با بهترین هتل های فرودگاهی جهان آشنا شوید

با بهترین هتل های فرودگاهی جهان آشنا شوید

شاید شما هم تصور کنید که هتل فرودگاهی در واقع مکانی برای استراحت چند ساعتی و دوش گرفتن است و طراحی و امکانات آن اهمیت چندانی ندارد. به همین خاطر در کمتر خبر گردشگری در رابطه با این ساختمان ها مطالبی را می خوانیم.

اما جالب است بدانید که در سال های اخیر، توجه ویژه ای به هتل های فرودگاهی شده به طوری که بعضی از آن ها معماری های بسیار زیبا و امکانات زیادی دارند. از جمله می توان به پذیرایی ۲۴ ساعته، اسپا، امکانات ورزشی و ریلکس کردن اشاره کرد. همچنین این هتل ها، چشم اندازی به باند فرودگاه نیز دارند که نمای متفاوت و جالبی می سازد.

در این رابطه در ادامه بهترین هتل های واقع در فرودگاه های بین المللی در گوشه و کنار جهان را برایتان انتخاب کرده ایم. برای آشنایی با آن ها در ادامه با ما همراه باشید.

هتل بین المللی وستین دنور – دنور

افتتاح هتل وستین دنور در سال ۲۰۰۵ میلادی سر و صدای زیادی به پا کرد. دلیلش هم طراحی بسیار زیبا و تماما شیشه ای، لابی با مبلمان کاملا مدرن و لوکس و اتاق هایی که چشم اندازی به باند فرودگاه و کوه های راکی دارند، بود.

مترویی که برای این هتل در نظر گرفته شده است در عرض ۴۰ دقیقه اشخاص را به ایستگاه های داخل شهری می رساند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۲۳۵ دلار آغاز می شود.

 فرودگاه ونکوور فرمونت – ونکوور

تمامی مسافرینی که در این فرودگاه اقامت می کنند، می توانند رفت و آمد هواپیماها به باند فرودگاه را شاهد باشند. البته گفتنی است که همه اتاق ها عایق صدا دارند و هیچ صدای آزاردهنده ای به گوش نخواهد رسید. غذاهای دریایی، اتاق ماساژ و اسپا از امکانات این هتل به شمار می روند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۴۸۴ دلار آغاز می شود.

یاس ویسروی ابوظبی – ابوظبی

فرودگاه بین المللی ابوظبی در فاصله ۱۰ دقیقه ای از شهر قرار گرفته است و برای طراحی خمیده خود که تماما از استیل و شیشه است، شهرت جهانی دارد. این ساختمان در شب نورپردازی های فوق العاده زیبایی دارد که نگاه ها را خیره می نماید. هتل این فرودگاه، ۴۹۹ اتاق و ۱۱ عدد رستوران دارد. از جمله می توان به رستوران کازو که غذاهای ژاپنی سرو می کند یا آمیچی که غذاهای ایتالیایی ارائه می دهد، اشاره کرد.

در پشت بام این هتل یک کافه ساخته شده که می توان از آن جا غروب خورشید را تماشا کرد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۱۲۷ دلار آغاز می شود.

فرودگاه کرون پلازا پانگی – سنگاپور

این هتل به ترمینال ۳ فرودگاه چانگی سنگاپور چسبیده است و تمامی امکانات موردنیاز مسافران را در خود جای داده است. از جمله می توان به بدن سازی ۲۴ ساعته، استخر در فضای باز، مراکز ماساژ و ریلکس کرده اشاره کرد.

رستوران و کافه آن نیز دائما باز بوده و غذاهای موردعلاقه مسافران را برایشان تهیه و ارائه می کند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۱۷۵ دلار آغاز می شود.

فرودگاه هیلتون مونیخ – مونیخ

این هتل در فرودگاه هیلتون مونیخ، بین ترمینال ۱ و ۲ واقع شده است. از امکانات آن می توان به ماساژ با سنگ داغ، اسپا، رستوران هایی با غذاهای متنوع و اتاق های عایق صدا اشاره کرد. همچنین مسافران می توانند اتاق ها را فقط برای چند ساعت کرایه کنند و شب در آن جا اقامت نداشته باشند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۱۴۱ دلار آغاز می شود.

مریوت اسکای سیتی – هنگ کنگ

ساختمان زیبای مریوت اسکای سیتی در فاصله ۵ دقیقه ای از فرودگاه واقع شده است. از امکانات آن می توان به اسپا، استخر، ۵ رستوران، اتاق جلسه و اتاق مجهز به سیستم های موردنیاز برای بیزینس‌من ها اشاره کرد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۲۳۰ دلار آغاز می شود.

کاخ لانگهام، فرودگاه پکن، پکن

سرویس کرایه اتاق در این هتل به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی است. این هتل در نزدیکی ترمینال ۳ هتل واقع شده و در اتاق های خود وان های آب گرم بزرگ دارد. همچنین مرکزی برای فیتنس و رستوران محلی نیز دارد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۱۱۹ دلار آغاز می شود.

الوفت بوگوتا – بوگوتا، کلمبیا

از امکانات و ویژگی های بوگوتا می توان به فاصله ۵ دقیقه ای از فرودگاه با خدماتی همانند غذاها و آب میوه های تازه اشاره کرد. همچنین، طراحی داخلی آن نیز کاملا مدرن و زیباست و محلی ساکت و آرام برای استراحت به شمار می رود.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۷۰ دلار آغاز می شود.

فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ او آر تامبو – ژوهانسبورگ 

در مقابل در ورودی این فرودگاه، یک ساختمان شیک واقع شده که اتاق های جادار با مبلمان چرمی و سرویس بهداشتی با سنگ مرمر دارد.در رستوران Quills مسافران می توانند از طعم غذاها و نوشیدنی های آفریقایی لذت ببرند.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۲۸۰ دلار آغاز می شود.

فرودگاه هیلتون آمستردام – آمستردام

معماری نمای ساختمان همانند یک مکعب شیشه ای است و طراحی داخلی آن با شیشه مزین شده است. اتاق ها به رنگ های طلایی، توسی و سفید تزئین شده اند و نقاشی های انتزاعی روی دیوارها نصب شده است.

همچنین باید به امکاناتی همانند رستوران آسیایی-هلندی، اسپا، نمایشگرهای نشان دهنده زمان خروج و ورود هواپیما در لابی اشاره کرد.

کرایه هر شب اقامت در این هتل از ۱۹۸ دلار آغاز می شود.

منبع: elledecor
بدون نظر

ورود