آیا «مگان مارکل» پس از جنجال های اخیر تمامی روابطش را با پدر خود قطع خواهد کرد؟

آیا «مگان مارکل» پس از جنجال های اخیر تمامی روابطش را با پدر خود قطع خواهد کرد؟

در میان تمام مشکلاتی که مگان مارکل پس از وصلت با خانواده سلطنتی بریتانیا و تبدیل شدن از یک چهره تلویزیونی به دوشس ساسکس انتظار داشت، درگیری اخیر بین او و پدرش از آن دسته مشکلاتی بود که وی اصلاً به آن فکر نکرده بود. از این رو تصور کنید زمانی که او می خواهد تلفن را برداشته و به پدرش زنگ بزند چه چیزی در ذهنش می گذرد. تقریباً روزی نیست که خبری در مورد مگان مارکل یا خانواده او و یا حتی افکاری که ممکن است در سر داشته باشد تیتر اخبار رسانه ها نباشد.

پدر مگان مارکل

در هفته گذشته خبر رسید که پدر مگان مارکل از این که در روز پدر تبریکی از دختر خود نشنیده است بسیار ناراحت و غمگین شده و در مورد دیدار هفته آینده دونالد ترامپ با ملکه بریتانیا سخنان تندی به زبان آورده است. توماس مارکل در این سخنان چنین گفته است:” اگر ملکه می خواهد با رییس جمهور مغرور و بی تفاوت ما دیدار کند، دیگر نمی تواند هیچ بهانه ای برای دیدار نکردن با من داشته باشد، من در بد بودن فاصله زیادی [با ترامپ] دارم”.

این سخنان بعد از آن آمد که مصاحبه او با برنامه «صبح بخیر بریتانیا» از شبکه آی تی وی نیز جنجال ساز شد. وی در این مصاحبه در مورد صحبت های خصوصی مکرری که با داماد خود، شاهزاده هری،داشته و همچنین میل مگان به داشتن فرزند سخن گفته بود. البته یک قانون نانوشته وجود دارد که بر اساس آن خانواده سلطنتی هیچ وقت حق ندارند در مورد سیاست صحبت کنند، اما توماس مارکل در این مصاحبه در مورد دیدگاه های شاهزاده هری در مورد برگزیت و دونالد ترامپ سخن گفته است.

پدر مگان مارکل

بدون شک با آگاهی عموم از دیدگاه های شخصی خانواده سلطنتی در مورد چنین موضوعات سیاسی حساسی، اوضاع برای مگان مارکل به عنوان همسر شاهزاده هری و دوشس ساسکس بسیار سخت تر از پیش می شود زیرا به او انتقاد می شود که چرا با وجود چنین سخنانی از جانب پدرش وی هنوز رابطه خود را با او قطع نکرده است. به گفته منابع موثث نزدیک به این مرد ۷۳ ساله، توماس مارکل که پدر ۳ فرزند است از زمان مصاحبه خود با پایرز مورگان و سوزانا رید در حدود ۱۲ روز پیش دیگر با مگان مارکل و یا شاهزاده هری صحبتی نداشته است.

پدر مگان مارکل

بدین ترتیب می توان درک کرد که مگان از این موضوع واهمه دارد که در صورت تماس با پدرش، تمامی مکالمات و صحبت های بین این دو روزی جایی به گوش رسانه ها خواهد رسید و این موضوع می تواند برای او یا همسرش دردسرساز شود. این موضوع می تواند چالشی منحصر به فرد و بی سابقه برای خانواده سلطنتی بریتانیا باشد زیرا تاکنون نه خانواده دامادها و نه خانواده عروس های آن ها چنین رفتارهایی از خود نشان نداده و این خانواده ها همواره در صحبت هایشان با رسانه ها محتاط عمل کرده اند؛ به خصوص زمانی که پای خانواده سلطنتی و روابط و دیدگاه های آنان در میان بوده است. اما رازداری و احتیاط در سخن گفتن به نظر می رسد از آن دسته صفاتی باشد که توماس مارکل یا آن را درک نکرده و یا نمی خواهد درک کند.

پدر مگان مارکل

درست از همان روزی که وی برخلاف برنامه ریزی های قبلی و به دلیل بیماری قلبی اعلام کرد که نمی تواند دخترش را در مراسم عروسی سلطنتی همراهی کند، پدر مگان مارکل به دردسری برای دختر خود و ساکنان کاخ باکینگهام تبدیل شده است. از همان ابتدا همکاری او با یک پاپاراتزی برای عکس های مراسم عروسی دخترش خبرساز شد و وی صادقانه و بدون این که احتیاطی به خرج بدهد تمامی ماجرا را با رسانه ها در میان گذاشت و بعدها نیز همکاری خود با این عکاس را «اشتباهی بزرگ» خواند. بعد خبر سکته قلبی وی از راه رسید و اعلام کرد که حتی اگر بخواهد نیز سفر به بریتانیا برای حضور در مراسم عروسی دخترش برای وی بسیار سخت خواهد بود.

پدر مگان مارکل

اگر چه این بهانه او باورکردنی اما کمتر مناسب به نظر می رسید اما ساکنان کاخ کنزینگتون خیلی زود از عادت آقای مارکل در اعلام نظرات و اخبار مربوط به خود و دخترش در رسانه ها اظهار نارضایتی کردند. از همان ابتدا خانواده سلطنتی فهمیدند که پدر نوعروسشان برای آن ها دردسرساز خواهد شد. وی سپس اعلام کرد که در مورد گفته هایش با مگان و همسرش صحبتی نداشته و امیدوار است که سخنانش با رسانه ها به هیچ عنوان باعث ناراحتی و آزردگی خاطر آن ها نشده باشد و ادعا کرد که اعضای خانواده سلطنتی نیز احساسات او را درک خواهند کرد. اظهارات توماس مارکل در برنامه هفته گذشته اش حتی برای مگان نیز تعجب برانگیز بوده است.

پدر مگان مارکل

اما سوال این است که پس از این گونه سخنان بی پروایی از جانب توماس مارکل، چه اتفاقی برای رابطه او با دخترش خواهد افتاد. بعد از پایان عروسی بود که پدر مارکل از این که دختر و تازه دامادش برای دیدن وی نیامده و یا از او برای دیدار دعوت نکرده اند پیش آشنایان گله کرد. وی در سخنانی ادعا کرده که دکتر به او گفته در صورت سوار شدن به هواپیما و پروازی طولانی به بریتانیا برای شرکت در مراسم عروسی دخترش بدون شک مرگ در انتظار او بود. وی پس از جراحی دیگر گوشت قرمز نخورده و فقط از گوشت ماهی استفاده می کند و عادت سیگار کشیدن را نیز به کلی کنار گذاشته است.

پدر مگان مارکل

اکنون توماس مارکل با مصاحبه هایی که در مورد دخترش و خانواده همسر او انجام می دهد درآمد قابل توجهی دارد اما از آن جا که ممکن است این مصاحبه ها به قطع رابطه دخترش با او منجر شود مردد است که آیا بار دیگر در چنین مصاحبه هایی حضور پیدا کند یا به طور کلی دست از این مصاحبه کردن ها بکشد. قبل از عروسی نیز مگان و شاهزاده هری بارها از توماس مارکل خواسته بودند که برای دیدن آن ها به بریتانیا بیاید و حتی تمامی تدارکات سفر او را نیز فراهم کرده بودند اما توماس موافقت نکرده بود. در هفته اخیر نیز خانواده سلطنتی تصمیم گرفتند که در مورد اظهارات توماس مارکل سکوت اختیار کرده و مراعات سلامتی شکننده او را بکنند.

پدر مگان مارکل

اما گفته می شود که در صورت ادامه داشتن صحبت های بی پروایانه و بی ملاحظه توماس مارکل، مگان چاره ای جز دور شدن بیشتر از پدرش نداشته باشد. حتی پیشنهاد شده بود که به توماس مارکل یک ملک و اجازه اقامت در بریتانیا داده شود تا ارتباط راحت تری با دخترش داده شود اما بیم این که ممکن است برخی دیگر از اعضای خانواده او برای بدست آوردن امکاناتی مشابه دست به اقداماتی مشابه بزنند این ایده را ناکام گذاشت.

پدر مگان مارکل

اگر چه برخی انجام مصاحبه های توماس مارکل را ناشی از مشکلات مالی او می دانند اما گفته می شود که وی مستمری خوبی دریافت می کند زیرا به عنوان یک کارگردان بازنشسته و کسی که سال های متوالی در این عرصه حضور داشته، حقوق بازنشستگی کافی دریافت کرده و سرگرمی های پرهزینه ای نیز ندارد.

پدر مگان مارکل

برخی دیگر نیز می گویند که او به دلیل این که می تواند حرف هایش را بدون سانسور با رسانه های مذکور بگوید دست به این کار می زند و برخی دیگر نیز بر این باورند که وی به دلیل این که نمی تواند با دختر و داماد خود رابطه نزدیک و معمولی داشته و با آن ها صحبت کند دست به این کارها می زند. باید دید که مصاحبه های جنجالی توماس مارکل به کجا خواهد کشید و آیا مگان مارکل تصمیم گرفته که رابطه خود را به طور کامل با پدرش قطع کند یا خیر.

۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

شاهزاده هری و مگان مارکل پس از ازدواج چگونه پول در می آورند؟

نگاهی به ۱۹ مورد از ازدواج خاندان های سلطنتی با افراد عادی

با قوانین عجیب ازدواج در خاندان سلطنتی بریتانیا آشنا شوید

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود