گشتی در خانه ۶/۶۵ میلیون دلاری کریس رونالدو فوتبالیست محبوب

گشتی در خانه ۶/۶۵ میلیون دلاری کریس رونالدو فوتبالیست محبوب

کریس رونالدو ستاره ی ۳۲ ساله ی فوتبال یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین فوتبالیست های دنیا است. دارایی خالص رونالدو نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار بوده و درآمد فعلی او در حدود ۵۷ میلیون دلار است.

رونالدوی پرتغالی به دو چیز معروف است: اول آنکه او همیشه در مورد آنکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است اغراق می کند و دیگر آنکه اندام تراشیده اش را در سلفی هایش به رخ می کشد. با این اوصاف تعجبی ندارد که رونالدو مایل است درباره ی یکی دیگر از جنبه های زندگی خود یعنی خانه ی لوکسش هم خودنمایی کند.

این ستاره ی تیم محبوب رئال مادرید به فالوئرهای صفحه ی اینستاگرامش اجازه می دهد از طریق عکس هایش نگاهی اجمالی به خانه ی لوکسش بیندازند. این خانه در یکی از مناطق اسپانیا است، مساحتی در حدود ۸۰۰ متر مربع و ۶/۶۵ دلار قیمت دارد و دارای ۷ اتاق خواب و ۸ حمام و دستشویی است.

از آنجایی که به سرعت بر تعداد اعضای خانواده ی رونالدو افزوده می شود، یکی از مهم ترین اتاق های خانه ی او، اتاق دو قلوهای هشت ماهه اش یعنی اواماریا و ماتئو و دختر چهار ماهه اش یعنی آلانا مارتینا است. طراحی دکوراسیون این اتاق فارغ از جنسیت و با طیف های کرم و خاکستری انجام شده است.

یک زمین فوتبال کوچک هم برای پسر هفت ساله ی رونالدو یعنی کریستیانو جی. آر. در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها، این خانه یک استخر شنا و یک باشگاه هم دارد که پسر رونالدو می تواند در آنجا به همراه پدرش ورزش کند.

شکی نیست که این بازیکن نه چندان متواضع مایل است در همه ی جای خانه ردی از خود داشته باشد؛ به طوری که حتی شب ها زیر پتویی می خوابد که مزین به حروف ابتدایی اسم و فامیل او است.

کریس رونالدو ستاره ی ۳۲ ساله ی تیم رئال مادرید در صفحه ی اینستاگرامش دائما تصاویری از زندگی خانوادگی خود در عمارت لوکسش منتشر می کند.
رونالدو برای تطبیق دادن خانه با فرزندانش، یک اتاق کودک با دکوراسیونی فارغ از جنسیت برای سه فرزند نوزادش ترتیب داده است.
چیدمان مینیمالیستی اتاق خواب رونالدو با پتویی مزین به حروف ابتدایی اسم و فامیل او برجسته شده است.

حتی دستگیره های در خانه هم مزین به حروف ابتدایی اسم و فامیل رونالدو هستند تا مبادا کسی فراموش کند به خانه ی چه کسی آمده است.

رونالدو در یکی از چندین دستشویی خانه،  تصویری از پیراهن شماره ی هفتش را بر بالای روشویی قرار داده است.

چندین عکس از رونالدو بر روی یکی از دیوارهای اتاق غذاخوری وجود دارد و اتاق مملوء از لوستر و چلچراغ است.

به علاوه رونالدو در خانه اش اتاق جداگانه ای را برای نگهداری از جوایز حرفه اش در نظر گرفته است.

تصویری از رونالدو با پیراهن شماره ی هفتش بر بالای روشویی یکی از چندین دستشویی خانه قرار گرفته است.
در محوطه ی خانه یک استخر و جکوزی، به همراه تخت هایی برای استراحت در زیر آفتاب وجود دارد.
رونالدو که پنج بار عنوان بهترین فوتبالیست دنیا را کسب کرده، فضای جداگانه ای را در خانه برای جوایز حرفه ای اش در نظر گرفته است.
تصویری از پدر درگذشته ی رونالدو در اتاق نشیمن خانه به چشم می خورد.

با وجود آنکه رونالدو ۴ فرزند دارد اما دکوراسیون مینیمالیستی خانه، خطوط براق طراحی و کفپوش های مرمرین آن، این احساس را به وجود می آورد که خانه متعلق به مردی مجرد است.

در کنار در ورودی خانه یک مجسمه ی بودا قرار دارد که در بسیاری از عکس های رونالدو و زمانی که سعی دارد با لباس های جدیدش خودنمایی کند دیده می شود. مجسمه ی دیگری از بودا هم در میان چمن های محوطه ی خانه وجود دارد.

این مجسمه ی بزرگ بودا در محوطه ی خانه ی رونالدو قرار دارد.
از قرار معلوم رونالدو تنها پتوهایی را دوست دارد که نشانه ای از او داشته باشند.
یک مجسمه ی بودا هم در جلوی در ورودی خانه قرار گرفته است. عمارت نمایی چوبی دارد و حروف ابتدایی اسم و فامیل رونالدو حتی روی دستگیره های در هم وجود دارد.
تصاویری از رونالدو در اتاق غذاخوری وجود دارد و اتاق با لوسترهای متعدد تزئین شده است.
اگرچه رونالدو چهار فرزند دارد، عمارت او دکوراسیونی مینیمالیستی دارد و به خانه ی مردی مجرد شبیه است.
عمارت ۶/۶۵ میلیون دلاری رونالدو در اسپانیا، علاوه بر هفت اتاق خواب و هشت حمام و دستشویی، یک استخر هم در محوطه دارد.
یک باشگاه بسیار مجهز و پیشرفته هم در عمارت وجود دارد که با مجسمه های مرمرین تزئین شده است.

منبع: dailymail ، dailymail
۳ نظر

ورود