واقعیاتی عجیب در مورد جنجال ها و ولخرجی های «جانی دپ» از زبان خودش

واقعیاتی عجیب در مورد جنجال ها و ولخرجی های «جانی دپ» از زبان خودش

در مصاحبه ای که اخیراً جانی دپ با مجله رولینگ استون داشته زوایای جدیدی از زندگی جنجالی، ولخرجی ها و بدهی های او از زبان خودش افشا شده که علیرغمن آشنایی طرفداران او با سبک زندگی مجللش نیز برای بسیاری غیر قابل باور و شگفت انگیز بوده است. در چند سال اخیر، جانی دپ کم جنجال آفرین نشده است: یک دعوای حقوقی بسیار پر سر و صدا و در نهایت جدایی دردناک از همسر سابقش، امبر هرد، ادعاهایی مربوط به خشونت خانوادگی و سوء مصرف مواد مخدر و الکل، دعوای حقوقی با مدیران سابق مالی خود و اکنون نیز بی پولی و خالی بودن حساب های بانکی.

جانی دپ

در ادامه این مطلب می خواهیم خلاصه ای از مهم ترین نکاتی که خود جانی دپ در مصاحبه با مجله رولینگ استون به آن ها اشاره کرده است را در اختیار شما قرار دهیم. قبل از هر چیز باید بگوییم که جانی دپ در طول سال های فعالیت خود در هالیوود بیش از ۶۵۰ میلیون دستمزد دریافت کرده و فیلم های او روی هم بیش از ۳.۶ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته اند.

جانی دپ بسیار راحت در مورد مواد مخدر و الکل صحبت می کند

جانی دپ

استفن رودریک، خبرنگار مجله رولینگ استون در عمارت استیجاری او در لندن با دپ ملاقات کرده است. به گفته این خبرنگار، در حین مصاحبه، جانی دپ خیلی راحت به سراغ دو کاغذ لول شده و دو کپه تنباکو و حشیش رفته و از خبرنگار نیز خواست در صورتی که این موضوع او را ناراحت می کند به او اعلام نماید. دپ از رودریک می پرسد:” خب اومدی اینجا که واقعیت رو بدونی؟ [واقعیت زندگی من] پر از خیانته”.

وقتی که رودریک گفت ناراحتی و اعتراضی از بابت این موضوع ندارد، دپ چنین پاسخ داد: خب، پس بیا اول کمی شراب بنوشیم”. روردریک از دپ می پرسد که آیا ادعای مدیران مالی سابق وی مبنی بر این که دپ ۳۰.۰۰۰ دلار در ماه صرف خرید شراب می کند واقعیت دارد یا خیر که وی در جواب این رقم را رد کرده و می گوید:” این یک توهین است که بگوییم من ۳۰.۰۰۰ دلار صرف شراب می کنم زیرا این رقم بسیار بیشتر بوده است”.

جدایی اش از امبر هرد برای او بسیار سخت بوده است

جانی دپ

جانی دپ و امبر هرد در سال ۲۰۱۶ و پس از چندین دادگاه جنجالی و ادامه دار با هم توافق کرده و از هم جدا شدند. دپ بعد از جدایی از هرد واژه تاتو شده «slim» به معنای «لاغر اندام» یا «خوش اندام» که در ارجاع به امبر هرد روی دستش حک شده بود را به واژه «scum» به معنای «بوگندو» یا «کثافت» تغییر داده است. بر اساس مقاله رولینگ استون، نزدیکان دپ هیچگاه از رابطه او و هرد به خوبی یاد نکرده و دید خوبی نسبت به آن نداشتند اما دپ علیرغم مخالفت نزدیکانش با هرد ازدواج کرده و البته شکست خورد. دپ می گوید که در این مدت سعی داشته با جدایی از همسر زیبایش کنار بیاید و بعد از آن نیز مشکلات مالی اش نیز مزید بر علت شده است.

جانی دپ

جانی دپ در این باره چنین می گوید:” شرایطم بسیار بدتر از آن چیزی که فکر می کردم بد بود. مانند این بود که با چشمان باز به جایی برسی و بعد می خواستی آنجا را با چشمان بسته ترک کنی. نمی توانستم هر روز درد را تحمل کنم”. در تمام طول حضور ۳ روزه رودریک در منزل دپ، و علیرغم اینکه در هر بحثی اسم همسر سابق او به میان می آید اما بر اساس توافقی که بین هرد و دپ صورت گرفته او نباید در مورد رابطه اش با هرد در رسانه ها اظهار نظر کند

او هنوز برای دوست قدیمی اش، تام پتی، سوگواری می کند

جانی دپ

دپ دوستی بسیار نزدیکی با تام پتی، اسطوره سرشناس موسیقی راک، داشت که در اکتبر گذشته در نتیجه سوء مصرف مواد مخدر جان سپرد. وی زمان مرگ ۶۶ سال داشت. دپ در مورد او می گوید:” ما به هم زنگ می زدیم و می گفتیم آهای، تو هنوز هم می کشی؟ تام می گفت، آره من هنوز دارم می کشم و من احساس بهتری پیدا می کردم. خب اگه تام هنوز هم داره می کشه پس منم مشکلی ندارم”. سپس در حالی که چشمانش خیس شده و پس از مدتی سکوت که می شود غم را در چهره او دید، اشک هایش را پاک می کند و می گوید:” من دوسش داشتم”.

دپ برای بازیگری اش نیز با مشکل مواجه است

جانی دپ

بازیگر فرانچایز «دزدان دریایی کاراییب» تایید کرده که در طول فیلم برداری آخرین قسمت از این مجموعه،  یک صدابردار دیالوگ هایش را از طریق سمعک به او می گفته است اما به دلیل اینکه وی نمی توانسته دیالوگ هایش را به خاطر بیاورد،ادعایی که از طرف کمپانی مدیریت مالی سابق دپ عنوان شده بود. دپ در این باره می گوید:” این واقعیت ماجراست. تعدادی از بزرگ ترین قهرمانان من در فیلم های صامت حضور داشتند. همه چیز به آن چه که پشت چشم هاس بر می گرده. حس من اینه که اگه حقیقتی پشت چشم ها نباشه کلماتی که ادا می شن هیچ اهمیتی ندارن”.

وی بیش از ۷.۰۰۰ دلار برای خرید مبلمان کیم کارداشیان هزینه کرد

جانی دپ

در زمانی که سریال ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up With the Kardashians) در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار پخش شد، دختر جانی دپ در اوج دوران نوجوانی خود قرار داشت و به این سریال علاقه فراوانی داشت. دپ در نهایت یک کاناپه که در خانه کارداشیان ها قرار داشت را به قیمت ۷.۰۰۰ دلار برای دخترش خریداری کرد.

در مقاله ای که رودریک از مصاحبه خود با جانی دپ نوشته ادعا می شود که او هنوز باور نکرده که دیگر قدرت ستارگی گذشته را ندارد. جذابیت گذشته دپ در این مقاله به رقت انگیز بودن تبدیل شده و او در هیبت مردی تنها، متوهم و شیفته افکار خود ترسیم شده است. وی می گوید که اولین خرید بزرگش بعد از ستاره شدن در هالیوود نه یک فراری بلکه خانه ای برای مادرش بوده است. دپ در این مورد چنین می گوید:” مادرم در یک منطقه فقیر نشین در شرق کنتاکی به دنیا آمد و در سن ۱۲ سالگی به خوردن قرص های آرام بخش روی آورد”. بدین ترتیب دپ بعد از دریافت یکی از دستمزدهای بزرگش یک مزرعه پرورش اسب در بیرون از لسینگتون، کنتاکی برای مادرش خرید.

نگاهی به املاک جانی دپ ستاره محبوب هالیوودی

نگاهی مصور به زندگی پُر ریخت و پاش جانی دپ که او را دوباره گرفتار قانون کرده است

زندگی اشرافی آقای بازیگر؛ جانی دپ ماهانه ۸ میلیارد تومان برای خودش خرج می کند

نگاهی به خانه هنرپیشه مشهور؛ جانی دپ

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود