اجرا خواهد داشت. سیامک کلانتری (زاده ۱۳۴۰ ه.ش) مؤسس ارکستر و انجمن فیلارمونیک کرج است. او در کارنامه خود مدیریت بخش موسیقی حوزه هنری کرج، مدیر کارگاه ساخت سازهای سنتی ایرانی حوزه هنری تهران را برعهده داشته است.

همکاری با رخشان بنی اعتماد برای ساخت موسیقی مستند و سینمایی فیلم‌های: ما نیمی از جمعیت ایرانیم، قصه‌ها، فردا می‌بینمت الینا، محک و مستند آی آدم‌ها از دیگر فعالیت‌های این هنرمند است. وی در سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت سیمرغ و دیپلم افتخار سی دومین جشنواره بین المللی فیلم فجردراستان البرز برای همکاری به عنوان آهنگساز در فیلم “قصه‌ها ” اثر رخشان بنی اعتماد شد.

شایان توجه است؛ ارکستر فیلارمونیک کرج ارکستر با ترکیب ارکستر بزرگ نخستین بار در سال ۱۳۷۶ درکرج ایجاد شد و طی شش سال همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تجربه‌ی اجرای آثار متنوعی از جمله سمفونی تراژدی کربلا را در کارنامه خود دارد. آمار ۲۰ هزار نفر بازدید کننده طی چهار سال اجرای این اثر فاخر، پشتوانه قابل قبولی برای یک ارکستر با جایگاه مردمی است.

ارکستر درسال ۱۳۹۴ مجدداً راه اندازی شد. نوازندگان و هنرمندان ارکستر فیلارمونیک کرج ریشه در جای جای این سرزمین دارند که درکرج، “ایران کوچک” در هم تنیده، با تبادل دانش و تجربه‌های ناب موسیقی برای ارائه آثار ارزشمند و با اصالت تلاش می‌کنند.

کنسرت بزرگ هنرجویی

کنسرت بزرگ هنرجویی آموزشگاه موسیقی چنگ با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در سالن اصلاح بذر کرج برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۲۰ هزار تومان و ۴۰ هزار تومان خواهد بود. این مراسم جمعه ۱۶ تیر ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

کنسرت سالار عقیلی

سالار عقیلی در تالار اروس  ارومیه، جمعه ۱۶ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیط این مراسم نیز بین ۴۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت محسن یاجقی

محسن یاحقی،‌ خواننده موسیقی سنتی پاپ کشورمان در جمعه ۱۶ تیر ماه در سالن فخر الدین اسعد گرگانی ساعت ۲۱ روی صحنه می رود و نخستین اجرای تابستانی خود را برگزار خواهد شد. قیمت بلیط ها نیز بین ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گنبد کاووس مازیار فلاحی

مازیار فلاحی پس از مدت ها دوری از گلستان (نگارستان  ایران)، جمعه ۱۶ تیر  ماه ساعت ۲۱:۳۰ به سالن ارشاد گنبد کاووس خواهد رفت و جدید ترین ترانه های آلبوهای خود را اجرا می کند. قیمت بلیط ها نیز بین ۳۰ و ۸۰ هزار  تومان خواهد بود.

کنسرت هشتگرد رضا صادقی

رضا صادقی، جمعه ۱۶ تیر ماه در هشتگرد کرج، ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیط های نخستین اجرای تابستانی رضا در شهرستان ها، بین ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

جنگ حامد آهنگی

حامد آهنگی، کمدین فعال جوان کشورمان در نمایشگاه بین المللی قزوین، دوشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۱۵ تا ۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

محسن یگانه

محسن یگانه، نخستین اجرا تابستانی خود در شهرستان را در تالار مجلل رشت برگزار خواهد کرد. این مراسم سه شنبه بیستم تیر ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا خواهد شد. قیمت بلیط  ها نیز بین ۶۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت علی  زند وکیلی

علی زند وکیلی، نخستین کنسرت تابستانی شهرستان خود را در سالن تالار  البرز لاهیجان برگزار خواهد کرد. این مراسم سه شنبه ۲۰ تیر  ماه ساعت ۲۱ با قیمت  ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان عرضه می شود.

جنگ شادی حسن ریوندی

حسن ریوندی،‌ کمدین جوان کشورمان نخستین اجرای تابستانی خود را در تالار مجلل رشت برگزار خواهد کرد. این مراسم ۵ شنبه بیست و دوم تیر ماه در ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می شود. قیمت بلیط نیز ۳۰ تا ۶۵ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت کرمانشاه مهدی احمد وند

مهدی احمدوند در تالار انتظار کرمانشاه، ۵ شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیط ها نیز ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

کنسرت گروه چاتار

گروه چاتار، پنج شنبه بیست و دوم تیر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه می رود. قیمت بلیط نیز ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

چارتار نام یک گروه تلفیقی موسیقی ایرانی است. این گروه در سال ۱۳۹۰ تشکیل شده‌است. سبک این گروه تلفیقی است و موسیقی الکترونیک را با آواز ایرانی تلفیق کرده است. اشعار و و موسیقی این گروه برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است.

جنگ شادی کرمان

گروه پازل، جنگ شادی کرمان را در سالن تلاش این شهرستان برگزار می کند. این مراسم ۲۲ تیر ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می شود و قیمت بلیط نیز ۳۵ تا ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

گروه پازل در آبان ماه سال ۹۰ کار خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از بهترین گروه های حال حاظر ایران به شمار می آید. این تیم از یک سرپرست و ۳ عضو تنظیم کننده و آهنگساز و ۲ شاعر اصلی برای اشعار و ویرایش اشعار دیگر تشکیل شده است. این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال گذشته کالکشن اول خود را منتشر کرده است.

کنسرت خرم علی زند وکیلی

خرم آباد، بیست و دوم تیر ماه سال جاری میزبان نخستین کنسرت شهرستانی علی زند وکیلی خواهد بود در مجتمع تجاری بعثت مال با همکاری انجمن موسیقی لرستان برگزار می شود. قیمت بلیط بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

جنگ شادی حسن ریوندی

گرمسار نیز در سالن یاس، میزبان یکی دیگر از اجراهاش حسن ریوندی خواهد بود که جمعه بیست و سوم تیر ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود. قیمت بلیط نیز ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

کنسرت رضا صادقی

رضا صادقی شنبه بیست و چهار تیر ماه در آستارا، ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه  می رود. قیمت بلیط نیز ۵۵ تا ۹۰ هزار تومان تعیین شده است. این مراسم در تالار ملک نیا برگزار می شود.

جنگ خنده حامد آهنگی

جنگ خنده حامد آهنگی در مشهد، دوشنبه بیست و ششم تیر ماه در سالن شهید بهشتی برگزار می شود. قیمت بلیط ها نیز بین ۲۰ تا ۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

کنسرت گروه آوای بم

آوای بم، نخستین اجرای تابستانی خود را در سالن فجر کرمان در دوشنبه بیست و ششم تیر  ماه ساعت ۲۱:۱۵ برگزار می کند. قیمت بلیط نیز ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان خواهد بود.

جزییات برگزاری کنسرت آوای  پارسی شهرام ناظری

c4

خبر آخر اینکه حافظ ناظری درباره کنسرت «آواز پارسی، افسانه و مهر» که قرار است ۱۱ و ۱۲ مرداد در تالار وحدت برگزار شود اعلام کرد ‎قرار است اجرای هر شب این کنسرت از لحاظ موسیقی، تدارکات و صحنه‌پردازی، با شبِ دیگر متفاوت باشد، تا این امکان برای علاقه‌مندان فراهم شود که بتوانند هر شب، اجرای متفاوتی را نسبت به شب‌های گذشته تجربه کنند.

‎ روابط عمومی این کنسرت، حافظ ناظری – خبر داد که قرار در هر شب از کنسرت‌های «آواز پارسی» که با همراهی استاد شهرام ناظری اجرا می‌شود، یکی از مشاهیر و چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری کشور، که از ماه‌ها پیش برای حضورشان برنامه‌ریزی شده است، به‌عنوان راوی‌های برنامه، ما را در این اجراها همراهی خواهند کرد.

c5

نام آن‌ها را برای حفظ احترام این بزرگان و به‌عنوان شگفتی برنامه باقی خواهم گذاشت و در آینده نزدیک اعلام خواهم کرد. او درباره‌ دیگر برنامه‌های ویژه اجرای «آواز پارسی» به استفاده از «ویدئو مپینگ» اشاره کرد و گفت: در این حوزه قبلا نیز تلاش‌های بسیاری شده است، ولی ما برای این پروژه سعی داریم از تجربیات تیمی حرفه‌ای و با سابقه، برای ارائه شکلی صحیح و اصولی از ویدئو مپینگ که تا به حال کمتر در ایران اتفاق افتاده و مهندسی بین هنر طراحی صحنه با ویدئو و تصویر است، بهره ببریم.

c6

آخرین خبرها  از دنیای موسیقی و گالری ایران را در روزیاتو دنبال کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود