وقتی رضا کیانیان می رقصد: فیلم پر ستاره «دلم میخواد» با حضور مهناز افشار و گلزار

آنچه که درباره کمدی پر ستاره «دلم میخواد» باید بدانیم

وقتی رضا کیانیان می رقصد: فیلم پر ستاره «دلم میخواد» با حضور مهناز افشار و گلزار

دلم می خواد! به همین سادگی! فیلمی از اکران تابستانی سینمای ایران در ژانری کمدی که تلاش میکند اکران خسته بهاره را جبران کند. فیلمی مملو از سکانس های جذاب سینمای شیش و هشتی و بزن و بکوب که احتمالا مخاطبان زیادی را به خصوص پس از بازی های جام جهانی ۲۰۱۸، به سینما ها بکشاند. فیلمی پر ستاره که میتواند فروش خوب گیشه را تضمین کند. آنهم با سکانس های کمتر دیده شده در سینما مثل رقص رضا کیانیان! البته سابقه رقص رضا کیانیان فقط در سکانس های پشت بامی و حوضی دلم میخواد نیست. او در کارنامه سینمایی خود، سابقه پایکوبی زیادی دارد.

فیلم دلم میخواد در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و به اکران تابستان ۹۷ رسید. بهمن فرمان آرا، کارگردان صاحب سبک سینمای ایران این فیلم را کارگردانی کرده و علی تقی پور نیز تهیه کنندگی فیلم را بر عهده داشته است.  فیلم دلم میخواد را باید پر ستاره ترین فیلم اکران تابستانی دانست. رضا کیانیان، مهناز افشار، محمد رضا گلزار، صابر ابر و رویا نونهالی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و به نظر می رسد با حضور این تعداد سلبریتی، دلم میخواد را بتوان در فهرست فروش های میلیاردی هفته های آینده مشاهده کرد. سکانس های رقص فیلم دلم میخواد سبب شد تا رضا کیانیان در صفحه اینستاگرامش نیز ویدیوی پر مخاطبی منتشر کند.

پست اینستاگرامی رضا کیانیان درباره جزییات صحنه های رقص فیلم دلم میخواد

رضا کیانیان که با شهرزاد، در کانون توجه ژورنالیست ها قرار گرفته است، این بار در ژانری کمدی و پر کشش، فضای جالبی را رقم می زند. محمد رضا گلزار نیز که اخیرا با حضور در ماه عسل احسان علیخانی از ساخت مجموعه تلویزیونی مسابقه هیجان انگیز سخن گفته که درباره کتاب است و جزییاتی از آن هنوز رسانه ای نشده است. درباره فیلم دلم میخواد آمده است که بهرام فرزانه، نویسنده ای است که مدت هاست نمیتواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص در می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزد.

دلم میخواد
رضا کیانیان در سکانس شام فیلم دلم میخواد
سکانسی از رقص پشت بامی رضا کیانیان در فیلم دلم میخواد بهمن فرمان آرا
رضا کیانیان و مهناز افشار در پشت صحنه فیلم دلم میخواد، آخرین ساخته بهمن فرمان آرا

در این فیلم با نویسنده ای به نام بهرام فرزانه که نقش آن را رضا کیانیان بازی کرده آشنا می شویم که چشمه ی افکارش خشک شده و دیگر قادر به نوشتن نیست. در داستان فیلم دلم میخواد ،  این نویسنده در تب و تاب دوباره نوشتن می سوزد و راهی برای باز شدن چشمه ی تفکر و قلم خود نمی یابد. تا این که در یک تصادف اتومبیل به ناگاه نوای یک موسیقی در ذهنش طنین افکنده و با این موسیقی سر شوق می آید و شروع به رقس و پایکوبی می کند. بر اثر این تحریک ذهنی و رقص و موسیقی ذهن او دوباره قدرت تخیل و نوشتن خود را بازمی یابد.

  • بازیگران فیلم دلم  میخواد:‌ رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی.
  • فیلمنامه نویس: امیر سهرابی.
  • مدیر فیلمبرداری:داوود امیری
  • دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :علیرضا شمس شریفی
  • تدوین گر  :عباس گنجوی
  • آهنگساز : کارن همایونفر
  • طراح صحنه و لباس  :کیوان مقدم
  • طراح گریم : مهرداد میر کیانی
  • پخش کننده:  فیلمیران
  • سینماهای نمایش دهنده در تهران: سینماهای نمیاش دهنده دلم میخواد در تهران: پردیس زندگی، پردیس هروی سنتر، پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینما ازادی، پردیس سینمایی ملت، پردیس ملت، پردیس باغ کتاب ، پردیس چهارسو، پردیس مگامال، پردیس شهرک، پردیس ارگ، پردیس اریکه ایرانیان، سینما جوان سینما فرهنگ، سروش، تیراژه ۲، شکوفه و پیروزی.
  • سینماهای نمایش دهنده در شهرستان ها: پردیس چار باغ اصفهان، فلسطین اصفهان، فرهنگ فولاد شهر، مهتاب قزوین، ایران شیراز، اکسین اهواز، ساحل اهواز، ستاره باران تبریز، ناجی تبریز، هویزه مشهد

اگر به تماشای فیلم بهمن فرمان آرا رفتید، تحلیل خود را درباره این فیلم در اختیار سرویس هنری روزیاتو قرار دهید. از جمله فیلم های خوب اکران تابستانی میتوان به ناخواسته، چهار راه استانبول و هم چنین دشمن زن اشاره کرد که جزییات آن ها را در سرویس هنری دنبال کنید.

۲ تصویر بالا از مهناز افشار، بازیگر نقش اول زن فیلم دلم میخواد در اینستاگرامش، لایک های زیادی در هفته های اخیر دریافت کرد

گفتنی است، مهناز افشار و محمد رضا گلزار، دو بازیگر این فیلم، در صفحات اینستاگرامی پر بیننده خود، جزییاتی از این فیلم منتشر کرده اند. مهناز افشار، پربیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود