همه چیز درباره سریال گودال

همه چیز درباره سریال گودال

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از علاقمندان ژانرهای اکشن و درام هستید و سریال‌های ترکی را دنبال می‌کنید، سریال گودال که یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های ترکی اخیر است را از دست ندهید.

فیلیمو به عنوان بزرگترین VOD کشور این سریال مطرح و جذاب ترکیه‌ای را بر روی خروجی خود با دوبله اختصاصی قرار داده است تا علاقمندان به سریال «گودال» به راحتی به تماشای آن بنشینند.

همه چیز درباره سریال گودال

شاید برایتان جالب باشد: تماشای آنلاین سریال گودال با دوبله اختصاصی در فیلیمو

«گودال» سریالی در ژانر اکشن محصول سال ۲۰۱۷ است. این سریال برنده ۱۳ جایزه از جشنواره‌های مختلف شد. داستان این سریال از این قرار است که کنترل یکی از پردردسرترین محله‌های استانبول یعنی چوکور (گودال) در دست خانواده کوچاوالی هاست. این خانواده قانون مهمی دارد، عدم اجازه به پخش و مصرف مواد مخدر. ولی گروهی دیگر که به تصاحب این محله چشم دارد و میخواهند این قانون (منع مخدر) را بشکنند و…

سریال گودال به کارگردانی سینان اوزترک در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز می‌باشد. در این سریال آراس بولوت اینملی، ارکان کولچاک کوستندیل، اونر ارکان، رضا کوجااوغلو، کوبیلا آکا، مصطفی کیرانتپه به هنرمندی پرداخته‌اند.

قصه، درباره یک خانواده مافیایی و خلافکار است که کنترل یکی از محله‌های خطرناک و بی‌دروپیکر استانبول به نام چوکور (به معنای گودال) را بر عهده دارند. گودال برای مدت‌ها در دست خانواده کوچاوالی بوده و آن‌ها اصول و قواعد خودشان را در کار دارند که مهم‌ترینش سختگیری در قبال پخش نشدن مواد مخدر در محله است. طبق معمول تمام داستان‌های مافیایی، خانواده‌های رقیب از راه می‌رسند و جنگ بر سر منافع آغاز می‌شود. در این میان، پسر کوچک کوچاوالی‌ها باید برخلاف میل درونی‌اش سکان را به‌دست بگیرد و خانواده‌اش برای حفظ قدرت جمع‌وجور کند.

آراس بولوت اینملی بازیگر و مدل ترکیه‌ای متولد ۲۵ آگوست ۱۹۸۹ (۳ شهریور ۱۳۶۸) است. او در سریال ترکیه‌ای گودال نقش آخرین پسر ادریس و رئیس خانواده کوچوالی و گودال و همسر سنا را ایفا می‌کند. آراس بولوت با بازی در سریال روزی روزگاری محصول ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۳ و سریال حریم سلطان محصول سال ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۳ شناخته شده است.

پریهان ساواش بازیگر ترکی متولد ۱۴ جون ۱۹۵۷ (۲۴ خرداد ۱۳۳۶) است. او در سریال اکشن گودال نقش همسر ادریس کوچوالی، مادر جومالی، قهرمان، سلیک و یاماچ را بازی می‌کند.

ارکان کولچاک کوستندیل بازیگر و کارگردان ترکی متولد ۱۶ ژانویه ۱۹۸۳ (۲۶ دی ۱۳۶۱) است. او در سریال ترکی گودال Cukur نقش چهارمین پسر ادریس کوچوالی، همسر سعادت و برادر ناتنی جومالی، قهرمان، سلیم و یاماچ را ایفا می‌کند. ارکان با بازی در برنامه تلویزیونی درام Ulan Istanbul محصول ۲۰۱۴ به شهرت رسید و با کارگردانی و نویسندگی چندین فیلم کوتاه موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است.

دیلان چیچک دنیز بازیگر و مدل ترکیه‌ای متولد ۲۸ فوریه ۱۹۹۵ (۹ اسفند ۱۳۷۳) است. او در مجموعه تلویزیونی گودال نقش سنا، همسر یاماچ کوچوالی را ایفا می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه سریال گودال موسیقی متن این اثر است. بسیاری از افراد در سایت IMDb جدای از تعریف و تمجید در مورد نوع و سبک داستان سریال گودال، موسیقی متن این اثر را تحسین کرده‌اند. تویگار اشیکلی آهنگسازی و ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده داشته است. او آهنگساز اکثر سریال‌های ترکی محبوب چون عشق ممنوع، فاطما گل، کوزی گونی، عشق سیاه، نفوذی و غیره بوده است.

داستان سریال گودال

سریال گودال در ۳ فصل پخش می‌شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه‌های هنری ترکیه منتشر کرده‌اند احتمال اینکه این سریال در فصل‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند زیاد است. سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می‌شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است:

یاماچ سال هاست گودال و خانواده‌اش را ترک کرده و زندگی‌ای را انتخاب کرده که در آن از فردایش بی‌خبر است. دختری جوان به نام سنا، کم و بیش شبیه او، بی‌پروا، زخم خورده و خطرناک اما بسیار زیبا وارد زندگی‌اش می‌شود و او ایمان دارد عشق ابدی زندگی‌اش را پیدا کرده است. اما خانواده یاماچ و گودال دوباره به زندگی‌اش برمی گردند و دیگر هیچ چیز شبیه رویاهایی که این دو برای تا ابد با هم بودن دارند، نخواهد بود. آیا زندگیِ پیش روی یاماچ در گودال و گذشته‌ی سنا، به آن‌ها اجازه ساختن زندگی مشترک را می‌دهد؟

کچاوالی‌ها یک خانواده قانون‌شکن قدرتمند در محله‌ی گودال استانبول اند. ادریس کچاوالی، بزرگ خانواده است و هر چه بتواند برای حفاظت از خانواده‌اش و همچنین، اهالی گودال می‌کند. ادریس با آنان که به او احترام می‌گذارند مهربان است و با آنان که نه، بی‌رحم. ادریس کچاوالی چهار پسر درد: جومالی، قهرمان، سلیم و یاماچ. جومالی بزرگترین پسر خانواده است که در زندان است. قهرمان پسر دوم خانواده است و با موفقیت بخش مهمی از کسب و کار خانواده را اداره می‌کند. سلیم پسر سوم خانواده است، شخصیتی سست و شکننده دارد که به درد کارهای مافیایی نمی‌خورد. یاماچ، کوچکتری پسر خانواده کچاوالی است که در طول روز شیمیدان است و در شب، خواننده. همه‌ی اعضای خانواده کچاوالی درگیر کسب و کار مافیایی خانواده اند، ولی یاماچ علاقه‌ای به این چیزها ندارد.

سوال های متداول درباره سریال گودال

لوکیشن‌های سریال گودال کجاست؟

این سریال در منطقه بالات در منطقه فاتح استانبول، پاریس و برلین فیلمبرداری شده است.

عنوان اصلی سریال گودال چیست؟

عنوان اصلی این سریال چوکور (شوکور) است.

قصه سریال گودال در چه مورد است؟

قصه، درباره یک خانواده مافیایی و خلافکار است که کنترل یکی از محله‌های خطرناک و بی‌دروپیکر استانبول به نام چوکور (به معنای گودال) را بر عهده دارند

سریال گودال چه روزهایی پخش میشود؟

این سریال یکشنبه‌ها در دو قسمت از سرویس فیلیمو پخش میشود.

نقش اول سریال گودال را چه کسی ایفا میکند؟

آراس بولوت اینملی نقش اول این سریال را ایفا میکند.

۲ نظر

ورود

  • ROKSANA تیر ۲۸, ۱۴۰۰

    این سریال عالی هست

  • با نام اسفند ۸, ۱۴۰۰

    عالی بود واقعا بنظرم این سریال عالی هستش