سفر‌های ساحلی ارزان برای تابستان ۹۷ [رپورتاژ آگهی]

سفر‌های ساحلی ارزان برای تابستان ۹۷ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این روز‌های تابستان اگر به شهری ساحلی نروید و در دریا شنا نکرده باشید گویی کار ناتمامی را دارید. بار سفر ببندید و برای یک هفته مسافرت تابستانه به این مقاصد زیر فکر کنید.

قایق سواری در خور با تور دبی

تور دبی در این روز‌ها مخصوص کسانی است که به هتل‌های لوکس علاقه دارند و بدنشان هم نمی‌آید که با قیمت ارزانی آنها را تجربه کنند، در تابستان هتل‌های پنج ستاره دبی تخفیف‌های خوبی دارند و بهترین زمان رزرو آنهاست.

در دبی مجموعه‌ای از تفریحات آرامش‌بخش و هیجان‌انگیز را در کنار هم فراهم کرده‌اند. از پارک‌های آبی گرفته تا آفتاب گرفتن کنار ساحل‌های جمیرا و عصرانه خوردن در کافه‌های مارینا هر مدلی که دلتان بخواهد می‌توانید خوش بگذرانید.

در دبی حتما غذاهای گوشتی عربی مثل شاورما را امتحان کنید و از انواع دسر‌های خوش‌مزه آنها بچشید، البته تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان هستند و در هتل‌های مجلل دبی صبحانه مفصل عربی میل می‌کنید.

در وب‌سایت آژانس می‌توانید تور دبی خود را رزرو کنید و با یکی از پرواز‌های ایر عربیا ، ماهان و ایران ایر به دبی، این شهر پیشرفته گردشگری برسید. در فرودگاه ترنسفر‌های آژانس به سراغتان آمده و شما را تا هتل زیبایتان می‌برند.

انواع مراکز خرید مجهز با امکانات تفریحی را در این شهر می‌بینید مرکز خرید دیره سیتی سنتر، امارات مال و مرکز خرید ابن بطوطه نمونه‌هایی از این مراکز خرید مدرن بشمار می‌روند که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف پارک مخصوص بازی کودکان و انواع رستوران‌های خوب را نیز دارند.

با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید تا کارشناسان آژانس فرصت کافی برای اخذ ویزای دبی را داشته باشند و شما به همراه عزیزانتان راهی این سفر به شهری پر از آسمان‌خراش و هتل‌های زیبا شوید.

سفر‌های ساحلی ارزان برای تابستان ۹۷

دلایلی که شما را مسافر تور بدروم می‌کند

با تور بدروم وارد شهری از ترکیه می‌شوید که سواحل منحصر به فردش بسیار معروف است. اگر به دنبال سفری بی نقص در تابستان هستید بی‌شک بدروم یکی از گزینه‌های مهم است.

در سواحل ماسه‌ای و آفتاب‌گیر اورتاکنت و تورگوتریس قدم بزنید و حمام آفتاب بگیرید در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی این شهر بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید.

سرمایه گذاری خوبی در این شهر برای جذب توریست شده و هتل‌های بی‌مانندی را در این شهر ساخته‌اند.

هتل‌های بدروم را برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان برسی کنید و یا با آژانس تماس بگیرید و در مورد آنها بپرسید، پیشنهاد می‌کنیم یک هتل چهار یا پنج ستاره زیبا انتخاب کنید اکثر آنها دارای خمات سرو غذا نیز هستند. با یک انتخاب مناسب هفت روز را در این شهر زیبا در آرامش و خوشحالی تمام وقت بگذرانید.

پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر گردشگران ایرانی را به این شهر زیبا می‌برند و تمامی مسافران با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل خود می‌رسند.

برای خرید پوشاک و خرید سوغاتی از صنایع دستی این شهر به بازار بودروم بروید، اینجا پر از ادویه‌های رنگارنگ نیز هست که برای عکاسی هم سوژه خوبی هستند.

برای برنامه ریزی سفر برای سفر به بدروم با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر‌های ساحلی ارزان برای تابستان ۹۷

تجربه بازی در پارک آبی آدانالند با تور کوش آداسی

تور کوش آداسی انتخاب جالب توجهی است در این شهر جنگل‌های کاج زیبا به دریا نزدیکند و منظره زیبایی را از هرجای شهر می‌بینید.

این سفر برای همه جور سلیقه‌ای مناسب است هم برای کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند و هم برای آنها که با دوستان و یا زوج سفر می‌روند. و چون سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارد برای سفر‌های گروهی بسیار مناسب است.

پارک آبی آدالند بهترین انتخاب برای یک تفرح خانوادگی در گرمای تابستان است، اینجا یکی از بزرگ ترین و خوش منظره‌ترین پارک‌های آبی اروپا به حساب می‌آید. در این پارک از یک رود خروشان مصنوعی برای قایق سواری گرفته تا سرسره های پر‌هیجان آبی همه چیز را برای خوش‌گذارنی شما  و حتی کودکان آماده کرده اند. اتوبوس‌های مخصوص این پارک در زمان های مشخصی از خیابان نوار ساحلی عبور می‌کنند تا گردشگران را خیلی راحت به پارک ببرند.

تور‌های کوش‌ آداسی به مدت ۶ شب و ۷ روز برنامه ریزی شده و با پرواز‌های اطلس جت، قشم ایر و ایران ایر برگزار می‌شوند تمامی این تور‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی برای گردشگران آژانس هستند.

در این تور‌ها هتل‌های بسیار خوب چهار و پنج ستاره با خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته پیشنهاد شده به سلیقه خودتان آنها را انتخاب کنید.

اسکالا نووا در نزدیکی بندر کوش آداسی قرار دارد و یکی از مرکز خرید‌های شیک این جزیره به حساب می‌آید. از نکات خوب این مرکز خرید زمین بازی برای کودکانو مرکز نگهداری و بازی با کودکان است تا والدین با خیال راحت خرید کنند.

چمدان ببنید  همه را با خود همراه کنید و برای رزرو تور کوش آداسی  با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
بدون نظر

ورود