با کدام روغن های گیاهی میتوان از ریزش مو جلوگیری کرد؟ [رپورتاژ آگهی]

با کدام روغن های گیاهی میتوان از ریزش مو جلوگیری کرد؟ [رپورتاژ آگهی]

اگر برای تقویت پوست و مو از راه و روش طبیعی و البته تخصصی استفاده شود، بهترین و سریعترین نتیجه را در متوقف کردن ریزش مو خواهد داشت. در این مطلب شما را با روغن ها و تقویت کننده های طبیعی آشنا میکنیم که با استفاده از آنها میتوانید سلامت پوست و مو خود را تضمین کنید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل را میتوان یکی از بهترین تقویت کننده های طبیعی پوست و مو دانست. از این روغن برای نرمی پوست، رفع خشکی پوست، لایه برداری،‌ مرطوب کننده لب، پاک کننده آرایش و تقویت رشد مو و درمان جوش صورت استفاده کرد. همچنین این روغن به صورت خوراکی برای کم کردن وزن و لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.

Nargil

برای تقویت پوست و مو، موها را با روغن نارگیل چرب کنید و ۲۰ دقیقه صبر کنید. روغن کاملا پوست سر و تارهای مو را رطوبت رسانی می کند و درخشندگی و لطافت ویژه ای به موها می دهد و این روغن همچنین مانع از دست رفتن پروتئین مو بر اثر حمام می شود. بعد از ۲۰ دقیقه موها را با شامپو بشویید سپس آب کشی کنید.

Shampoo

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا حاوی مواد معدنی مهمی است که عبارتند از: ویتامین های E و B کمپلکس و مواد معدنی سیلیکن، کوروومیوم، مس و روی و همچنین حاوی مقدار زیادی یُد است.  این روغن برای جوش های صورت و طراوت پوست مفید است.

برای مصرف موضعی چند قطره از روغن جوجوبا را در دست چکانده، و سپس بروی پوست و آکنه به آرامی مالش دهید تا روغن در سطح آن اثر کند.

از فروشگاه اینترنتی اروندکالا میتوانید همه محصولات ذکر شده اعم از روغن نارگیل، روغن جوجوبا، روغن املا و انواع ماسک مو و شامپو و تقویت کننده های پوست و مو و زیبایی را با تاریخ انقضای معتبر و هفت روز تضمین کیفیت کالا و امکان ارسال به سراسر کشور تهیه بفرمایید.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود