بورسیه های جدید نروژ، استرالیا و آلمان ۲۰۱۹

آشنایی با فرصت های تحصیل مجانی در اروپا و اقیانوسیه

بورسیه های جدید نروژ، استرالیا و آلمان ۲۰۱۹

در ادامه سلسله گفتارهای سرویس دانشگاهی روزیاتو که در چند سال اخیر به معرفی فرصت های تحصیلی و بورسیه در دانشگاه های مختلف جهان می پرداختیم، امروز نگاهی داریم به جدید ترین فرصت های بورسیه در آلمان، استرالیا ونروژ تا مخاطبان گرامی علاقمند به تحصیل رایگان با کمک هزینه تحصیلی در کشورهای فوق الذکر با فراخوان های جدید آشنا گردند. توجه داشته باشید که داشتن مدرک آیلتس ۶.۵ از ۹ آکادمیک یا تافل ۸۵ از  ۱۲۰ و ترجمه رسمی مدارک و رزومه  قوی برای اپلای بورس ها الزامی است.

تحصیل کاملا رایگان در کلیه رشته های به زبان انگلیسی در کلیه مقاطع تحصیلی در نروژ در دسترس است و این وضعیت فقط در مقطع دکتری برای کشورهای فنلاند و سوئد در اختیار دانشجویان ایرانی قرار دارد. معافیت از پرداخت شهریه برای  رشته های کارشناسی ارشد این کشورها، به دانشجویان واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

حتما بخوانید: راهنمای جامع پذیرش وتحصیل مجانی در دانشگاه های اسکاندیناوی ۲۰۱۹

بورسیه کارشناسی نروژ

⁣دانشکده بیزینس نروژ بی آی (BI Norwegian Business School) بزرگترین مدرسه بیزینس در کشور نروژ و دومی در کل اروپا می باشد. این دانشکده دارای چهار پردیس می باشد که اصلی ترین آن در شهر اسلو واقع شده است. دانشکده بیزینس نروژ دارای ۸۴۵ کارمند می باشد که از این تعداد ۴۰۴ نفر کارمند آکادمیک/هیئت علمی و ۴۴۱ نفر کارکنان اداری می باشند. در سال ۲۰۱۵ در حدود ۱۸۷۲۸ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند.

بورسیه های جدید نروژ
ایندکس سایت مدرسه کسب و کار نروژ

این دانشگاه در سال ۱۹۴۳ با نام Bedriftøkonomisk Institut یا همان موسسه اقتصاد مدیریتی شروع به کار کرد که بعدها نامش به دانشکده بیزینس نروژ تغییر یافت و مخفف بی آی از نام قدیم آن باقی مانده است. پردیس های این دانشگاه در شهرهای اسلو، برگن، استاوانگر و تروندهایم واقع شده است.

این کمک هزینه و بورسیه تحصیلی برای مقطع لیسانس در دانشکده بیزینس نروژ (BI Norwegian Business School) در کشور نروژ در رشته های مدیریت اجرایی کسب و کار، حسابداری، فاینانس، بازاریابی/مارکتینگ، بیزینس می باشد. تاریخ انقضا برای این بورسیه (۱۵ آوریل) می باشد. این بورسیه تمام شهریه دانشگاه را کاور می کند و ارزش آن ۲۴۰ هزار کرون نروژ می باشد.

بورسیه استرالیا برای متقاضیان خانم

سایت دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشگاه سیدنی University of Sydney دانشگاه سیدنی اولین دانشگاه استرالیا و عضو گروه هشت است که برترین دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا را دربرمی گیرد. این دانشگاه پیوسته در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی های معتبر دانشگاهی قرار دارد. همچنین دانشگاه سیدنی یکی از چهار دانشگاه برتر استرالیا در کلیه رشته ها محسوب می شود.

  • مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
  • خلاصه بورسیه:  این برنامه بورسیه ویژه زنان پیشرو در حوزه کسب و کار است و به دانشجویان بین المللی زن اعطا می گردد.

شرایط و مدارک لازم

  • مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط
  •  مهارت زبان انگلیسی عالی
  • مهارت های رهبری و مشارکت
  • علاقه به فعالیت در حوزه های مرتبط به زنان
  • رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، نامه انگیزشی

ارزش بورسیه: پوشش ۶۶ درصد شهریه کل دوره به مدت ۱۸ ماه

بورسیه دانشگاه بین المللی مجارستان ۲۰۱۹  

بورسیه های جدید نروژ
ایندکس سایت دانشگاه مجارستان برای اپلای بورس ۲۰۱۹

Central European University یک دانشگاه بین المللی با دانشجویانی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان است که در آموزش و تحقیقات بین رشته ای مشارکت می کنند. موضوع/رشته بورسیه: اقتصاد و کسب و کار تاریخ روابط بین الملل مطالعات حقوقی ریاضیات فلسفه جامعه شناسی در مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد و PhD است.

شرایط و مدارک لازم نیز مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در حوزه های مرتبط، مهارت زبان انگلیسی عالی و رزومه، مدارک تحصیلی و ریز نمرات، توصیه نامه تحصیلی، کاورلتر (cover letter) است. ارزش بورسیه: ۱۰۰ درصد تخفیف شهریه بیمه درمانی مستمری ماهانه ۳۱۰ یورو برای مخارج زندگی است. مهلت اقدام: (۲۰۱۹ فوریه ۱) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷.

کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در آلمان دانشگاه فردریش الکساندر ارلانگن FAU Erlangen – Nurnberg  

سایت دانشگاه FAU که فرصت های تحصیلی و بورسیه ۲۰۱۹ را به انگلیسی اعلام کرده است

این دانشگاه با تقریبا ۳۸۰۰۰ دانشجو دومین دانشگاه بزرگ در ایالت بایرن است. تاسیس این دانشگاه به سال ۱۷۴۲ بازمی گردد. دانشکده های دانشگاه فریدریش الکساندر ارلانگن –نورن برگ
دانشکده پزشکی
دانشکده علوم طبیعی
دانشکده فلسفه و فقه
دانشکده حقوق و علوم اقتصاد
دانشکده صنعتی

  •  زبان تحصیل: انگلیسى
  •  شهریه: رایگان
  • هزینه ثبت‌نام: ۴۲ یورو در هر ترم
  • مدرک زبان مورد نیاز انگلیسى: حداقل نمره تافل ۹۵ یا آیلتس ۷
  • تحصیلات مورد نیاز: کارشناسی زبان انگلیسی و یا رشته های مشابه
  • شروع تحصیل: اکتبر ۲۰۱۹
  • مهلت تحویل مدارک:حداکثر تا ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸

حتما بخوانید: راهنمای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های  اروپا ۲۰۱۹

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود