بهترین تور‌های مسافرتی برای پاییز ۹۷

بهترین تور‌های مسافرتی برای پاییز ۹۷

در روزهای زیبای آبان ماه بهترین وقت برنامه ریزی سفر‌های مقرون به صرفه است؛ تعطیلات تمام شده تور‌ها نرخ ارزان تری دارند، در مقابل هوا مطبوع است روز‌های روشن هنوز طولانی هستند؛ چند شهر گردشگری زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور تایلند؛ سفر به کشوری با زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیر

تور گردشگری

با تور تایلند وارد شهر بانکوک می‌شوید این سرزمین با داشتن معبد‌های زیبا که هر کدام به سبکی جالب و خاص ساخته شده‌اند برای گردشگران بسیار جذاب هستند. معبد هایی که ظریف‌ کاری‌های فراوان دارد واز طلا و سنگ‌های قیمتی پوشیده شده است یکی از معروف‌ترین جاهایی که باید برای دیدن معابد بروید گرند پلاس است؛ مردم تایلند به هر بهانه‌ای یک معبد ساخته اند در این شهر حدود ۴۰۰ معبد وجود دارد.

تایلند به غذاهای لذیذ خیابانی با سس‌های خوش‌مزه معروف است حتما در اطراف میدان سیام و خیابان‌های معروف این خوراکی‌های خوش مزه را نوش جان کنید.

آژانس آویسا برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای دیدن و اقامت در تایلند به صورت هفتگی دارد تور‌ها معمولا حدود ۷ شب هستند و به صورت تک مقصدی و دو مقصدی برنامه‌ریزی می‌شوند تا گردشگرانی که مایل به اقامت در شهر‌های ساحلی پوکت و پاتایا هستند هم بتوانند سفر خوبی را تجربه کنند.

این کشور در کل ارزن است و هزینه زیادی برای دریافت خدمات و خورد و خوراک پرواخت نمی‌کنید؛ بهتر است از هتل‌های چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا از رفاه کاملی برخوردار باشید و از روز‌های اقامت لذت ببرید، تمام هتل‌های آژانس برای گردشگران صبحانه های رنگارنگ تایلندی نیز سرو می کنند دقت کنید با توجه به سبک سفر و همسفرانتان هتل رزرو کنید، مثلا در سفر با کودکان به امکانات تفریحی و بازی هتل برای بچه‌ها دقت کنید و یا در شهر‌های ساحلی هتل‌ها نزدیک دریا باشند.

تور‌ها با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی شده اند و به صورت مستقیم به مقصد می‌رسید و از فرودگاه به همراه ترانسفر‌های رایگان آژانس با آسودگی به هتل می‌روید. برای قدم زنی‌های طولانی در سواحل زیبای دریای آندمان بار سفر ببندید و با آژانس آویسا تماس بگیرید.

تور گرجستان؛ سفر به سرزمین زیبای مردم گرجی

تور گرجستان

تور گرجستان انتخاب درستی برای سفر پاییزی است هم نرخ ارزانی دارد و هم سیار به ایران نزدیک است و به همراه دوستان و خانواده سفر راحتی را تجربه می‌کنید. تفلیس پیشرفت‌ چشم‌گیری در زمینه گردشگری و هتلداری داشته است و هتل های چهار و پنج ستاره خوبی دارد که روز‌های اقامت در این شهر را برای گردشگران دوچندان دلچسب می‌کند مخصوصا که آژانس اویسا ترتیبی داده است تا هتل‌ها برای گردشگران صبحانه‌های خوش‌مزه گرجی نیز سرو کنند.

این شهر دیدنی‌های تاریخی فراوانی دارد به موزه‌های خیابان روستا ولی بروید و به معماری ساختمان‌های این خیابان توجه کنید، یکی از فرهنگ‌های جذاب مردم گرجی کافه‌نشی است معمولا شب‌ها بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های این شهر موسیقی زنده اجرا می کنند و ساعات خوشی را برایتان می‌سازند.

تورهای گرجستان در آژانس آویسا از حدود ۳ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و شما هر تعداد شبی که علاقه داشتید را می توانید هماهنگ کنید تور‌ها با پرواز قشم ایر و کیش ایر اجرا می‌شوند و گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه تفلیس با ترنسفر فرودگاهی آژانس به هتل می رسند.

یکی از بهترین تجربه‌های این سفر لذت بردن از غذاهای گرجی است اساس غذای مردم گرجی گوشت است؛ انواع خورشت و خوراک‌های گوشتی را با طعم‌های لذیذ سرو می کنند در رستورانهای سنتی و کافه‌ها حتما از عذاهای خوش‌مزه تفلیس نوش جان کنید.
از خیابان‌ میزا شافی به سمت شهر قدیمی آبانتونی بروید حمام های گوگردی را ببینید و اگر دلتان خواست تنی به آب بزنید. درنگ نکنید تفلیس با تمام زیبایی‌هایش منتظر شماست. با کارشناسان مسافرتی آژانس آویسا تماس بگیرید.

تور استانبول؛ تماشای غروب آفتاب از سالاسک

تور استانبول

استانبول همیشه و در هر فصل دیدنی است شهری تاریخی و مدرن که از محبوب‌ترین مقاصد آسیایی‌ و اروپایی است. رسیدن به استانبول بسیار ساده است، برای همین برنامه‌ریزی برای آن هم بسیار خوب است. شما می توانید چمدان‌هایتان را ببندید و با خانواده‌تان تعطیلات را در این شهر عاشقانه بگذرانید.

اگر دیدنی‌های رایج استانبول به گوشتان رسیده، این‌بار سفری متفاوت را برنامه‌ریزی کنید. برج سالاساک را ببنید و این نقطه‌ی فوق‌العاده جذاب و پنهان استانبول را که قسمت آسیایی استانبول است از نزدیک ببینید. در همان‌جا به چای‌خانه‌های زیاد محلی که در اطراف برج و در خط ساحلی واقع شده‌اند بروید و حتما چای خوشوزه ی ترکی را به همراه باقلوا بخورید. به بالالی برج بروید و پاییز دل‌انگیز پاییز را از همان بالا در عکس‌هایتان ثبت کنید و خاطره‌ی خوبی را از سفر با خودتان بیاورید.

استانبول شهری است که همیشه دیدنی‌های تازه برایتان دارد اما هر چقدر هم به این شهر سفر کنید باز از قدم زدن در خیابان استقلال و از تماشای بسفور لذت می‌برید.

پاییز هوای استانبول دل‌انگیزتر می‌شود، نسیم خنکی در شهر می‌وزد و حال و هوای خوبی به شهر می‌دهد. می‌توانید به پارک‌های ملی شهر بروید و در میان برگ‌های زرد و نارنجی این پارک‌ها خاطرات عاشقانه‌ای ثبت کنید.

برای این سفر انتخاب تور‌های آژانس آویسا بهترین گزینه است؛ پرواز‌های قشم ایر که توسط آژانس آویسا چارتر می‌شوند با نرخ مناسب و در بهترین ساعت‌های پروازی شما را به این شهر می‌رسانند . فراموش نکنید تور‌های مختلف را در وب سایت آویسا بررسی کنید و از هتل‌های سه ستاره استانبول تا هتل‌های زیبا و لوکس هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید و به این سفر بروید.

وقتی در پاییز به استانبول می‌روید می‌توانید با هزینه‌ای کمتر مسافر شوید و اتفاقا از حراج‌های خوب فصل هم استفاده کنید و بهترین خریدهای سال را از برندهای مشهور ترک و اروپا داشته باشید.

تور های مختلف استانبول از سه شب شروع می‌شوند و همه آنها دارای ترنسفر فرودگاهی و صبحانه در هتل هستند. با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای خرید تور استانبول اقدام کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود