اکانت توئیتر دونالد ترامپ دیروز به مدت ۱۱ دقیقه حذف شد

اکانت توئیتر دونالد ترامپ دیروز به مدت ۱۱ دقیقه حذف شد

دیروز ظهر، اکانت توئیتر دونالد ترامپ با شناسه کاربری realdonaldtrump@ غیرفعال شد. البته این حذف شدن تنها ۱۱ دقیقه به طول انجامید و پس از این زمان حساب کاربری رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا دوباره فعال گشت.

اما مشکل چه بود؟ در ابتدای بروز این اتفاق، توئیتر دلیل بروز این مشکل را کاملا تصادفی اعلام کرده که به گفته آنها ناشی از خطای انسانی یکی از کارکنان این شبکه اجتماعی بوده است. این کمپانی با انتشار بیانیه ای مکتوب در این خصوص اعلام کرد: ما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و همه اقدامات لازمه را انجام خواهیم داد تا چنین مشکلی دیگر تکرار نشود.

اما پس از آن مشخص شد که یکی از کارمندان ناراضی در بخش پشتیبانی در آخرین ساعت کاری خود در کمپانی توئیتر، اکانت دونالد ترامپ را حذف کرده است.

«دونالد ترامپ» در واکنش به این اتفاق، از عامل آن به عنوان «کارمندی یاغی» نام برد.

در آخر هم اشاره کنیم که دونالد ترامپ از همان ابتدای ورود خود به جهان سیاست و از زمان راه اندازی کمپین های انتخاباتی خود تاکنون استفاده گسترده ای از توئیتر داشته و آن را به عنوان تریبونی مستقل برای ارتباط با هوادارانش در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین گفتنی است، ترامپ غیر از حساب رسمی با حدود سی میلیون فالوئر به عنوان رئیس جمهوری، یک حساب شخصی با بیش از ۴۰ میلیون فالوئر دارد که از سالها پیش فعال است. این حساب شخصی غیرفعال شده بود.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود