ملانیا ترامپ آخرین بار ۱۹ روز پیش دیده شده است؛ موضوع چیست؟

ملانیا ترامپ آخرین بار ۱۹ روز پیش دیده شده است؛ موضوع چیست؟

بیش از ۱۹ روز از آخرین باری که ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده در برابر انظار عمومی ظاهر شده می گذرد و این موضوع بسیاری را به فکر فرو برده که دلیل چیست؟ در ساعات اولیه ۱۰ می، ملانیا همراه با همسرش، دونالد ترامپ، در پایگاه اندروز از ۳ گروگان آزاد شده از زندان های کره شمالی استقبال کرد و این آخرین باری است که بانوی اول ایالات متحده در دستکم ۲ هفته اخیر دیده شده است.۴ روز بعد از این ماجرا، ملانیا ترامپ برای معاینه پزشکی به مرکز پزشکی نظامی والتر رید منتقل شد که سخنگوی او، استفانی گریشام در مصاحبه با رسانه ها علت آن را یک جراحی آمبولیزاسیون (بستن رگ) برای در مان یک مشکل جزیی کلیوی اعلام کرد.

ملانیا ترامپ

این مصاحبه پس از به اتمام رسیدن جراحی انجام گرفته و خانم گریشام اعلام کرد که جراحی موفقیت آمیز بوده و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. در ۱۵ روز بعد از این ماجرا تنها خبرهایی که از ملانیا ترامپ شنیده می شود از طریق حساب توئیتری وی بوده و تنها در یک مورد به جراحی انجام شده اشاره شده است که به شرح زیر است:

“تشکر خالصانه خود را از واحد پزشکی والتر رید و تمام کسانی که برایم آرزوی سلامتی کرده و دعا کرده اند! اعلام می دارم. من حالم بسیار خوب است و منتظرم که خیلی زود به خانه ام کاخ سفید بازگردم”.

ملانیا ترامپ

در طول بستری شدن یک هفته ای خود در بیمارستان، ملانیا ترامپ همچنین در مورد تیراندازی در مدرسه سانتا فه در تگزارس؛ سرباز ویژه نیروی دریایی که در مراسمی در کاخ سفید مدال شجاعت دریافت کرد، که خود در آن حضور نداشت و اخیراً نیز در مورد حمایت از روز یادبود (Memorial Day) در حمایت از ارتش توئیت هایی منتشر کرده است. اما بسیاری هنوز سوال هایی در مورد غیبت طولانی مدت و بی سابقه ملانیا ترامپ در ذهن دارند: آیا بانوی اول حالش خوب است؟ او کجاست؟ چرا به این مدت طولانی خود را از چشم عموم پنهان کرده است؟

به گفته خانم گریشام، حال ملانیا ترامپ بسیار خوب بوده و تنها دنیای اینترنت در این مورد بیش از حد حساسیت نشان می دهد. گریشام در تلاش برای تکذیب این شایعه که ملانیا به نیویورک سیتی بازگشته چنین گفت:” شوربختانه ما همواره با تئوری های توطئه مواجه می شویم- از این رو این موضوع نیز چیز جدیدی نیست، فقط کمی احمقانه تر و بی معنی تر”. البته ملانیا ترامپ همواره نشان داده که زندگی خصوصی و اتفاقاتی که بین او و خانواده اش می افتد را در خفا نگه داشته و بروز نمی دهد. وی اواخر ماه گذشته در ملاقات با رییس جمهور فرانسه و همسر او، به خاطر کلاه سفیدی که به سر داشت توجهات را بیش از پیش به خود جلب کرد به نحوی که بسیاری او را با بیانسه مقایسه کردند.

ملانیا ترامپ

همچنین وی اولین شام رسمی کاخ سفید را برای رییس جمهور فرانسه ترتیب داده و خود شخصاً برنامه ریزی در این مورد را بر عهده گرفت. در تمام طول این مراسم وی نشان داد که هنوز هم بعد از ۱۶ ماه ورود به کاخ سفید، توانسته توانایی و راحتی خود را حفظ نماید. نظرسنجی های انجام گرفته توسط سی ان ان پس از این ماجرا نشان داد که محبوبیت ملانیا ترامپ ۱۰ درصد افزایش یافته که وی را بار دیگر به عنوان محبوب ترین شخص در دولت ترامپ تبدیل می کند. در طول سخنرانی ۱۱ دقیقه ای خود در این مراسم، ملانیا بر تعهد خود به نشر پیام مهربانی رسانه های اجتماعی تاکید کرد؛ در حالی که همسرش در فاصله ای نزدیک به او در صف اول مخاطبان سخنان او را گوش می داد. در کل باید گفت که وی در آن برهه در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و به نظر بسیار سرحال و قبراق می رسید.

ملانیا ترامپ

البته  دوری ۱۹ روزه بانوی اول اگر چه طولانی است اما قابل درک است. او یکی از مستقل ترین بانوهای اول در تاریخ مدرن است و در طول سال گذشته بارها خود را از برنامه های سفری، گردش ها، فعالیت های اجتماعی و حتی فعالیت های ورزشی شوهرش کنار کشیده است. ملانیا ترامپ نشان داده که دوست دارد کارهای که خود می تواند و دوست دارد را به روش خودش انجام دهد: وی برای انتخاب تیم کوچک و البته وفادار پرسنل خود بیش از یک ماه وقت گذاشت و تحت عنوان «کمک به بچه ها» کارهای بسیاری کرد. وی همچنین هر وقت که بخواهد و دوست داشته باشد بی درنگ در مورد موضوعی خاص پیام توئیتری منتشر می کند.

ملانیا ترامپ

سخنگوی او گفته که دوری خانم ترامپ از انظار عمومی به مدت ۱۹ روز اتفاق غیرطبیعی نیست: ” من این موضوع را یک غیبت طولانی نمی نامم. او برای حدود یک هفته در بیمارستان بستری بوده و اکنون در خانه است و در حال ریکاوری شدن. او [در این مدت] چندین دیدار داخلی با پرسنل [کاخ سفید] داشته و این هفته نیز چنین کاری را ادامه خواهد داد”.

البته در سال ۲۰۰۷ نیز لارا بوش، همسر جورج دبلیو بوش، بعد از جراحی ۲.۵ ساعته در بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن به مدت یک هفته در انظار ظاهر نشده و هیچ برنامه رسمی نداشت. شاید در روزهای آینده شاهد حضور مجدد ملانیا ترامپ در انظار عمومی باشیم زیرا کاخ سفید ۲ مناسبت و مراسم رسمی در پیش دارد که باید بانوی اول قاعدتاً در آن ها حضور داشته باشد: پیک نیک سالانه کنگره در ژوئن و مراسمی دیگر در ۴ جولای.

حقایقی درباره ملانیا ترامپ، بانوی مرموز کاخ سفید

مجموعه تصاویری از ظاهر شدن ملانیا ترامپ در انظار عمومی بعد از ورودش به کاخ سفید

بانوی اول آمریکا؛ هر آنچه باید در مورد ملانیا ترامپ بدانید

وقتی سقلمه بانوی اول آمریکا به دونالد ترامپ سوژه کاربران اینترنتی می شود

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود