به‌زودی هتلی در میان یخچال های آلاسکا گشایش خواهد یافت

به‌زودی هتلی در میان یخچال های آلاسکا گشایش خواهد یافت

گردشگرانی که به پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده دنالی در آلاسکا می‌روند، به زودی می توانند در یک هتل شیک و زیبا در وسط یخچال های طبیعی اقامت کرده و از چشم‌اندازهای بسیار زیبای این منطقه نهایت لذت را ببرند.

پارک ملیدنالی، سومین پارک ملی پهناور در کشور آمریکا است که در ایالت آلاسکا واقع شده است. هتل و اقامت‌گاه یاد شده قرار است در ماه فوریه افتتاح شود.

ساخت این هتل به فضای یخچال‌های طبیعی این منطقه هیچ آسیبی وارد نکرده است. ساختمان روی نیونِتِک (nunatak) ساخته شده است. نیونِتِک به جزیره یخچالی یا تپه ای که اطرافش با یخچال طبیعی پوشیده شده است، اطلاق می شود.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
هتل  Chalet مجموعا ۵ اتاق خواب دارد.

این هتل با نام Chalet در ارتفاع ۲ کیلومتری از سطح زمین قرار دارد. مهمان ها در اتاق های شیک، راحت، مجهز، غذاهای خوب و متنوع و انواع نوشیدنی ها در کنار سونا و استخر آب گرم بهره مند خواهند شد. همچنین امکان خریداری و رزرو بلیط هواپیما مستقیما به و از هتل برای مسافران مهیاست.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
قیمت هر شب اقامت در این هتل ۲۳۰۰ دلار برای هر نفر

مهمان ها می توانند در بالکن هتل با یک نوشیدنی گرم نشسته و از طبیعت زیبا و لحظه طلوع و غروب خورشید دیدن کنند و از یک سفر کاملا متفاوت و خاص، لذت ببرند.

در اطراف هتل فضاهایی برای انجام ورزش و تفریحاتی همچون اسکی و اسنوبورد نیز وجود دارد.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
این هتل در ارتفاع ۲ کیلومتری از سطح زمین قرار دارد.

هتل  Chalet مجموعا ۵ اتاق خواب و گنجایش پذیرایی از ۱۰ مسافر را دارد. هر کدام از اتاق ها دارای حمام و اسپای مجزا با چشم‌اندازی به سوی کوه های پوشیده از برف و یخ است.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
این هتل شیک در پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده دنالی در آلاسکا واقع شده است.

در این منطقه موبایل یا اینترنت آنتن نمی دهد. از این رو در زمان اقامت خود می توانید فقط و فقط از زیبایی های آنجا لذت برده و با جدا شدن از فضای مجازی و اینترنت، در لحظه زندگی کنید و شاد باشید.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
در این هتل غذاهای محلی آلاسکا و به ویژه غذاهای دریایی و سالمون رودخانه ای سفارش دهید.

در کنار عدم اتصال به اینترنت، مهمان ها می توانند از غذاهای محلی آلاسکا و به ویژه غذاهای دریایی و سالمون رودخانه ای لذت ببرند.

هتلی در میان یخچال های آلاسکا
در این منطقه موبایل یا اینترنت آنتن نمی دهد.

قیمت هر شب اقامت در این هتل ۲۳۰۰ دلار برای هر نفر در یک اتاق دو نفره است.

منبع: travelandleisure
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود