جِف گولدبلوم نیز به صف بازیگران دنباله ی فیلم «دنیای ژوراسیک» ملحق شد

جِف گولدبلوم نیز به صف بازیگران دنباله ی فیلم «دنیای ژوراسیک» ملحق شد

قرار است جف گولدبلوم بازگشت پیروزمندانه ای در نقش یان مالکوم در فیلم «دنیای ژوراسیک ۲» (Jurassic World 2) داشته باشد. گولدبلوم یکی از بازیگران اصلی سه گانه ای اول فیلم بوده است اگر چه وی تنها در «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) و «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» (The Lost World: Jurassic Park) حضور یافته بود. از آن زمان تاکنون کمپانی یونیورسال بارها اعلام کرد که دنباله ی این سه گانه را خواهد ساخت و دوستداران این فیلم کلاسیک نمی دانستند که بازیگران اصلی سه قسمت اول در دنباله های بعدی حضور خواهند داشت یا خیر.

91MMqqA1ooL._SL1500_-w700

در فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) کریس پرَت و برایس دالاس هاوارد نقش های اصلی را بر عهده داشتند ولی از آن جایی که در قسمت بعدی این فیلم تعداد دایناسورها افزایش خواهد یافت لیست بازیگران ان نیز تغییراتی خواهد داشت اما پرَت و هاوارد همچنان نقش های اصلی را بر عهده می گیرند. البته مشخص نیست که چرا مالکوم در قسمت بعدی این فیلم حضور دارد و چه نقشی را بر عهده خواهد داشت.

اما چیزی که اعلام شده این است که جف گولدبلوم در لیست بازیگران «دنیای ژوراسیک ۲» قرار دارد. اطلاعاتی در مورد نحوه ی بازگشت او به نقش سابقش ارائه نشده اما باید دلیل خوبی برای برگرداندن این ریاضیدان قسمت های اول فیلم وجود داشته باشد. دلیل این امر هر چه که هست باید گفت که یکی از دیالوگ های ماندگار مالکوم در «پارک ژوراسیک» به واقعیت پیوسته است: زندگی راهی را پیدا خواهد کرد. البته فرانک مارشال تهیه کننده ی فیلم نیز در مصاحبه ای بازگشت مالکوم را تایید کرده است.

jurassic-world-w700

مارشال در این باره چنین گفته است: ” من از بازگشتن او هیجان زده هستم. از زمانی که مالکوم به دنیای ژوراسیک رفت دنیا بسیار تغییر کرده است و ما اکنون به دیدگاه و نظر او بیش از هر زمان دیگری نیاز خواهیم داشت. او در مورد تئوری هرج و مرج به ما گفت و حق با او بود”.

آخرین باری که  تماشاگران مالکوم را در این فیلم دیدند ۲۰ سال پیش و در جریان هرج و مرج در سن دیگو بود. او از دوران سروکار داشتن خود با دایناسورهای فاصله گرفته و به نوشتن کتاب در مورد مشاهدات و تجربیاتش پرداخته است. وی به عنوان یک متخصص در حوزه ی تئوری هرج و مرج شاید از اتفاقاتی که در کمپ دنیای ژوراسیک افتاد دلخور شده باشد اما هنوز اطلاعات دیگری در مورد جزییات سناریو و دلایل بازگشت وی در دست نیست.

then-and-now-the-cast-of-jurassic-park-22-years-later-w700

ببه هر ترتیب دلیل بازگشت وی هر چه که باشد فرصت خوبی خواهد بود که بین سه گانه ی اول این فیلم و قسمت های جدید آن ارتباطی برقرار شود. این تجربه در مورد فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) با موفقیت همراه بود. بدون شک دیدن مالکوم و تعامل او با اوون و کلر برای دوستداران قدیمی و جدید این فیلم تجربه ای لذت بخش خواهد بود.

حالا سوال این است که نقش گولدبلوم در قسمت جدید این فیلم تا چه حد محوری خواهد بود. فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک ۲» چند ماهی است که آغاز شده پس اضافه شدن او بعد از دیگر بازیگران اتفاق افتاده و این موضوع شاید به معنای کوتاه بودن نقش وی باشد. با بازگشت گولدبلوم به این فیلم شاید شرایط برای حضور سَم نیل، لارا دِرن، جولیان مور و برخی دیگر از بازیگران در قسمت های بعدی هموار شود.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود