شخصیت شناسی: شکل ناخن های دست چه رازهایی در مورد شما را برملا می کنند؟

شخصیت شناسی: شکل ناخن های دست چه رازهایی در مورد شما را برملا می کنند؟

برخی از محققان اهل نیجریه ثابت کرده اند که فرم ناخن های دست اطلاعات فراوانی در مورد شخصیت درونی افراد را در خود نهفته دارند. از این رو شاید بد نباشد توصیفاتی که در مورد هر کدام از شکل های ناخن اعلام شده را مطالعه کرده و از ویژگی های کلی شخصیت اطرافیان خود آگاه شوید.

به طور مثال، اشخاصی که ناخن های مربعی و کوچک دارند تا حدی حسود و ستیزه جو هستند. اما در عین حال، خوش فکر و مبتکر نیز به شمار می روند. یا آن هایی که ناخن های کوتاهی دارند، بسیار زودرنج، عجول هستند.

اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در این رابطه اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه فرمائید.

پهن، کشیده و مستطیلی شکل

خونسرد، واقع گرا، متعادل و فردی مستقل که ذهن بازی دارد. این افراد کاملا قابل اعتماد هستند و حس مسوولیت پذیری قوی ای دارند و حرف و عملشان با هم یکی است. همچنین باید گفت که ذاتا انسان های مدیر و مدبری محسوب می شوند.

مربعی بسیار کوچک

باهوش، تیز، انعطاف پذیر، خوش فکر، پرمایه و مبتکر. البته به سرعت عصبانی و برافروخته می شوند، اما خشمشان هم به سرعت فروکش می نماید. تاحدی طمعکار، حسود و ستیزه جو هستند.

بلند و باریک

خودخواه، حسابگر و فرصت طلب. این افراد خواستار زندگی پرتجمل و لوکس هستند و دوست دارند توجهات را به خود جلب کنند. آنها اغلب خیلی زود رنجیده خاطر می شوند.

کوتاه

زودرنج، عجول هستند و به سرعت عصبانی می شوند. با این همه، بسیار تیزهوش و زیرک هستند. هر چه ناخن کوتاه تر باشد، یعنی توقع این افراد از خود و اطرافیان بیشتر است. آنها همیشه تشنه این هستند که روش خاص خود را در کار و زندگی داشته باشند و به شدت ایده آل گرا محسوب می شوند.

بادامی

 

این افراد بسیار حساس، شکننده و زودرنج هستند و روحیه احساساتی دارند. از این که برای دیگران مفید باشند حس خوبی پیدا می کنند. پر احساس، مهربان و خوش برخورد هستند.

مثلثی

روحیه هنرمند، دوست داشتنی و حساس دارند. همچنین، خیلی زود نظر و روحیه شان تغییر می کند و مستعد ابتلا به اختلالات عصبی هستند. این افراد همیشه دنبال شهرت و شناخته شدن هستند و شکست در این امر عصبی شان می کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود