ارزان‌ترین تورهای پاییز ۹۷ برای استراحت و خوش‌گذرانی

ارزان‌ترین تورهای پاییز ۹۷ برای استراحت و خوش‌گذرانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برنامه‌ریزی برای سفر کار ساده‌ای است، فقط باید مقصد را بشناسید و با برآورد مناسب از امکانات آنجا و هزینه‌های اقامت و تفریح در آن بهترین خاطره‌تان را بسازید. فهرست زیر را بررسی کنید که بتوانید بهترین سفر پاییزی‌تان را رقم بزنید.

تور کیش؛ خوشگذارنی‌های به یادماندنی در نگین خلیج فارس

ارزان‌ترین تورهای پاییز ۹۷ برای استراحت و خوش‌گذرانی

تور کیش ، سفر به نگین خلیج فارس است. بهشت گردشگری ایران که با بهترین امکانات و مناسب‌ترین هزینه خاطرات خوبی را از سفر برایتان می‌سازد. شما سه تا چهار روز در جزیره‌ی زیبای کیش اقامت می‌کنید و از برنامه‌های تفریحی آن لذت می‌برید.

هوا هم‌اکنون گرم و معتدل است و تفریح‌های ساحلی و آبی، حال خوب و خوشی دارند. اینجا همه‌چیز با آب و ساحل گره خورده است، اگر می‌خواهید بیش از ۶۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت را تجربه کنید اسکی روی آب‌ را از دست ندهید مربی‌های مهربان پارک کیبل اسکی آکواکوم به خوبی نحوه‌ی سوار شدن و لذت بردن از آن را آموزش می‌دهند.

هیجان شما با شاتل و کایت‌سواری بر روی دریا هم حسابی بالا می‌رود و بعد از آن برای خوردن غذاهای خوشمزه به رستوران‌های ساحلی سر بزنید و بهترین خوراک‌های دریایی ایران را در این رستوران‌ها مزه کنید. حالا که حسابی آدرنالینتان بالا رفته به همراه فرزندانتان برای تماشای دلفین‌های آرام و زیبای خلیج فارس به پارک دلفین‌ها بروید و چند ساعتی از نمایش این حیوان‌های مهربان لذت ببرید.

پارک دلفین کنار آکواریوم کیش است، بعد از نمایش دلپذیر دلفین‌ها به تماشای دیگر دیدنی‌های قشنگ دریایی در آکواریوم بزرگ کیش بروید و ساعت‌ها در اعماق دریا ماجراجویی کنید. در کنار این پارک‌های قشنگ، پیست دوچرخه‌سواری کیش هم هست، حتما غروبتان را با دوچرخه‌سواری دور جزیره تکمیل کنید و فرورفتن خورشید قرمز و نارنجی را در آب‌های دریا تماشا کنید و عکس‌های اینستاگرامی بگیرید.
تفریح در کیش تمام نمی‌شود، قایق‌سواری دور جزیره و خوردن یک وعده شام بر روی عرشه‌ی کشتی‌ها همراه با موسیقی زنده و برنامه‌های تفریحی را هم می‌توانید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید که در برنامه‌های تورتان بگذارد.

شما هر زمان که مایل بودید می‌توانید به این جزیره‌ی زیبا سفر کنید، پس اگر هم‌اکنون هماهنگی برای شما دشوار است، سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و با برنامه‌های تور کیش نوروز ۹۸ همراه شوید.

تور بالی؛ تفریح و سرگرمی ارزان در لاکچری‌ترین جزیره

ارزان‌ترین تورهای پاییز ۹۷ برای استراحت و خوش‌گذرانی

سفر ارزان با تور بالی هم امکان‌پذیر است و شما بر خلاف‌تصورتان می‌توانید با راهنمایی‌های کارشناس‌های مقتدر سیر بهترین سفر را در لوکس‌ترین جزیره‌ی دنیا با قیمتی مناسب داشته باشید. زیباترین و جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید انجام دهید معمولا کارهای طبیعی مثل پیاده‌روی در جنگل‌های سرسبز و تماشای غروب خورشید است. بالی با داشتن طبیعتی متنوع و دوست‌داشتنی موقعیت‌های فراوانی را برای چنین فعالیت‌هایی به شما می‌دهد.

برخلاف تصور همیشه در هتل‌های لوکس و ویلاهای اختصاصی مقیم نشوید و با خودتان ابزار کمپینگ ببرید و با تورهای کمپینگ بالی همراه شوید و در این جزیره و در بهترین مناظر آن چادر بزنید و از بقیه‌ی تفریح‌ها امکانات تفریحی لذت ببرید.

سواحل بالی کاملا آزاد هستند و شما می‌توانید در آبی دریاهای آن آب‌تنی کنید و بر روی تخت‌های ویژه هریک از ساحل‌ها آفتاب بگیرید و حتی نوشیدنی‌های ارزان از دکه‌های ساحلی بخرید و از سفرتان لذت ببرید.

یکی دیگر از برنامه‌هایی که هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد، اما به‌خوبی خوشی سفر در بالی را برایتان می‌سازد، همراهی با فستیوال‌ها و جشنواره‌ها است. اندونزی تقریبا تمام روزهای سالش میزبان یک جشنواره و فستیوال خاص و ویژه است که هم برای شهروندانش و هم برای توریست‌ها جذاب و دوست‌داشتنی است.

مسافران معمولا در هر سفری می‌توانند از یک‌سری از جشن‌ها و فستیوال‌های سنتی دیدن کنند و بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم منطقه آشنا شوند. انتخاب با شماست که در کدام منطقه از ساحل بروید و در برنامه‌های آنها شرکت کنید.

یکی دیگر از جذابیت‌های بالی آبشارهای بلندی است که در بخش‌های کوهستانی آن وجود دارد. می‌توانید ورش از ارتفاع در آب را تجربه کنید و از هیجان لبریز شوید.

خیلی ساده است رسیدن به این همه جذابیت مسافرتی، کافی است به وب سایت مقتدر سیر سری بزنید و بهترین برنامه‌ی تور بالی را انتخاب کنید.

تور ارمنستان؛ گشت و گذار در طبیعت بی‌نظیر و دنیای هنر

در همسایگی ایران هم می‌توانید به سفرهای کم هزینه بروید و سحابی خوش بگذرانید. ارمنستان یکی از همین کشورها است که رسیدن به آن ساده است و با قیمت‌ها خوب و هزینه‌های مقرون به صرفه می‌توانید تفریح‌های خوبی داشته باشید.

ایروان نه تنها پایتخت سیاسی ارمنستان بلکه پایتخت تاریخی و فرهنگی این کشور هم هست و بی‌دلیل نیست که بازدیدکنندگان آن هرگز از گشت و گذار در این شهر خسته نمی‌شوند. این شهر داراییک جغرافیای ساده و در دسترس است که می‌تواند تمام روز شما را به خود اختصاص دهد. با یک برنامه ریزی درست می‌توانید از دیدنی‌های متعدد ایروان دیدن کنید. بعد از آنکه سالن تیاتر اپرای ایروان و موزه نسل‌کشی تست سرناکاربرد را دیدید و به خوبی با تاریخ و گذشته‌ی سیاسی و فرهنگی آشنا شدید حتما به فروشگاه پانچیکانک سر بزنید و عاشق محصولات آن شوید.

اگر از علاقه‌مندان به شیرینی و شکلات هستید در این فروشگاه پانچیکانک که در حقیقتیک نوع شیرینی شبیه دونات است که داخل آن را با نوعی کرم پر می‌کنندرا امتحان کنید و بعد هم با انواع دسرهای پر خامه و خوشمزه، شیرینی‌ها و آبنبات‌های بی‌نظیر روبرو ‌شوید.

برای خوردن این خوشمزه‌ها و یا تجربه‌ی بقیه خوبی‌های ارمنستان اگر الان برنامه‌ریزی کمی سخت است برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید و با نگاهی به وب‌سایت مقتدر سیر یکی از مسافرهای تور ارمنستان نوروز ۹۸ شوید.

البته ایروان جای مناسبی هم برای خریدهای صنایع‌دستی و دست‌سازه‌هیا زیبای ارمنی است. حتما به خوبی می‌دانید که انار نماد ارمنستان است و در همه‌ی صنایع دستی آن استفاده می‌شود. حتما نشانه‌ای از آن را با خود به ایران بیاورید و خاطره‌ی خوش سفر را فراموش نکنید.

ارمنستان کشور ارزانی است و شما در این فصل با هزینه‌ی مناسب می‌توانید بهترین اقامت را داشته باشید، پس تا فرصت است با کارشناس‌های مقتدرسیر هماهنگ و تور ارمنستان را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود