میعادگاه های عاشقان؛ محبوب ترین مکان های جهان برای خواستگاری کردن

میعادگاه های عاشقان؛ محبوب ترین مکان های جهان برای خواستگاری کردن

محبوب ترین و رمانتیک ترین مکان های جهان برای خواستگاری کردن و گذراندن دوران ماه عسل مشخص شد. در این فهرست که شامل ۲۰ مکان محبوب گردشگری است پاریس در صدر قرار دارد و پس از آن نیز سانتورینی یونان و ونیز در ایتالیا رتبه ای دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. بر اساس مطالعات انجام گرفته، پایتخت فرانسه، جزیره ای کوچک در یونان و شهر آب گرفته ایتالیا میعادگاه های محبوب و رمانتیک عاشقان هستند.

این فهرست توسط موسسه میلز اند بوون که ناشری در زمینه رمان های عاشقانه است تهیه شده و از نظر کارشناسان نیز در تهیه آن استفاده شده است. در نهایت رتبه بندی این مکان ها بر اساس رأی گیری از ۲.۰۰۰ نفر انجام شده و ۲۰ مکان صدر فهرست مشخص شدند. شهر اول این فهرست که به شهر عشق یا شهر عشاق مشهور است، برج ایفل را در خود دارد که یکی از محبوب ترین مکان ها برای خواستگاری کردن در جهان محسوب می شود.

خواستگاری کردن

مکان دوم این فهرست، جزیره کوچک سانتورینی در یونان است که به خاطر سواحل مسحور کننده، ساختمان هایی با سقف آبی و غروب های خیره کننده اش شناخته می شود و یکی از مکان های محبوب تازه عروس و دامادها برای گذراندن دوران ماه عسل است. و در رتبه سوم این فهرست نیز شهر ونیز قرار گرفته که گشت و گذار در کوچه های باریک و آب گرفته شهر با استفاده از قایق گوندولا برای همیشه در ذهن زوجین باقی خواهد ماند. ساحل آمالفی در ایتالیا نیز رتبه چهارم فهرست را به خود اختصاص داده است؛ در حالی که ماوی در هاوایی که بیش از ۴۸ کیلومتر ساحل زیبا دارد در ربته پنجم قرار گرفته است.

خواستگاری کردن

بروژ بلژیک در رتبه ششم محبوب ترین مکان های جهان برای خواستگاری کردن عاشقانه قرار داشته و جزایر بورا بورا و کوهستان کرکجوفل در ایسلند در رتبه های بعدی قرار دارند. رتبه های نهم و دهم این فهرست نیز به ترتیب در اختیار جزیره سرف در سیشل و جزایر جیلی در بالی اندونزی است.

خواستگاری کردن

در کل می توان گفت که مکان های ساحلی محبوب ترین جاها برای خواستگاری کردن بوده اند. کسانی که در این مطالعه از آن ها نظرسنجی شده، بیش از همه منظره های زیبا (۶۹ درصد)، امکانات لوکس (۵۵ درصد)، آب و هوای گرم (۴۹ درصد)، رستوران های مشهور (۳۹ درصد) و مسیرهای پیاده روی زیبا (۳۳ درصد) را در انتخاب خود مهم دانسته اند.

در ادامه شما را با ۲۰ مکان محبوب جهان برای خواستگاری کردن عاشقانه آشنا می کنیم:

  1. پاریس، فرانسه
  2. سانتورینی، یونان
  3. ونیز، ایتالیا
  4. ساحل آمالفی، ایتالیا
  5. ماوی، هاوایی، ایالات متحده
  6. بروژ، بلژیک
  7. بورا بورا، تاهیتی
  8. کرکجوفل، ایسلند
  9. جزیره سرف، سیشل
  10. جزایر جیلی، بالی، اندونزی
  11. سنت پترزبورگ، روسیه
  12. آگرا و تاج محل، هند
  13. صخره های موهر، کانتی کلر، ایرلند
  14. آمستردام، هلند
  15. جزایر گالاپاگوس، اکوادور
  16. جزیار ویت ساندی، کوئینزلند، استرالیا
  17. بیگ سور، کالیفرنیا، ایالات متحده
  18. سانفرانسیسکو، ایالات متحده
  19. ۵ دریاچه فوجی، ژاپن
  20. زنزیبار، تانزانیا

ترسناک ترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری چین را بشناسید

با ۱۳ مورد از مرگبارترین جاذبه های گردشگری دنیا آشنا شوید

ستارگان مرد هالیوود که به خاطر زنان جوان تر عشق گذشته خود را رها کردند

۷ دختر مغروری که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود