بازیگران سرشناس فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسند؟

بازیگران سرشناس فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسند؟

کسانی که فیلم های سینمایی روز را دنبال می کنند، احتمالا بی صبرانه منتظر اکران فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» (guardians of the galaxy 2) هستند. این اثر تخیلی دو روز دیگر روی پرده سینماها می رود و تماشاگران می توانند آن را ببینند. قسمت نخست «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران گشت و توانست موفقیت زیادی در گیشه به دست آورد.

در این اثر بازیگرانی مانند کریس پرت، زوئی سالدانا، وین دیزل و بردلی کوپر به ایفای نقش می پردازند. همانطور که دیده اید، بازیگران یاد شده هر یک با استفاده از گریم و یا جلوه های ویژه بصری، تغییرات زیادی را در ظاهر خود تجربه کرده اند. حال این سوال مطرح می گردد که این هنرپیشه ها در دنیای واقعی و زندگی روزمره چه شکل و ظاهری دارند؟

تصاویری که در ادامه قرار داده شده، این موضوع را به صورت مقایسه ای برای شما آشکار می سازند. دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

830-w750
کریس پرت باز هم در نقش پیتر کوئیل ظاهر خواهد شد؛ البته وی به عنوان استار لرد در قسمت جدید حضور خواهد داشت.
831-w750
اگر وی ماسک خود را از روی صورتش بردارد، بسیار راحت تر می توان او را شناسایی کرد. ناگفته نماند که آقای پرت تلاش بسیاری کرده تا بتواند نقش خودش را ایفا نماید.
832-w750
زوئی سالدانا برای بازی در نقش خود صورتش را سبز رنگ کرده است. پیاده سازی گریم و سبز کردن صورت بیش از ۲ تا ۳ ساعت به طول می انجامد. برداشتن آن نیز ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می برد.
833-w750
البته گریم او برای مراسم اکران همانند خود فیلم سنگین نبود.
834-w750
دیوید باتیستا تغییرات زیادی را تجربه کرده تا بتواند به دراکس نابودگر تبدیل شود. برای آکه شخصیت یاد شده شکل بگیرد، تیمی متشکل از ۵ هنرمند گریم بیش از یک ساعت و نیم کارهای رنگ و پیاده سازی گریم را انجام می دهند که در مقایسه با زمان ۵ ساعته برای فیلم نخست، شاهد کاهش آن هستیم. با این حال بر اساس گفته های خود او رها شدن از دومی سخت تر است.
835-w750
این کشتی گیر سابق بدن روی فرم و آماده ای دارد.
836-w750
وین دیزل در خود فیلم حضور ندارد، اما به جای گوروت کوچک صحبت می کند. این بازیگر برای تولید صدای نقش کوچک شده خودش با مشکل چندانی مواجه نبود، زیرا وی تا به حال کارهای زیادی برای صحبت کردن در انیمیشن ها انجام داده است.
837-w750
صدای واقعی این هنرپیشه در مقایسه با صوت وی در کارتون ها بسیار عمیق تر و گیرا تر است. همانطور که می دانید، وی اکنون در یک فیلم مجموعه ای دیگر به نام «سرنوشت خشمگین» نیز حضور دارد. این اثر سینمایی به تازگی توانسته فروش ۱ میلیارد دلاری را تجربه کند.
838-w750
بردلی کوپر به جای این شخصیت در فیلم صحبت می کند.
839-w750
ظاهر وی با نسخه کارتونی خودش تفاوت زیادی دارد. وی قرار است در دو فیلم بعدی «انتقام جویان» نیز به صدا پیشگی بپردازد.
840-w750
مایکل روکر برای ایفای نقش یوندو به عنوان رهبر دزدان فضایی، خودش را به رنگ آبی درآورده است. برای آنکه وی بتواند در فیلم حضور داشته باشد، باید برای او دندان های مصنوعی و لباس های عجیب در نظر می گرفتند. این مسائل به گفته خود آقای روکر بیشتر از گریم وی را آزاد داده اند.
841-w750
آقای روکر بدون گریم یک فرد کاملا عادی جلوه می کند.
842-w750
برای آنکه کارن گیلان در نقش نبولا ظاهر شود، مجبور شد قسمتی از سر خود را بتراشد.
843-w750
این بازیگر اسکاتلندی در نسخه بازسازی شده جومانجی حضور خواهد داشت.
844-w750
پام کلمنتیئف در این فیلم تخیلی ساخته مارول نقش مانتیس را خواهد داشت. این شخصیت توسط اِگو پدر کوئیل بزرگ شده بود. برای درست کردن ظاهر او در فیلم، بیشتر از تکنیک «CGI» استفاده گشت.
845-w750
این نخستین فیلم پر سر و صدای هالیوودی برای بازیگر فرانسوی به شمار می رود.
846-w750
الیزابت دبیکی در نقش آیِشا یک کاهن بلند مرتبه طلایی حضور خواهد داشت. وی اظهار داشته که گریم و آماده سازی او چندین ساعت به طول می انجامیده و البته لباس هایش نیز پر زحمت بوده اند. چندین نفر برای پوشاندن لباس ها به وی و کنار هم قرار دادن تمام قطعات با یکدیگر همکاری می کردند. لباسی که او هنگام نشستن روی تخت فرمانروایی به تن می کرده، بسیار استادانه درست شده بود و چندین نفر را درگیر می ساخت.
847-w750
دبیکی در زندگی عادی خود از مدل موی بلوند استفاده می کند.
848-w750
کریس سالیوان نقش «Taserface» رهبر گروهی سرکش از دزدان فضایی را ایفا می کند. آماده سازی گریم او بین دو ساعت و نیم تا سه ساعت و نیم طول می کشیده است.
849-w750
وی در حال حاضر نقش توبی را در مجموعه تلویزیونی «این ما هستیم» بازی می کند.
850-w750
سین گان در نقش کراگلین، دست راست یوندو ظاهر شده است. وی برادر کوچکتر جیم گان برادر کارگردان است. آقای گان همچنین به عنوان بازیگر حرکتی شخصیتی که بردلی کوپر به جای آن صحبت می کند، ظاهر شده است.
851-w750
موهای او در زندگی واقعی خاکستری رنگ است.
852-w750
ظاهر کرت راسل برای حضور در نقش ایگو به عنوان پدر کوئیل فرق چندانی با چهره واقعی وی ندارد. وی اظهار داشته که برای ایفای نقش شخصیت جوانتر خود چندان به جلوه های ویژه نیاز نبوده است. دنیس لیدیارد مقداری گریم جزئی روی او انجام داده تا وی برای نقش خود آماده گردد.
853-w750
وی در زندگی عادی از عینک استفاده می کند.

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود