بیماری عجیب؛ دختری که به جای عرق از چشم ها، گوش و بینیش خون خارج می شود [تماشا کنید]

بیماری عجیب؛ دختری که به جای عرق از چشم ها، گوش و بینیش خون خارج می شود [تماشا کنید]

نارسایی های ژنتیکی و مسائل ناشی از تولد همواره در سراسر جهان وجود داشته و موضوع جدیدی به شمار نمی رود. با این حال برخی از موارد به قدری عجیب و غیر قابل باور هستند که دیدنشان هر کسی را شگفت زده می کند. ماجرایی که امروز قصد پرداختن به آن را داریم نیز در همین دسته جای می گیرد.

پاکامد سانگچای به اختلالی بسیار نادر به نام «Hematohidrosis» مبتلاست و به همین دلیل بدنش به جای عرق کردن خون تراوش می کند. مشکل وی از ۶ ماه پیش آغاز شده و به حدی دردسر درست کرده که او حتی نمی تواند از خانه بیرون برود. پاکامد برای مشکل خود به بیمارستان نیز مراجعه کرده است.

مادر این کودک ۷ ساله که به شدت گیج و سردرگم شده، ویدیویی تکان دهنده در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر نموده و از دیگران درخواست کمک کرده است. در این ویدیو خونریزی از ناحیه چشم، گوش و بینی کاملا نمایان است. هر زمانی که سردردهای وی شروع می شود، خونریزی ها نیز آغاز می گردند. نکته جالب اینکه او پس از خونریزی در نواحی مختلف هیچ دردی احساس نمی کند. با وجود درمان های صورت گرفته روی کودک ۷ ساله، اما این مشکل بیش از ۶ ماه است که پابرجا مانده.

هنگامی که مویرگهای خونی به غدد عرق نفود می کنند، چنین مشکلی رخ می دهد. پاکامد اظهار داشته که علاقه ای به مشهور شدن ندارد و تنها می خواهد از شر این بیماری نادر و عجیب خلاص شود. وی از این موضوع واهمه دارد که شرایط روز به روز بدتر شده و زندگی اش را به کلی نابود سازد. از هر ۱۰ میلیون نفر تنها یک نفر به چنین بیماری دچار می گردند. پزشکان نیز هنوز به طور ۱۰۰ درصد بیماری را تشخیص نداده و در پی اطمنان حاصل کردن هستند.

اظطراب و نگرانی شدید می تواند زمینه ابتلا به این بیماری را فراهم سازد. داروهایی مانند پروپانول در چنین شرایطی معمولا کارساز خواهند بود. تصاویر و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده جزئیات را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم آن ها را ببینید.

880

881

882

883

884

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود