روزگاری که لوگوهای تلویزیونی شبکه های معروف از اجزای فیزیکی ساخته شده بودند

روزگاری که لوگوهای تلویزیونی شبکه های معروف از اجزای فیزیکی ساخته شده بودند

در دنیای امروزی تمامی لوگوهای تلویزیونی از طریق حرکات سریع دست و کلیک های متوالی روی صفحه ی کامپیوتر ساخته می شوند. اما در گذشته که برنامه های طراحی کامپیوتری و انیمیشن سازی هنوز به وجود نیامده بودند شرایط کاملاً متفاوتی وجود داشت. در آن دوران تهیه کننده ها از روش های خلاقانه تری استفاده می کردند. شاید باور نکنید که بسیاری از لوگوهای شبکه های تلویزیونی و خبری امروز در گذشته از اجزای کاملا فیزیکی ساخته شده و از آن ها فیلم برداری شده بود.

معروف ترین مورد «لوگوهای زنده» را باید شیر معروف به «لئو» دانست که نماد استودیو متروگلدوین مایر است که در ابتدای تمامی فیلم های این استودیو شاهد غرش او بوده اید. استودیو متروگلدوین مایر موارد متعددی را از سال ۱۹۱۷ با حضور شیرهای واقعی و به منظور صحنه ای آیکونیک برای شروع تمامی فیلم های خود فیلم برداری کرد اما آن ها لئوی افسانه ای را در سال ۱۹۵۷ پیدا کردند. از آن زمان تاکنون صحنه ی غرش لئو به مدت ۶۰ سال است که در ابتدای فیلم های این استودیو پخش می شود.

در ادامه می توانید تصاویری از پشت صحنه ی این لوگوهای زنده که توسط دست های طراحان صحنه ساخته شده اند را تماشا کنید و به خاطر وجود تکنولوژی انیمیشن سازی نفسی به راحتی بکشید.

تلویزیون آر تی اف (RTF)

tv-logos-physical-objects-3-w700

tv-logos-physical-objects-2-w700

بی بی سی

tv-logos-physical-objects-1-w700

 

tv-logos-physical-objects-4-w700

اچ بی اُو (HBO)

tv-logos-physical-objects-13-w700

tv-logos-physical-objects-12-w700

مترو گلدوین مایر

tv-logos-physical-objects-5-w700

tv-logos-physical-objects-6-w700

کلمبیا پیکچرز

tv-logos-physical-objects-10-w700

tv-logos-physical-objects-11-w700

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود