مت دیمون و بن افلک در فیلم «سایه ها» بار دیگر در کنار هم قرار خواهند گرفت

مت دیمون و بن افلک در فیلم «سایه ها» بار دیگر در کنار هم قرار خواهند گرفت

بن افلک و مت دیمون برای ساخت یک درام پلیس مخفی به نام «سایه ها» (The Shadows) که داستان آن در دهه ۱۸۴۰ در بوستون رخ می دهد با کمپانی پارامونت همکاری خواهند کرد. این فیلم که بر اساس یک رمان به نام «به درون سایه ها» (Into the Shadows) نوشته متیو پرل ساخته می شود داستان اولین کارآگاهان مخفی ایالات متحده را روایت خواهد کرد که در بحبوحه ی هجوم مهاجران به شهر بوستون و وقوع قتل های فراوان و فجیع به خیابان های این شهر فرستاده می شوند تا قاتلین را به طور ناشناس شناسایی نمایند. اگر چه این افراد در تشکیل گروه های حرفه ای پلیسی و ابداع روش های زیرکانه شناسایی متخلفان سهم بسیاری داشتند اما گاهی این افراد نیز اخلاق را زیر پا گذاشته و اعمال مجرمانه ای مرتکب می شدند.

کریس برمن نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت و مت دیمون و بن افلک نیز از طریق استودیو فیلم سازی خود، پرل استریت فیملز، در ساخت آن با کمپانی پارامونت همکاری خواهند کرد.با توجه به حساسیت موضوع فیلم و جذابیت دهه ی ۱۸۴۰ بوستون، به نظر می رسد که دیمون و افلک علاوه بر تهیه کنندگی خود نیز در این فیلم حضور داشته باشند. این دو قبلاً نیز با حضور در یک فیلم در مورد دو شخصیت اهل بوستون، یعنی فیلم «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting)، در سال ۱۹۹۹ توانستند برنده جایزه اسکار شوند.

دیمون قبلاً نیز در فیلم «رفتگان» (The Departed) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نقش یک پلیس فاسد بوستونی را بازی کرد که فیلم در جشنواره اسکار برنده بهترین فیلم سال شد. افلک نیز در فیلم تریلر «شهر» (The Town) نقش یک سارق بانک را در مقابل پلیس های شهر بوستون ایفا کرد و در فیلم «زنده در شب» (Live By Night) نیز نقش یک گانگستر اهل بوستون را بازی می کرد که موفقیت زیادی برای وی بدست آورد.

تجربه کارگردانی جدید بن افلک فیلمی بر اساس داستان «شاهد محکومیت» (Witness for the Prosecution) نوشته آگاتا کریستی خواد بود که استودیو فاکس قرن بیستم آن را تهیه خواهد کرد. در زمینه بازیگری نیز وی نقش بتمن را در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) و فیلم دیگری از فرانچایز «بتمن» به کارگردانی مت ریوس  بازی می کند. مت دیمون نیز فیلم های متعددی در سال اخیر بازی کرده که مهم ترین آن ها تریلر جنایی رازآلود «Suburbicon» به کارگردانی جورج کلونی و فیلم علمی تخیلی «کوچک کردن» (Downsizing) به کارگردانی الکساندر پین خواهد بود.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود