بهترین تفریح در آنتالیا ؛ پارک های آبی [آگهی رپورتاژ]

بهترین تفریح در آنتالیا ؛ پارک های آبی [آگهی رپورتاژ]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آنتالیا شهری ساحلی است که از شهرهای توریستی کشور ترکیه است. این شهر زیبا آب و هوایی مدیترانه ای دارد و از جنوب به دریای مدیترانه می رسد. تور آنتالیا که با نام تور سواحل مدیترانه شهرت دارد به دلیل تفریحات آب ای که دارد از پرطرفدار ترین تورهای تابستانی است.

از مواردی که می توان به عنوان یکی از ویژگی های بسیار عالی آنتالیا از آن یاد کرد وجود هتل های پنج ستاره در تمامی منطقه های این شهر است اما پس از آن ویژگی دیگری که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است پارک های آبی آنتالیا است.

اگر قصد سفر به انتالیا را دارید با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از مهم ترین و بهترین تفریح آنتالیا بدست آورید…

پارک های آبی آنتالیا

پارک آبی آکوا

پارک آبی آکوا بزرگ ترین پارک آبی ترکیه است که در ساحل مدیترانه  ( منطقه جنوب غربی آنتالیا ) قرار دارد و امکانات تفریحی و بازی بسیار زیادی دارد.این پارک استخرهای مخصوص تمامی سنین را دارد و علاوه امکانات مربوط به پارک آبی امکاناتی همچون رستوران, کافه, موسیقی  و فروشگاه های وسایل ورزشی را دارد و علاوه بر تمامی این ها یک قسمت بسیار جذاب این پارک سرزمین دلفین های آن است.

بهترین تفریح در آنتالیا

اگر بخواهیم خلاصه ای از قسمت بندی های آن را نام ببریم سرسره ,رفتینگ,جامپینگ,استخر و رستوران ها و پارک دلفین ها را می توانیم نام ببریم.این پارک در منطقه لارا,خیابان مورادپاسا قرار گرفته است.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

پارک آبی ریکسوس یکی از پارک های آبی آنتالیا است که در منطقه بلک  و شرق آنتالیا قرار گرفته است.البته شاید به گوشتان رسیده باشد که منطقه بلک بیشتر مناسب افرادی است که علاقه زیادی به بازی گلف دارند زیرا این منطقه امکانات بسیار خوبی برای بازی گلف دارد.البته شهرت دیگر منطقه بلک به دلیل هتل های ۵ ستاره و لوکس آن است اما از همه این ها که بگدریم دیدن سواحل زیبای منطقه بلک نیز زیبا ترین بخش گردش در این منطقه است.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم یکی از بهترین پارک های آبی جهان است که سالانه ۳ میلیون بازدید کننده دارد و هر فرد برای استفاده از امکانات و تفریحات این پارک باید حداقل ۳ ساعت زمان بگذارد.

از بهترین و مهم ترین قسمت های این پارک می توان برج تروجان, گیت اصلی, سرسره, آبشار, سرزمین دلفین ها و وسایل بازی آن را نام برد.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان در منطقه لارا قرار دارد و از جمله مهم ترین مراکز مورد علاقه گردشگران تور ترکیه است. این پارک آبی مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ مر مربع دارد و در این مساحت ۲۳ سرسره بزرگ و کوچک, رودخانه ای با ۳۵۰ متر طول, انواع استخرها را در برگرفته است.این پارک برای تمامی گروه های سنی از کودکان تا زرگسالان مناسب است.

بهترین تفریح در آنتالیا

علاوه بر این مواردی که نام برده شد تمامی هتل های ۵ ستاره آنتالیا پارک آبی دارند و شما اگر هتل ۵ ستاره انتخاب کنید دیگر نیازی به رفتن پارک های آبی نیست. البته هر کدام از پارک های آبی آنتالیا جذابیت و زیبایی خاص خودش را دارد و شما را به خود جذب خواهد کرد.

آنتالیا شهری است که در فصول گرم سال بسیار مناسب تر از سایر فصول است اما سایر فصول که کمی خنک تر است مناسب برای خرید تور ارزان آنتالیا است.

آدرس وبسایت : www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهار راه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید..

دیجیاتو
بدون نظر

ورود