بهترین فیلم هایی که در ژانویه سال ۲۰۱۸ باید منتظر آن ها باشید

بهترین فیلم هایی که در ژانویه سال ۲۰۱۸ باید منتظر آن ها باشید

شور و شعف برای تعطیلات سال جدید آغاز شده و روزهای آغازین سال میلادی جدید در سینماها نیز به همان اندازه شلوغ خواهد بود. علاوه بر فیلم هایی که در اواخر سال ۲۰۱۷ و به صورت محدود اکران شده اند و در سال جدید اکران گسترده تری را دنبال خواهند کرد فیلم های درجه یک دیگری نیز در ماه ژانویه اکران خود را آغاز خواهند کرد که بدون شک ارزش دیدن را خواهند داشت. اگر چه در اولین ماه از سال جدید میلادی سینماروها تمرکز خود را بر روی تماشای فیلم هایی که از شانس های اصلی مراسم  اسکار و گلدن گلوب هستند قرار خواهند داد اما در این میان فیلم های دیگری نیز وجود ندارند که اگر چه شانس زیادی برای بردن جایزه ندارند اما تماشای آن ها بدون شک لذت بخش خواهد بود.

۱-بازی مالی (۵ ژانویه)

جسیکا چستین پس از بازی فوق العاده خود در سال ۲۰۱۵ در فیلم «دوشیزه اسلوان» (Miss Sloane) بار دیگر در هماری با آرون سورکین در درامی هیجان انگیز با نام «بازی مالی» (Molly’s Game) در مورد زندگی مالی بلوم که از یک ورزشکار اسکی باز المپیکی به یک ترتیب دهنده بازی های پوکر زیرزمینی تبدیل شد همکاری خواهد کرد.

۲- توطئه آمیز: آخرین کلید (۵ ژانویه)

این فرانچایز ترسناک پر سود ساخته جیمز وان و لی وانل اکنون به ایستگاه چهارم خود رسیده است. چهارمین قسمت این مجموعه با نام «توطئه آمیز: آخرین کلید» (Insidious: The Last Key) ادامه داستان قسمت قبلی و داستان یک متخصص حوزه فعالیت های ماوراء الطبیعه را روایت می کند که به بررسی اتفاقات غیرطبیعی و ترسناکی که در خانه کودکی اش در نیومکزیکو رخ می دهد می پردازد.

۳- پست (۱۲ ژانویه)

فیلم «پست» (The Post) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و با بازی مریل استریپ و تام هنکس یکی از شانس های مراسم اسکار بوده و داستان رسانه ای را روایت می کند که در برابر اعضای یک دولت فاسد می ایستد. در واقع واشنگتن پست قصد دارد اسناد پنتاگون مربوط به جنگ ویتنام را منتشر کند و در این میان دولتمردان قصد دارند به هر نحوی مانع از انجام این کار شوند.

۴- مسافر (۱۲ ژانویه)

لیام نیسن در فیلم «مسافر» (The Commuter) با خوامه کولت سرا برای بار چهارم همکاری خواهد کرد. این فیلم اکشن داستان یک کارمند شرکت بیمه را روایت می کند که در یک نقشه توطئه آمیز که ممکن است به بهای مرگ او تمام شود گرفتار می شود و زمانی که وی سوار بر قطار همیشگی روزانه اش است باید این مشکل را حل نماید.

۵- ماری مغرور (۱۲ ژانویه)

تاراجی پی هنسون در این فیلم اکشن بسیار حیرت انگیز نقش یک شخصیت خشن و جان سخت ترسناک را بازی می کند.در واقع وی در فیلم «ماری مغرور» (Proud Mary) نقش یک قاتل موفق را بازی می کند که ناگهان در می یابد یک پسربچه بیگناه را یتیم کرده است.

۶- پدینگتون ۲ (۱۲ ژانویه)

دو سال پس از ساخت اولین فیلم انیمیشن/ لایو اکشن «پدینگتون» (Paddington) که بسیار مورد استقبال قرار گرفت این خرس شبه انسان بار دیگر بازخواهد گشت و فراری دیگر را به تصویر خواهد کشید. از بازیگران این فیلم می توان به بن ویشاو، هیو بونوایل، سالی هاوکینز، برندون گلیسون، جولی والترز، جیم برودبنت، پیتر کابالدی و هیو گرانت اشاره کرد. فیلم داستان شخصیت اصلی فیلم که بی گناه به زندان افتاده است را روایت می کند.

۷- ۱۲ مرد قوی (۱۹ ژانویه)

کریس همسوورث قبل از  این که در «انتقام جویان: نبرد ابدیت» حضور یابد همراه با مایکل شنون، مایکل پنیا و تروانته رودز نقش یکی از سربازان ویژه ایالات متحده را بازی کرد که پس از حملات ۱۱ سپتامبر سوار بر اسب برای مبارزه با طالبان به افغانستان فرستاده می شود. این فیلم با نام «۱۲ مرد قوی» (۱۲ Strong) بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده است.

۸- جنایتِ شهر کوچک (۱۹ ژانویه)

جان هاکس یکی از بازیگران هالیوودی است که هیچ گاه به اندازه استعدادش مورد توجه قرار نگرفته است و اکنون فرصت این را پیدا کرده که در فیلمی نئونوآر مستقل با عنوان «جنایت شهر کوچک» (Small Town Crime) نقش ی مرد الکلی که قبلاً پلیس بوده را بازی می کند که سعی دارد یک معمای قتل را حل نماید.

۹- بیشه دزدان (۱۹ ژانویه)

جرارد باتلر بعد از این که سعی کرد در فیلم «ژئواستورم» دنیا را از یک رخداد ویرانگر طبیعی نجات دهد در فیلمی تریلر و با مضمون سرقت از بانک با نام «بیشه دزدان» (Den of Thieves) تلاش خواهد کرد مانع از سرقت سه مرد خلافکار از بانک شود. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به کورتیس جکسون، پابلو شریبر و اوشی جکسون اشاره کرد.

منبع: esquire
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود