دیدار با کیارا؛ فعال ترین فشن بلاگر جهان

درآمدهای میلیونی دختر مد نویس ایتالیایی

دیدار با کیارا؛ فعال ترین فشن بلاگر جهان

امروز درباره یکی از مطرح ترین فشن بلاگر ها (Fashion blogger) جهان صبحت میکنیم. دختر ۳۰ ساله ایتالیایی مقیم لس آنجلس که توانسته ظرف ۵ سال اخیر با انتشار قریب به ۱۷ هزار پست اینستاگرامی، یکی از فعال ترین کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور و از مد نویس های صاحب سبک اینترنت باشد.

در گزارش امروز روزیاتو که دیداری با کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی و مرور بر استایل ها و پست های منتشر شده وی در اینستاگرام است با ما همراه باشید.

اینستاگرام کیارا
تصویر جدید ترین پست های کیارا فراگنی در اینستاگرام ۱۱ میلیون فالوری

داستان اینستاگرام: روایت لایک ها و هشتگ ها!

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب عکس محور که اخرین شکار ‍۱ میلیارد دلاری کسب و ادغام (M&A) زوکربرگ (موسس فیسبوک) در سال ۲۰۱۲ میلادی به شمار می آید، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی میلیون ها تن از شهروندان دهکده جهانی را به خود اختصاص داده است. روزانه میلیون ها عکس توسط صدها میلیون کاربر این شبکه در اینستاگرام منتشر می شود و میلیارد ها لایک و کامنت و فوروارد و دایرکت در این اپلیکیشن جذاب رد و بدل می شود.

هویت خیلی ها به پروفایل و صفحه آنها در این شبکه وابسته است. خیلی ها از طریق این شبکه شناخته شدند و همچون یوتیوب که آریانا گرانده و جاستین بیبر و سلنا گومز را به دنیای موسیقی معرفی کرد، ظرفیت اینستاگرامی، بستر خوبی برای معرفی طیف های گسترده ای از استعدادهای هنری، ورزشی، خلاقیت و کسب و کار در سال های اخیر شد.

امروزه از طریق هشتگ های اینستاگرام که بازوی تبلیغاتی و بازاریابی فوق العاده شگفت انگیز در کارآفرینی دیجیتالی و فضای تجارت اینترنتی جهان محسوب می شود، میتوان به دیدار مناطق گردشگری، تفریحی، گالری ها، موزه ها، شهرها، کشورها، برندهای مد و لباس و تجهیزات صنعتی و فعالان خدمات در سراسر جهان رفت و با دنیایی از شگفتی ها و امکانات و قابلیت ها آشنا شد.

هشتگ فشن در اینستاگرام
بیش از ۴۵۰ میلیون عکس بر روی هشتگ فشن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

در واقع اینستاگرام و هشتگ ها، فرصتی عالی برای فعالان کسب و کار در حوزه های مختلف در اقصی نقاط جهان شده تا از این بستر، برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های خود در طیف های متنوعی از تجارت و صنعت و خدمات استفاده کنند. حتی هشتگ ها، امروزه ابزاری سیاسی و اطلاع رسانی برای ارائه خواست ها و نظرات عمومی هستند که هشتگ سلفی بدون آرایش (NOMAKEUPSELFIE) یا زندگی سیاه ها مهم است (BLACKLEAVEMATTER)  یا دختران ما را بازگردانید (BRINGBACKOURGIRLS)  تنها مشتی نمونه خروار است.

حمایت میشل اوباما، همسر رییس جمهور سابق آمریکا از هشتگ BRINGBACKOURGIRLS

در اینستاگرام، امروزه همچون ظهور فود بلاگر ها (FOOD BLOGGER)، توریسم بلاگر ها (TOURISM BLOGGER) که ما را با دنیای غذا و طعم و مزه و مناطق دیدنی جهان آشنا میکنند، شاهد پدیده ای به نام فشن بلاگر ها هستیم که تلاش دارند تا استایل ها، فیگورها، طرح ها و نقش ها و رنگ ها در قالب دنیای جذاب مد به زبان ساده در اختیار صدها میلیون عاشق این فضا قرار دهند و به نوعی، مشاوران رایگان و آنلاینی برای آشنایی با جدید ترین برندها و طرح ها و خلاقیت های مزون ها و خانه های مد جهان به شمار می روند.

هشتگ مد گردی
بیش از ۴۶۰ میلیون عکس روی هشتگ فشن بارگذاری شده است

فشن بلاگر ها می کوشند تا نظر خود را درباره جدید ترین برندهای کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه و اکسسوری های و دنیای هیجان انگیز تزیینات لباس و بدلیجات و تحلیل کلکسیون طلا و جواهرات و استایل سلبریتی ها در اختیار عاشقان مد گردی قرار داده و آنها را برای انجام امور طراحی فشن خود، یاری دهند.

اگر دوست دارید با استایل هایی که کاربران مد گرد اینستاگرام،  به صورت لحظه به لحظه در فضای مجازی بارگذاری و به اشتراک میگذارند آشنا شوید، به هشتگ FASHION  و FASHIONBLOGGER بروید که با دنیای تازه و هیجان انگیز مواجه خواهید شد. جایی که بیش از ۴۰۰ میلیون عکس از لباس های زمستانی و تابستانی در طرح ها و رنگ های مختلف از معمولی تا لاکچری توسط مدگردهای این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شده است.

در بین هشتگ گردی ها و لایک بازی های اینستاگرام، فشن بلاگرها برای کاربران این حوزه، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده اند که یکی از آنها، کیارا فراگنی، مد نویس معروف ایتالیایی به شمار می رود.

کلکسیون طلا و جواهرات

دیدار با کیارا

کیارا فراگنی، مد نویس معروف ایتالیایی کسی است که در فهرست ۱۰ فشن بلاگر مطرح جهان قرار دارد. این دختر خوش استایل و خوش چهره لومباردی ایتالیا که این روزها در بورلی هیلز کالیفرنیا زندگی می کند، ظرف ۵ سال اخیر بیش از ۱۷۵۰۰ پست در اینستاگرامش بارگذاری کرده و قریب به ۱۱.۵ میلیون فالور دارد. یعنی شمار فالورهای ایشان از مدل های ویکتوریا سکرت و میس ورلد های دنیا در یک دهه اخیر بیشتر است.

کیارا فراگنی
استایل های خیابانی کیارا فراگنی- فشن بلاگر ایتالیایی در دسامبر ۲۰۱۷

وی با اینکه رشته حقوق را نیمه تمام رها کرد، وارد دنیای مد و لباس شد و از وبلاگ بلوند سالاد خود، اطلاع رسانی اینترنتی فشن را از دید خود آغاز کرد و سپس فعالیتش را در اینستاگرام و یوتیوب ادامه داد. او اکنون تصاویری از خود با محصولات برندهای گوناگون منتشر کرده و هر روز، مخاطبانش را با بیش از ۱۰ عکس از سبک زندگی دیجیتالی مد گردی خود آشنا می کند.

کیارا فراگنی
در این عکس، کیار به معرفی برند MESSIKA پرداخته است.

در تصاویری که وی هر روز از استایل های خیابانی و کژوال و رسمی به اشتراک می گذارد، وی را با کیف و کفش  و کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری های جذاب و گران قیمتی مشاهده میکنیم که بعضا توسط برندهای مطرح جهان در اختیار ایشان قرار گرفته تا با فوتوشوت های معمولی، طرح هایی از کلکسیون های این شرکت ها را در اینستاگرامش معرفی کند. برخی از این پست ها، ده ها هزار دلار برای کیارا درامد داشته است.

کیارا روی جلد
کیارا فراگنی بر روی جلد نشریه l’economic ایتالیا که با معرفی اکسسوری های جذاب سواروسکی اتریش همراه شده است

کیارا را باید یکی از میلیونرهاهی اینستاگرام دانست که در سن ۳۰ سالگی توانسته ۲ درصد کل کاربران اینستاگرام را طرفدار مد  و استایل و رنگ بندی لباس ها و محصولات مورد علاقه اش کند.

وی عاشق کیف و کفش شانل است. اکسسوری های سواروسکی و همچنین پالتوهای گوچی، از جمله علایق وی در ست بندی بوده و بارها در چند ماه اخیر، پست هایی مبنی بر معرفی این محصولات محبوبش را به اطلاع هوادارانش رسانده است.

برای آشنایی با نوشته های این فشن بلاگر جوان، تصاویری از ایشان را در زیر مرور میکنیم.

مد و لباس کیارا
از کلکسیون سلفی های کیارا فراگنی
فراگنی
شکوه گوچی و سوراوسکی با استایل های زمستانی مطرح ترین فشن بلاگر جهان
ایده دیجیتالی فشن
پالتو پشمی صورتی برند گوچی و کیف های مشکی ۲۰۱۷ برند CHANEL فرانسه با استایل های خیابان گردی کیارا فراگنی در شهر رم
کیارا و استایل خیابانی
از کلکسیون استایل های خیابان کیارا که ما را با سبک ست کردن لباس های زمستانی با رنگ ها و طرح های مختلف آشنا می کند. برای اطلاعات بیشتر به هشتگ: SHOPTHEBLONDESALAD استفاده کنید

کیارا نشان می دهد که میتوان با فوتوشوت های معمولی بدون سایه و فیگورهای خاص و روایتی خودمانی از سبک زندگی گردشگری فشن (FASHION TOURISM) و معرفی برندها، با جادوی هشتگ ها، از اینستاگرام درآمد زایی کرد. مصداقی برای درآمد سازی از ایده های دیجیتالی! کیارا همچون جنیفر لوپز و ویکتوریا بکهام و لیدی گاگا، کلکسیون برند خود را از سال گذشته رونمایی کرد و احتمالا بزودی کلکسیون عطر وی نیز وارد بازار می شود که با نت های شگفت انگیز، وارد محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان شیک پسند شود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • عاطفه دی ۲۸, ۱۳۹۶

    بسیار جالب بود،ممنون از نویسنده محترم

  • پویا دی ۲۸, ۱۳۹۶

    این گونی هم بپوشه بازم جذاب و شیک بنظر میرسه