گشتی در کلکسیون جواهرات خاص «امی رسوم»

گشتی در کلکسیون جواهرات خاص «امی رسوم»

کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما، همواره در کانون توجه رسانه ها و عاشقان مد و لباس قرار دارد. به همین خاطر، گزارش امروز روزیاتو به بررسی جواهرات «امی رسوم»، هنرپیشه، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

1-w900-h600
(تصویری از کلکسیون گوشواره های کریستالی و آکوامارین امی رسوم )

معرفی مد و لباس سلبریتی ها که ده ها مشاور و طراح با آنان همکاری دارند، می تواند فرصت خوبی برای الهام بخشی از ایده های نوین طراحی لباس و جواهرات و اکسسوری برای دختران جوان باشد تا از این رهگذر، همواره  با روند های شیک پوشی در عصر دیجیتال همراه شده و جدید ترین طرح های لباس این شخصیت های هنری را در فصول مختلف سال مشاهده کنند.

افرادی که علاقمند به راه اندازی استارت آپ هایی جهت طراحی و ساخت اکسسوری ها، طلا و جواهرات و راه اندازی خط تولید محدود لباس زنانه و مردانه هم هستند، میتوانند با طرح هایی که معرفی می شود، برای سلیقه های خاص، تولیدات خاص را طراحی و از طریق اینترنت به فروش برسانند. به هر حال، دنیای رنگارنگ و پر حاشیه و جذاب سلبریتی ها،‌ از جنبه هایی می تواند دنیای فرصت آفرین برای افکار کارآفرین نیز باشد.

در گزارش امروز، سری زده ایم به صندوق جواهرات یکی دیگر از سلبریتی های هالیوودی تا ببینیم این چهره سرشناس از چه طرح و برند هایی برای ست کردن طلا و جواهرات خود با لباس های مختلف استفاده کرده است.

2-w900-h600

امی رسوم کیست؟

امی رسوم (Emmy Rossum) خواننده، ترانه نویس و هنرپیشه مطرح آمریکایی هست که برای فیلم باز ها، در برخی از فیلم های شاخص هنرنمایی کرده است. این بازیگر سی ساله، برای ایفای نقش در فیلم shameless به شهرت رسید. جاستین سیگل، از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ میلادی با وی زندگی کرد و پس از مدت کوتاهی از او جدا شد و امی، یکی از مجرد های سی ساله دنیای هالیوودی ها به شمار می رود.

3-w900-h600
(امی رسوم، هنرپیشه جوان هالیوود، علاقه خاصی به استایل های اسپورت شاد و ست کردن جواهرات ساده با ان دارد)

البته امی، یکی از طرفداران رنگ صورتی در ست استایل های خیابانی و هم چنین جواهراتش است.

4-w900-h600

خانم امی در اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و به طور متوسط روزی ۳ پست منتشر می کند. او در کمتر از ۳ میلیون فالوور دارد و یکی از کم فالور ترین سلبریتی های دنیای سینما در آمریکا به شمار می رود. اینستاگرام ایشان در نشانی اینترنتی به این آدرس قرار دارد.

5-w900-h600
(امی رسوم در حال خروج از یکی از جواهر فروشی های پاریس – l’ ETOLLE ROYALE)

امی رسوم، دانش اموخته دانشگاه مطرح استنفورد آمریکاست. جایی که بزرگانی چون لری پیج، موسس گوگل از ان فارغ التحصیل شده اند.

6-w900-h600
(تصویری امی رسوم و جاستین چت وین در یکی از هنرنمایی های امی)

نشریات فعال در عرصه مد و لباس مانند Instyle در معرفی مد و لباس ایشان بسیار فعال هستند که برای اطلاعات بیش تر به این نشانی مراجعه کنید.

امی رسوم را با نام امانوئل گری «امی» رسوم (Emmanuelle Grey “Emmy” Rossum) که متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۶ میلادی در نیویورک ایالات متحده هست می شناسند. او نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد و یک خواننده و ترانه سرای خیلی سرشناس آمریکایی نیست اما به دلیل حضور موفق در بسیاری از فیلم ها و سریال ها و انتشار یکی دو آلبوم، به چهره ای شناخته شده در رسانه های این کشور تبدیل شده است.

7-w900-h600
(تصویر حلقه امی رسوم که با لباس خاص با طرح برگ سبز رنگ ست شده است)

درخشش خانم رسوم جوان در فیلم هایی هم چون :روز بعد از فردا (Day after Tomoow)، خدای دریا و شبح اپرا نام او را بر سر زبان های انداخت. درام کمدی shameless از جمله کار های موفق ایشان است. از نظر جواهر باز ها، امی یک جواهر باز حرفه ای است و علاقه خاصی به اکسسوری های رنگارنگ و شیک اما خیلی ساده دارد. البته امی را نمی توان یه کلکسیون دار قهار و گران قیمت هم چون مدونا و انجلینا جولی و جنیفر آنیستون دانست. نه شهرت وی به اندازه این افراد هست و نه تجربه او در عرصه مد و لباس، در سطح جنیفر لوپز است.

8-w900-h600
(ست گل میخ های الماس امی رسوم که با لباس کژوال ست شده است)

اما به هر حال، سلیقه و علایق خاص خانم امی رسوم در ست کردن مد و لباس خود با کلکسیون طلا و جواهراتش سبب شده تا ایشان همواره مد نظر سایت های مد و لباس به خصوص پرتال های فروش جواهرات و اکسسوری و بدلیجات باشد.

امی رسوم را می توان تا حدودی، سفیر برند جواهرات معروف شوپارد به حساب آورد. کمپانی شوپارد (Chopard)، سازنده جواهرات، اکسسوار و ساعت مچی های لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۶۰ توسط لوئی-اولیس شوپارد تأسیس شد. لوئی اولیس شوپارد متولد سال ۱۸۳۶، ساعت ساز سوئیسی و مؤسس شوپارد بود که در سن ۲۴ سالگی یعنی در سال ۱۸۶۰ در شهر سون ویلیه سوئیس این کمپانی را تأسیس کرد.

9-w900-h600
(تصویر گوشواره حلقه ای امی رسوم با سنگ های قیمتی سبز رنگ- طرحی از شوپارد ۲۰۱۲)

امی رسوم یکی از طرفداران جواهرات آکوامارین به شمار می رود. جواهراتی که تلفیقی از سبز و آبی است و سنگ دوست ها معتقد هستند که سنگ تولد مخصوص متولدین اسفند است! گفته شده که در زمان های خیلی خیلی دور، دریانوردان برای سفر های دریایی، تکه ای از این سنگ را به نماد راحتی و تسهیل در سفر، همراه خود می بردند تا اعتماد پیدا کنند که از شر دزدان دریایی و طوفان های سهمگین در امان خواهند بود. جواهرات Aquamarine را جواهر باز های حرفه ای همواره در کلکسیون خود دارند که امی هم، یکی از آن ها است. در سایت پینترسنت، طرح های بسیاری از کلکسیون امی با آکوامارین ارائه شد.

10-w900-h600
(تصویری از امی رسوم با خنده های ملیح و هد بند آبی رنگ طرح آکوامارین که کار چوپارد معروف بود- اسکار ۲۰۱۳)

طرح مدل مو و نوع جواهراتی که امی رسوم در مراسم اسکار ۲۰۱۳ میلادی ست کرده بود، با استقبال رسانه های مواجه شد که ۳تصویری از آن را در عکس بالا مشاهده کردید و تصویر زیر، امی را از پشت سر نشان می دهد.

11-w900-h600
تصویری از پشت سر و مدل مو و نوع جواهرات آکوامارین که گوشواره و هد بند امی رسوم بود
12-w900-h600
طرح مو و گردن بند الماس امی رسوم در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۶ میلادی با برند VanCleef & Arples
13-w900-h600
تصویر گوشواره الماس امی رسوم که خیلی شیک و ساده هست و در کم تر کلکسیون جواهرات سلبریتی ها می توان چنین طرح ساده و جالب و ظریفی را مشاهده کرد
14-w900-h600
تصویر کلکسیون گردن بند و گوشواره الماس امی رسوم که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است- ۲۰۱۳
15-w900-h600
تصویر جواهرات امی رسوم با لباسی خاص که طرح Andrww Gn و جواهراتی از هری وینستون بود
16-w900-h600
طرح کلکسیون جواهرات امی رسوم که برند Demarco Jewllery است
17-w900-h600
تصویر کلکسیون جواهرات امی رسوم که با گوشوره بدلی شیک همراه بود- کالیفرنیا ۲۰۱۳
18-w900-h600
تصویر امی رسوم و گوشواره هایی با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده- اکتبر ۲۰۱۴
19-w900-h600
تصویری از کلکسیون گردن بند های الماس امی رسوم در کایلفرنیا
20-w900-h600
(تصویری از گوشواره شبک و نقره امی رسوم – ۲۰۱۴)
21-w900-h600
(تصویری از گوشواره شیک امی رسوم- مارچ ۲۰۱۴)
22-w900-h600
(امی رسوم و گوشواره زیبای خوشه ای که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است)
23-w900-h600
(امی رسوم و گوشواره سه تکه زیبا سبز رنگ- از کلکسیون ۲۰۱۴)
24-w900-h600
(امی رسوم و گوشواره خوشه ای از جنس الماس –کالیفرنیا ۲۰۱۴)
25-w900-h600
(امی رسوم و طرح گوشواره الماس جذاب لوزی شکل – مارچ ۲۰۱۴ میلادی)
26-w900-h600
(تصویر امی رسوم و گوشواره بدلی – کالیفرنیا ۲۰۱۴)
27-w900-h600
(تصویری از کلکسیون گوشواره های شبک اما بدلی امی رسوم – ۲۰۱۳)
28-w900-h600
(تصویری از امی رسوم خندان با لب و دهانی شبیه جولیا رابرتز- نیویورک ۲۰۱۰)

فیلم شناسی امی رسوم

اگر دوست دارید با فیم های امی رسوم آشنا شوید، فهرست فیلم هایی که ایشان در ان ها به نقش های مختلف هنرنمایی کرده است در زیر ارائه شده. این فهرست از سال ۱۹۹۹ تا فیلمی که وی در سال آینده میلادی اکران می کند را نشان می دهد.

سال عنوان فیلم نقش
۱۹۹۹ Genius Claire Addison
۲۰۰۰ Songcatcher Deladis Slocumb
۲۰۰۰ It Had to Be You Young Girl
۲۰۰۱ An American Rhapsody Sheila – age 15
۲۰۰۱ Happy Now Nicky Trent / Jenny Thomas
۲۰۰۲ Passionada Vicky Amonte
۲۰۰۳ Nola Nola
۲۰۰۳ Mystic River Katie Markum
۲۰۰۴ The Day After Tomorrow Laura Chapman
۲۰۰۴ The Phantom of the Opera Christine Daaé
۲۰۰۶ Poseidon Jennifer Ramsey
۲۰۰۹ Dragonball: Evolution Bulma
۲۰۰۹ Dare Alexa Walker
۲۰۱۱ Inside Christina Perasso
۲۰۱۳ Beautiful Creatures Ridley Duchannes
۲۰۱۴ Before I Disappear Maggie
۲۰۱۴ You’re Not You Bec
۲۰۱۴ Comet Kimberly
۲۰۱۷ A Futile and Stupid Gesture Kathryn Walker

 

بدون نظر

ورود