نگاهی به خودرو های جالب و عجیبی که در فیلم «سرنوشت خشمگین» مورد استفاده قرار گرفته اند

نگاهی به خودرو های جالب و عجیبی که در فیلم «سرنوشت خشمگین» مورد استفاده قرار گرفته اند

علاقه مندان به فیلم های سینمایی اکشن، حتما با مجموعه «سریع و خشمگین» (The Fast and the Furious) آشنایی دارند. این سری فیلم از سال ۲۰۰۱ میلادی کار خود را آغاز کرده و با ارائه هشت اثر جذاب، توانسته مخاطبان زیادی برای خود به دست آورد. همانطور که می دانید، پل واکر بازیگر فقید نیز در مجموعه سریع و خشمگین حضور داشت. اکنون به تازگی فیلم جدیدی به نام «سرنوشت خشمگین» (The Fate Of The Furious) اکران شده که آخرین اتفاقات برای شخصیت ها را به تصویر می کشد.

همانطور که می دانید، خودرو ها و خودرو ها در این مجموعه نقشی اساسی ایفا می کنند. «سرنوشت خشمگین» نیز از این قاعده مستثنی نیست و در آن تعداد زیادی خودرو مشاهده می شود. در این ماشین ها تغییراتی برای رانندگی در شرایط خاص اعمال شده و همین مسئله جذابیت آن ها را دو چندان می کند. ما در این مقاله قصد داریم ماشین های به کار رفته در «سرنوشت خشمگین» را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

560-w750
فیلم با یک کورس در کشور کوبا آغاز می شود؛ جایی که رقیب دومینیک (وین دیزل) با یک فورد فیرلین ۱۹۵۶ رانندگی می کند. دومینیک این خودرو را سریعترین در جزیره می داند، اما این مسئله برای او اهمیت چندانی ندارد.
561-w750
لِتی (میشل رودریگز) توسط شورلت کوروت ۱۹۶۶ در خیابان های نیویورک حرکت می کند. بسیاری از خودرو ها به علت زنگ زدگی و فرسودگی باید برای فیلم بازسازی می شدند.
562-w750
او در طول فیلم خودروی خود را به «رالی فایتر» (خوردوی تولیدی توسط لوکال موتورز) تغییر می دهد. او در امتداد رمزی (ناتالی امانوئل) از فیلم قبلی به رانندگی می پردازد.
563-w750
دکارد شاو (جیسون استاتهام) برای از بین بردن دومینیک از مرسدس بنز «ای ام جی جی تی» استفاده می کند. او قبلا در دریفت ژاپن با یک مرسدس با خودرو هان (سونگ کانگ) تصادف کرده بود.
564-w750
رومان (ترسی گیبسون) با بنتلی کوپه «GT BR9» سفید رنگ در خیابان های نیویورک تردد می کند. این خودرو نیز در فیلم نابود می شود.
565-w750
او بعدها با لامبورگینی نارنجی رنگ در روسیه به رانندگی می پردازد. البته ما خیلی زود متوجه می شویم که خودرو در یخ عملکرد چندان مناسبی ندارد.
566-w750
اسکات ایستوود بازیگر جدید اضافه شده به فیلم، از یک سوبارو «BRZ» استفاده می کند. چهار عدد از این خودرو ها در فیلم مورد استفاده قرار گرفته که سه تای آن ها سالم مانده اند. معمولا ۲۵ درصد از خودرو ها چنین سرنوشتی پیدا می کنند.
567-w750
هابس (دواین جانسون) با استفاده از دوج آیس رم در یخ ها رانندگی می کند. این خودرو همانی است که در ماجرای تغییر مسیر اژدر با دستان خالی دیده ایم.
568-w750
تج با بازی لوداکریس روی تانکی به نام «تیکسا» سوار است. این ماجرا به سریع و خشمگین ۶ باز می گردد؛ جایی که یکی از تبهکاران با یکی از آن ها در بزرگراه حاضر شد. وسیله یاد شده توسط وزارت دفاع آمریکا تامین گشت.
569-w750
خودروی مفهومی ۲ میلیون دلاری نیسان از ژاپن انتقال یافت تا در فیلم حضور داشته باشد. به نظر می رسد که خودرو مدل ۲۰۱۳ آی دی ایکس باشد.
570-w750
خودروی دهه ۷۰ میلادی دوج چارجر متعلق به دومینیک، برای استفاده ار برف دوباره سرهم بندی شده است. این خودرو تغییر یافته لاستیک هایی به پهنای ۴۵ سانتیمتر دارد.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود