از «منحرف جنسی» تا «صورت اسبی»؛ جنگ رکیک دونالد ترامپ و استورمی دانیلز در توئیتر

بازیگر سابق فیلم های مستهجن، دونالد ترامپ را بی کفایت، زن ستیز و دارای تمایل شدید به برقراری رابطه با حیوانات خواند

از «منحرف جنسی» تا «صورت اسبی»؛ جنگ رکیک دونالد ترامپ و استورمی دانیلز در توئیتر

دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده روز گذشته اولین پیروزی حقوقی خود بر استورمی دانیلز، بازیگر سابق فیلم های پورن، را جشن گرفت. خانم دانیلز که ادعا می کند بیش از یک دهه پیش با دونالد ترامپ رابطه جنسی نامشروع داشته به خاطر این که ترامپ در یک پیام توئیتری او را «صورت اسبی» (Horseface) خطاب کرده بود و همچنین «وکیل درجه سه» خطاب دادن وکیل او، مایکل آوناتی، از او به دادگاه شکایت کرده و مدعی شده بود که ترامپ باید به جرم اهانت به او و وکیلش محکوم شود. بعد از رأی دادگاه مبنی بر وارد نبودن ادعای استورمی دانیلز، وی از موضع خود عقب نشینی نکرده و همچنان بر داشتن رابطه نامشروع با دونالد ترامپ تایید کرده است.

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

علاوه بر این وی در پیامی توئیتری و در جواب آقای ترامپ ادعا کرده که اگر او «صورت اسبی» است پس رییس جمهور کنونی ایالات متحده به برقراری رابطه جنسی با حیوانات علاقمند است. اظهارات ضد زنانه دونالد ترامپ و توهین به او با واکنش منفی گسترده ای روبرو شد اما در مصاحبه ای با آسوشییتدپرس، دونالد ترامپ این موضوع را بسیار ساده و پیش پا افتاده تلقی کرده و انتقادات را رد کرد. وقتی که خبرنگار این شبکه از او پرسید آیا توهین به ظاهر یک زن درست است، ترامپ در جواب چنین گفت: «هر جور که می خواهید در مورد این قضیه فکر کنید».

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

بعد از اعلام رأی دادگاه مذکور به نفع آقای ترامپ، وی کسانی که به گفته خودش قصد تخریب و وارد کردن اتهام های بیجا به او را دارند را به شکایت حقوقی تهدید کرد. پیام توئیتری دونالد ترامپ پس از رأی دادگاه با تگ کردن توییت شبکه فاکس نیوز که شبکه مورد علاقه او به شمار می آید همراه شد، بدین مضمون :«قاضی فدرال ادعای حقوقی استورمی دانیلز علیه ترامپ را ناوارد دانست. ترامپ می تواند تمامی هزینه های حقوقی خود را خواستار شود». ترامپ در کنار این توییت چنین نوشت: «عالی شد، حالا در ایالت دوست داشتنی تگزاس می توانم صورت اسبی و وکیل درجه سومی اش را تحت تعقیب قرار دهم. او [دانیلز] نامه ای که امضا کرده را تایید خواهد کرد. او هیچ در مورد من نمی داند، او یک شیاد مطلق است».

بیشتر بخوانید: درخواست طلاق شوهر «استورمی دانیلز» بدلیل داشتن رابطه جنسی نامشروع با دونالد ترامپ

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

مدت زمان زیادی طول نکشید که استورمی دانیلز به این توییت پاسخ دهد و در جوابیه خود به آناتومی بدنی رییس جمهور ایالات متحده که در کتاب خود در مورد آن نوشته اشاره کرد و به او برچسب تمایل به برقراری رابطه جنسی با حیوانات را زد. دانیلز در این جوابیه توئیتری چنین نوشت: «خانم ها و آقایان، می خواهم رییس جمهور را به شما معرفی کنم. علاوه بر … مممم…. کمبودهایش، او بار دیگر [با حروف بزرگ] عدم لیاقت، زن ستیزی و نداشتن کنترل روی خود را نشان داد. و شاید میل شدیدش به برقراری رابطه جنسی با حیوانات را. بازی شروع شده، کوچولو».

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

آوناتی نیز که با قبول وکالت استورمی دانیلز در تلاش وی برای خارج شدن از توافق منتشر نشده با مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، به یک چهره سرشناس تبدیل شده بلافاصله به صحبت های دونالد ترامپ واکنش نشان داد. وی در پاسخ به ترامپ چنین نوشت: «تو یک ضد زن حال بهم زن هستی و ننگی برای ایالات متحده. هر چه که داری را رو کن، زیرا به جهانیان نشان خواهی داد که چه دروغ گو و دغل کار بزرگی هستی. با چند زن دیگر به همسرت خیانت کردی در حالی که بچه ای در خانه ات داشتی؟». دونالد ترامپ بعد از پیروزی در دادگاه کالیفرنیا ادعا کرده که در رویه قانونی قضایی علیه این دو را در ایالت تگزاس که قوانین سختی بر علیه تهمت های ناروا و دعاوی حقوقی بی اساس دارد دنبال خواهد کرد. جمله او مبنی بر این که «او نامه ای که امضا کرده را تایید خواهد کرد» ظاهراً به توافق منتشر نشده ای که او [دانیلز] با کوهن داشته اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: محتویات جنجالی نوار صوتی مکالمه بین دونالد ترامپ و وکیلش در مورد رابطه با یک مدل معروف

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

کوهن که سالیان بسیاری وکالت دونالد ترامپ را بر عهده داشت اخیراً به علت فرار مالیاتی و کلاهبرداری محکوم شده است. هر دو طرف ماجرا با نام های مستعار این توافقنامه را امضا کرده اند در حالی که زیر اسم مستعاری که برای دونالد ترامپ مشخص شده هیچ امضایی وجود ندارد. ترامپ در مورد توهین «صورت اسبی» به زنی که ادعا می کند در سال ۲۰۰۶ و در جریان یک تورنمنت گلف مخصوص سلبریتی ها با او رابطه جنسی برقرار کرده توضیح بیشتری نداده است. استورمی دانیلز که نام واقعی او استفانی کلیفورد است در رقابت های اسم سواری با استفاده از نام واقعی و اسم مستعار استورمی کرین شرکت دارد. این درگیری توئیتری دونالد ترامپ در شرایطی است که وی در آستانه انتخابات میان دوره ای تلاش های رسانه ای و سیاسی خود برای جذب آرای بیشتر را تشدید کرده است.

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

البته دولت او بعد از ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی و ادعاهای مربوط به کشته شدن بیرحمانه او توسط مقامات سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول، بخاطر رابطه نزدیکش با عربستان و شخص محمد بن سلمان، ولیعهد جوان این کشور، مورد انتقاد شدید رسانه ها و محافل سیاسی قرار گرفته است. روز دوشنبه، یک قاضی فدرال ادعای حقوقی استورمی دانیلز مبنی بر توهین رییس جمهور ایالات متحده به خود را رد کرده و به او دستور داد که هزینه های مربوط به وکیل آقای ترامپ نیز باید توسط وی پرداخت شود. قاضی مذکور ادعا کرده که توئیت ظاهرا «توهین آمیز» آقای ترامپ در مورد خانم دانیلز به دلیل قوانین مربوط به آزادی بیان در کشور قابل پیگیری و شکایت نیست.

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا، ملانیا، روز دوشنبه بعد از سفر به جنوب شرقی ایالات متحده برای بررسی خسارات ناشی از طوفان مایکل به کاخ سفید بازگشتند. قاضی ایالتی، جیمز اوترو، توییت آقای ترامپ را یک «بیان اغراق آمیز» بر علیه یک مخالف سیاس دانسته است. استورمی دانیلز علاوه بر شکایت از دونالد ترامپ به خاطر توافقی که بین وکیل رییس جمهور و او در سال ۲۰۰۶ و با دریافت ۱۳۰.۰۰۰ دلار حق السکوت همراه بوده، به خاطر این توییت توهین آمیز نیز شکایتی دیگر را تنظیم کرده بود با این ادعا که چنین طرز بیانی باعث شده او دروغگو جلوه داده شود. وکلای ترامپ در تلاش بودند که هر دو پرونده را به دلیل واقعیت نداشتن از روند قضایی خارج کنند. قاضی مذکور در رأی پایانی خود چنین اعلام کرد: «دادگاه با دلایل آقای ترامپ موافق است زیرا توییت مورد نظر یک «اغراق گویی کلامی» است که در گفتمان سیاسی و عمومی در ایالات متحده رواج دارد».

بیشتر بخوانید: تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» در کاخ سفید با استفاده از سم کشنده «رایسین»

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

قاضی اوترو مسئول رسیدگی به پرونده حقوقی دیگر بین این دو نیز هست. چارلز هاردر، وکیل دونالد ترامپ، این رأی را یک «پیروزی کامل» و قاطع برای موکلش توصیف کرده و گفته که هزینه های در نظر گرفته شده برای وکلای اقای ترامپ بعداً اعلام خواهد شد، هزینه هایی که باید از طرف استورمی دانیلز پرداخت شوند. وکیل خانم دانیلز نیز اعلام کرده که به این رأی اعتراض کرده و مطمئن است که این حکم تغییر خواهد کرد. رسیدگی به پرونده شکایت حقوقی خانم دانیلز از دونالد ترامپ به خاطر ماجرای پرداخت حق السکوت نیز فعلاً متوقف شده است.

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

در ماه آپریل گذشته، استورمی دانیلز در برنامه شبکه ABC حاضر شده و یک نقاشی از تصویر مردی را به دوربین نشان داد که ادعا می کرد در سال ۲۰۱۱ در یک پارکینگ به او نزدیک شده و او را تهدید کرده که در مورد رابطه نامشروع جنسی اش با دونالد ترامپ سکوت کند. وی در این باره چنین گفته است: «او توجهم را به خود جلب کرد زیرا بسیار خوش لباس به نظر می رسید و هیچ چیزی در مورد او وجود نداشت که برای من تهدید جلوه کند. در واقع فکر می کردم که او شوهر یک زن است که نمی خواهد در مورد کارهایی که زنش انجام می داد دخالت کند». وی می گوید بعد از اینکه انعکاس صورت مرد را روی پنجره ماشینش دیده انتظار داشته که از او در مورد آدرس سوال کند.

دونالد ترامپ و استورمی دانیلز

استورمی دانیلز ادعا می کند که این مرد او و دختر کوچکش را ترسانده و به او چنین گفته است:«این داستان را فراموش کن، آقای ترامپ را راحت بگذار». بعد از انتشار این تصویر نقاشی شده، آوناتی، وکیل دانیلز، گفت که او و موکلش به هر کسی که بتواند این مرد را شناسایی کند  ۱۰۰.۰۰۰ دلار جایزه خواهند داد و خواست که هر گونه سرنخی در این مورد به ایمیلی که توسط او اعلام شد فرستاده شود. دانیلز ادعا کرده که ماجرای تعدید شدنش را به دلیل ترس به پلیس اطلاع نداده است. وی همچنین اعلام کرده که مراجعه پلیس با او به فاش شدن رابطه اش با دونالد ترامپ در آن دوران منتهی می شده که در آن زمان توافق شده بود برملا نشود. باید دید که دعوای توئیتری دونالد ترامپ و استورمی دانیلز تا کی ادامه داشته و دعوای حقوقی جنجالی آن ها چه سرانجامی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تمامی توییت های جنجالی چند ماه اخیر «دونالد ترامپ» در مورد ایران

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود