آموزش مجازی خط تحریری [رپورتاژ آگهی]

آموزش مجازی خط تحریری [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با وجود اینترنت و شبکه های مجازی که تمام مطالب روزمره را با تایپ کردن انجام میدهیم ولی به هیچ وجه ارزش خط، نوشتن و قلم از بین نمی رود.

شاید به ظاهر سر و کار کمتری با کاغذ و قلم در زندگی روزمره خود داشته باشیم ولی حذف کامل آنها از کار و زندگیمان غیر ممکن است. بخصوص زمانی که با خودکار خطی خوش و زیبا داشته باشیم آن موقع است که علاقه مان خوشنویسی با خودکار بیشتر از پیش خواهد شد.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که خوش نویسی چه تاثیری در زندگی شما دارد و یا در موقعیتی قرار گرفته اید که نیاز به ایجاد تاثیر گذاری بیشتری در نوشته خود داشته باشید و یا با خود بگویید ” ای کاش من هم آدم خوش خط نویسی بودم…” اگر حتی یکی از موقعیت های بالا را تجربه کرده باشید میدانید که داشتن خطی خوش بیش از پیش امتیاز ویژه ای در بین مردم محسوب میشود که علاوه بر تقویت اعتماد بنفس، مقبولیت و محبوبیت بیشتری برای فرد دارای خط خوش به ارمغان می آورد.

البته بجز خط خوش، داشتن یک امضاء خوب هم مورد دیگری است که همیشه قابل توجه بوده. امضاء در واقع بر جای گذاشتن اثری از خودمان بر روی کاغذ است که برای انتخاب آن چندین بار روش ها و طرح های مختلفی را امتحان میکنیم و همیشه در ذهنمان امضاء را پای اوراق مهم و معتبر و قرارداد ها و به عنوان رئیس تصور میکنیم و آن را همچو اثری ماندگار بر روی برگه های مهم بر جای میگذاریم. امضاء خوب و متناسب، همچون اثری است هنری که علاوه بر نمایش توانایی هایمان به مانند تابلوی هنری زیبا و ماندگاری در نظر دیگران است.

اگر دست خط خود را دوست ندارید و میخواهید آنرا بهتر و زیبا  تر کنید و در ذهنتان به دنبال طرح امضاء زیبا و ماندگار برای خود هستید، آموزشگاه  خط و قلم با فعالیت خوش سابقه خود در حوزه طراحی امضا  شما را در راه رسیدن به خطی خوش و یافتن طرح امضائی خاص یاری می کند.

اگر فرصت کلاس آموزش حضوری را ندارید اصلا نگران نباشید! آموزش گام به گام خط تحریری برای شما آماده شده تا بتوانید بطور کامل از آن بهره ببرید. آموزشگاه  خط و قلم یکی از مراکزی است با آموزش خط بی نظیر خود دست شما را تا پایان راه خوش خط شدن رها نخواهد کرد

راه و روش رسیدن به خطی خوش و امضائی خاص از متخصصان خط و قلم، تمرین و تکرار از شما!

دیجیاتو
بدون نظر

ورود