سریال «ارباب حلقه ها» حول زندگی و ماجراجویی های دوران جوانی آراگورن خواهد بود

سریال «ارباب حلقه ها» حول زندگی و ماجراجویی های دوران جوانی آراگورن خواهد بود

پروژه میلیارد دلاری «ارباب حلقه ها» (Lord of the Rings) که سرویس آمازون برای ساخت آن خیز برداشته است حول محور دوست داشتنی ترین شخصیت آن خواهد بود. بر اساس شواهد موجود، این سریال باشکوه و بسیار پرهزینه که بر اساس داستان فانتزی افسانه ای نوشته جی آر آر تولکین ساخته می شود به ماجراجویی های آراگورن جوان، پادشاه آینده گوندور خواهد پرداخت. پایگاه «The One Ring» که بسیاری از طرفداران تولکین در آن عضویت دارند، از زمان ساخت سه گانه «ارباب حلقه ها» توسط پیتر جکسون همواره منبع موثق و قابل اعتمادی در زمینه اخبار مربوط به فیلم های مرتبط با این نویسنده مشهور بوده است.

ارباب حلقه ها

از این رو اگر چه هنوز سرویس آمازون به طور رسمی داستان این سریال را اعلام نکرده است اما ادعاهای این پایگاه که توسط چند منبع دیگر نیز تایید شده است می تواند حقیقت ماجرا باشد. البته بر اساس یک سری توئیت که توسط این پایگاه اطلاعاتی منتشر شده، تنها فصل اول سریال به طور ویژه روی زندگی آراگورن جوان متمرکز خواهد بود و بدین ترتیب راه برای داستان های جانبی و متفاوتی باز خواهد شد. در داستان های تولکین نیز آمده است که آراگورن قبل از ورود به دنیای «ارباب حلقه ها» به عنوان یک آواره و جنگجو، زندگی پرفراز و نشیب و جذابی داشته است. زمانی که آراگورن در فیلم «ارباب حلقه ها» برای اولین بار ظاهر شد حدود ۸۷ سال سن داشت که نشان می دهد قبل از نقشه ساورون برای از بین بردن حاکمیت انسان بر کره زمین، آراگورن زندگی ماجراجویانه طولانی داشته که در این سه گانه جای پرداختن به آن ها نبوده است.

ارباب حلقه ها

اگر چه آمازون تاکید کرده که سریال تولید شده توسط این سرویس هیچ همپوشانی با داستان سه گانه پیتر جکسون نخواهد داشت، تمرکز داستان آن بر روی شخصیت آراگورن نشان می دهد که این دو دستکم از لحاظ زمان به هم نزدیک خواهند بود. از این رو فضای کافی برای ورود شخصیت های اصلی دیگر فیلم های «ارباب حلقه ها» مانند گاندالف یا الروند یا حتی آرون جوان تر در سریال آمازون وجود خواهد داشت و ماجراهای سریال در مکان هایی رخ خواهد داد که برای طرفداران این سه گانه سینمایی چندان غریبه نخواهند بود. همچنین داشتن شخصیت آراگورن در مرکز داستان به سازندگان سریال «ارباب حلقه ها» این اجازه را خواهد داد که به کندوکاو دنیای تولکین در هر مسیری که بخواهند ادامه دهند، به اولین روزهای زندگی بشر در دنیای «ارباب حلقه ها» یا ساخت حلقه ها و یا حتی بسیار نزدیک تر به داستان های و اتفاقات سه گانه سینمایی جکسون.

ارباب حلقه ها

با این وجود، حتی اگر به داستان زندگی پرفراز و نشیب و ماجراجویی های شخصیت آراگورن در گشتن بدور دنیا و تاریخچه قسمت های مرکزی زمین پرداخته شود نیز می توان شاهد داستان هایی جذاب و بسیار مهیج بود. علاوه بر این، به گفته این پایگاه خبری، آراگورن شخصیتی است که زندگی های زیادی داشته و با نام ها و هویت های مختلفی در دوران جوانی اش به سفر و ماجراجویی پرداخته است. در حالی که تبار شاهانه و سلطنتی او مخفی نگه داشته شد، آراگورن توسط الروند و تحت نام استل بزرگ شد. به عنوان یک مرد جوان در دربار روهان و گوندور، او را ثورونگیل می نامیدند و البته زمانی که وارد دنیای سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» شد او یک دوره گرد جنگجوی سرسخت است که استرایدر نام دارد که جذاب ترین مردی است که تاکنون قدم در قسمت های مرکزی زمین گذاشته است.

ارباب حلقه ها

در حالی که بازیگران و دست اندرکاران سه گانه پیتر جکسون عکس العمل های متفاوتی برای حضور در پروژه سریالی آمازون داشته اند می توان گفت که ویگو مورتنسن دستکم در نقش دوران جوانی خود حضور نخواهد یافت. با توجه به تسلط و قدرتی که در شخصیت آراگورن با بازی مورتنسن از همان ابتدای ورود به این سه گانه وجود داشت، نحوه انتخاب و برآمد تصمیم نهایی در مورد بازیگری که نقش آراگورن جوان را بازی می کند بسیار جذاب خواهد بود. باید منتظر بود و دید که جایگزین مورتنسن برای نقش آراگورن کیست و در سریال «ارباب حلقه ها» باید منتظر چه ماجراجویی هایی از او باشیم.

منتظر ساخت نسخه ی تلویزیونی «ارباب حلقه ها» توسط استودیو آمازون باشید

بازیگران فیلم ارباب حلقه ها بعد از گذشت ۱۵ سال چگونه به نظر می رسند؟

نقش های هالیوودی که سخت ترین فرآیند انتخاب بازیگران را داشتند

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود