نگاهی به مراسم عروسی ستاره‌های بازی تخت و تاج [ تماشا کنید]

جان اسنو و ایگریت ازدواج کردند

نگاهی به مراسم عروسی ستاره‌های بازی تخت و تاج [ تماشا کنید]

کیت هرینگتون و رز لزلی که داستان عاشقانه‌شان از وستروس در سریال «بازی تخت و تاج» آغاز شده بود، دیروز طی مراسمی در شمال شرق اسکاتلند عروسی کردند.

از مهمانان این مراسم می‌توان به امیلی کلارک، سوفی ترنر، میسی ویلیامز و پیتر دینکلیج اشاره کرد که دیروز وارد شهر آبردین شدند.

نگاهی به مراسم عروسی ستاره‌های بازی تخت و تاج

کیت هرینگتون و رز لزلی که نقش جان اسنو و ایگریت را در بازی تخت و تاج بازی می‌کنند و در سریال هم عاشق هم بودند، در ماه سپتامبر سال گذشته در شهر لندن با یکدیگر نامزد کردند. این دو بازیگر اولین بار در سال ۲۰۱۲ در جریان بازی در این سریال با هم آشنا شدند.

جان اسنو و ایگریت ازدواج کردند
رز لزلی در لباس عروس

رز لزلی قبل از نقل مکان کردن به لندن، در آبردین زندگی می‌کرد.

بازی لزلی در سریال گیم آو ترونز در سال ۲۰۱۴ در فصل چهارم به پایان رسید، اما کیت هرینگتون به یکی از ستارگان اصلی سریال تبدیل شده و در هفت فصلی که تاکنون پخش شده، بازی کرده است.

نگاهی به مراسم عروسی ستاره‌های بازی تخت و تاج

هر دو هنرپیشه ۳۱ ساله هستند و در تمام این سال‌ها با یکدیگر در ارتباط و تماس بودند اما سعی می‌کردند اطلاعات کمی در مورد عششقان به رسانه‌ها بدهند.

نگاهی به مراسم عروسی ستاره‌های بازی تخت و تاج

اما در سال ۲۰۱۶ میلادی برای اولین بار در مراسم جوایز اولیویر در شهر لندن به طور علنی با یکدیگر روی فرش قرمز ظاهر شدند. کیت هرینگتون قبلا در مصاحبه‌ای با مجله وُگ مردان گفته بود که عاشق رز شدن  برای او کار آسانی بوده است. همچنین گفته که بهترین خاطره‌اش از سریال، مربوط به سه هفته‌ای می‌شود که فصل دوم آن را در ایسلند فیلمبرداری کردند. در این مدت بود که او عاشق رز شد.

مراسم عروسی در قلعه واردهیل  برگزار شد که متعلق به خانواده لزلی است.

سوفی ترنر و میسی ویلیامز از مهمانان مراسم ازدواج کیت هرینگتون و رز لزلی بودند
امیلی کلارک در لباس صورتی در مراسم عروسی کیت هرینگتون و رز لزلی

منبع: cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود